Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Mijn oom had nog een week hooguit... "meneer, ga naar huis, geniet van uw gezin."

We zijn nu een maand verder. Hij leeft nog steeds en de kanker is afgenomen! :shock: Artsen staan voor een raadsel en volgende week wordt behandeling hervat.

wonderen bestaan nog...
Toran

Bericht door Toran »

Als er ooit een reden tot vrolijk zijn is, is dat het wel.. geweldig om te lezen kitten. :static:
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
kitten

Bericht door kitten »

Ja... maar ik durf niet meer te hopen. Dat moet voor mijn neefje, nichtje en tante nog veel erger zijn. Nu nog genezen?? Hij was vel over been! Hij ziet er nu wel alweer sterker uit, maar... Straks slaat het extra hard terug, weet je wel? Valt ie van het ene op het andere moment alsnog terug en een dag later issie dood ofzo... Ik post het wel in vrolijk, want we moeten hoop houden, maar eigenlijk durf ik niet zo goed blij te zijn...
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wees vrolijk om iedere dag die hij nog extra heeft, zeker als hij momenteel een goede kwaliteit van leven heeft.

Genezen zal hij niet. Punt. Been there.

Maar, dagen waarin hij nog dingen kan doen, gesprekken kan voeren, kan genieten van het leven, zijn vrouw/kinderen/kleinkinderen zijn ook een cadeautje.
MILF :grin_ani:
DomBosch

Bericht door DomBosch »

eireann_S schreef:Vakantie! En heel veen Smorph! YAY!
vakantie! Huis klaar voor de verbouwing, en heel veel Eireann!
Veel leuke plannen en voor de tijd thuis nieuw speelgoed... :static:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

:static: Pup heeft gewoon een foutloos examen afgelegd. Kreeg extra felicitaties enzo! :static:
donderstraaltje

Bericht door donderstraaltje »

Begrijpt kitten in deze heel erg.
Wat moet je? Zoals al gezegd, blij zijn met alles wat er nog wel is, áls het tenminste 'doenbaar' is.
Doenbaar in de zin van, niet veel pijn én kunnen genieten van leuke dingen.

En nogmaals gefeliciteerd voor mini-woef van Gilraen^.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Heeeeeerlijk weekend gehad! :inluv:
Yay voor nieuwe dingen! :static:

*Hoeft nu ff niet langs stuiter of horny topic*

:kiss: @JerryM!
Muis77

Bericht door Muis77 »

:smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic:

*rent druk het topic in*

Ik heb net een drukke sandra op skype, ze heeft resultaat met d;r onderzoek!! Ze begon meteen enthousiast uit te leggen wat dat resultaat dus was. Heel erg wetenschappelijk verhaal, heel erg ingewikkeld, ik snapte er geen bal van.
Maar ze eindigde met: HET IS EEN DOORBRAAK!!! dus het zal wel goed zijn :static: :static: :static:

*trots is* :inluv:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wordt instant vrolijk van de chaotische, eerlijke en oh zo lieve post van Muis. :icon_biggrin:
sandra

Bericht door sandra »

:static: :static: :static:

was te verwachten dat ik hier ook nog even aan kwam zetten na zo'n aankondiging :clown:

HAPPY!!!!!!! Ik ben hier nu ongeveer 5 maanden.... geen resultaat geboekt, niets eigenlijk.. een moment al een paar kleine dingetjes, maar eigenlijk werkte het gewoon niet.

Vier weken lang niets gedaan.. gewoon gewacht, nagedacht, gepraat, overleg gevoerd.. toen een andere aanpak gevonden.

Deze aanpak werkt!!! Het is nog niet helemaal ok.. er zijn nog een paar kleine aanpassingen, maar in ieder geval kan ik eraan werken!!!! Er is resultaat, het is iets wat nog nooit geprobeerd is en wat dus wel schijnt te werken!!!!!!!!!!!! * happy is * Vandaag chaotische dag achter de rug.. Veel gebeld, mensen gesproken , allemaal leuk :) :) :) :)

Hopelijk gaat het zo door en dan kan ik toch nog alles presenteren op de conferentie!! waar ik echt wel naar uitzie en trots op ben :oops:

En nog 77 dagen voor ik weer thuis ben in het warme Nederland!!!!!!!!! :banana:
miss-smile

Bericht door miss-smile »

Leuk om te horen meis! :)
Chris

Bericht door Chris »

Ik steeds meer vrienden in Tilburg begin te krijgen, zelfs Interpolis nu, wie gaan een nieuwe keuken betalen omdat er een paar keer lekage is geweest. :)

Alleen... Keuken? Wie wat waar, apparatuur is nog prima alleen het houtwerk is dood? En dan wat voor keuken? En waar En eNenenenennnn...
mej.s

Bericht door mej.s »

*duimt dat 77 dagen heeeel snel gaan*
Wat een enthousiasme springt er van mijn scherm sandra. Wees trots op wat je doet, want niet veel doen het je na! :kiss:
AET

Bericht door AET »

Ik wordt momenteel vrolijk van Peter zijn posts.
Die zijn lief, warm, postief stimulerend enzo.
Een fijne afwisseling met sommig grof geschut
Plaats reactie