Het warme weer van gisteren, heeft toch een voordeel: Ik ben nu pas weer actief en kan ook eens in dit topic posten. Ben benieuwd wie er vanmorgen volgt.
*bikkelt* Kan niet slapen, en op mijn zoektocht naar mijn slaappillen kwam ik een pc tegen... Heb ik nota bene slaappillen, kan ik ze niet vinden! Aargh!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ja! Eureka! Pilletjes gevonden en ingenomen met slaapthee. Nu even wachten tot ze werken, en dan alsnog een one way-trip naar dromenland!
#chemischeslaapisookslaap
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
En nou wilde ik je net nog een paar veren in je r**t gaan steken in het Vrolijk topic ofzo vanwege het feit dat je me vanavond hebt opgehangen en dat ik helemaal in mijn happy space was. Zal ik morgen eens over nadenken of dat ik dat nog wel ga doen.