Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
mej.s

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door mej.s »

*duimt dat Amy snel terugkomt voor Sabrina* :close_knuf:
Ik heb 2 poezen en ben ook erg ongerust als ze niet terugkomen of voor mijn gevoel te lang wegblijven.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*hartaanval heeft* We hadden alle verstopplekjes gecheckt, eten neergezet, geroepen, gefloten, everything, en ze kwam maar niet. Rondje om 't huis gelopen, zagen haar ook niet. Ik keek even door ons dakraam of ze niet op 't dak zat, en toen stak mevrouw haar kopje boven een dakpan uit! Gekke beestje was door 't raam ('t is zo'n schuin kantelraam) naar buiten geglipt, maar kon toen niet meer terug komen, dus is ze maar in de dakgoot gaan zitten. Arm poesje! Maar godzijdank is ze weer terug! Ik heb 'r meteen heeeel hard geknuffeld, tot ze dat zat was en besloot dat ze gauw haar vriendje (Rocky, onze kater) ging knuffelen. [/hartaanval]
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Crownless

Bericht door Crownless »

Gek beest!!! Maar fijn dat ze er weer is. Een hele opluchting :aai:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Uhuh! Wie gaat er nou op het dak zitten? Maar ze komt al weer de hele tijd heel blij aanstormen om kopjes te geven en in m'n hand te bijten, dus gelukkig gaat 't goed met 'r :). *ademt nog een paar keer diep in en uit*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Voor dat Sabrina naar het vrolijk topic rent, reageer ik hier nog even. Hartstikke fijn voor jullie dat jullie poes weer terug is. Ze kijkt me altijd zo schattig aan op je avatar.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Zonder phedre is dit forum niet meer hetzelfde...
Fantashe begon ik ook al een leuk kreng te vinden (met zalige verhalen).

:icon_sad:
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Mijn printer is niet compatible met de 64bits versie van Windows7, noch met linux (en daarmee dus ook incompatible voor usb-netwerkprinter aansluitingen. :'(

*mopper*
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
rubyvita

Bericht door rubyvita »

Owwwww jongetje, talk dirty to me! ;)

( balen zeg dat compatibiliteitsgedoe :| )
iezje

Bericht door iezje »

moet nog tot maandagavond wachten totdat man weer thuis komt. En dan is hij ooknog eens zijn mobiel kwijt/ bestolen van zijn mobiel. Dus kan ik hem tot maandagavond ook niet bellen (simkaart geblokkeerd en dergelijk). En juist nu voelt het wachten dus heeel erg lang. Voel me dus best alleen
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

*knuffelt iez ook hier*
Toran

Bericht door Toran »

AUW!

Het begon als een normale, beetje ingegroeide teennagel.. en het doet nu al een week VEEL pijn... en morgenochtend gaat een arts een stukje snijden.. Tering, wat kan dat pijn doen.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Guilty

Bericht door Guilty »

Toran schreef:AUW!

Het begon als een normale, beetje ingegroeide teennagel.. en het doet nu al een week VEEL pijn... en morgenochtend gaat een arts een stukje snijden.. Tering, wat kan dat pijn doen.
Al een sodabadje of biotexbadje vor je voet geprobeerd? Doet wonderen bij ingegroeide teennagels...
Toran

Bericht door Toran »

Er is al een paar kilo soda doorheen gegaan hier.. Normaal helpt het inderdaad, helaas nu niet.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
iezje

Bericht door iezje »

dan nog een huistuin en keuken middeltje voor toran
voetje badderen in de ouderwetse groene badedas. Misschien dat dat wel helpt.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

Toran schreef:AUW!

en dan ga ik er ook nog eens half op zitten :roll:
*denkt aan je morgen, het positieve is...daarna is de pijn hopelijk snel weg :)*
Plaats reactie