Foodplay to do/did list
Foodplay to do/did list
Dat je hele leuke erotische/spannende dingen met voedsel kan doen was ik al achter.
Deze staat nog op mijn to do list: Fugu (kogelvis eten) dat is zeg maar rauw deze vis eten. Er zijn meerdere soorten kogelvissen. waarom:
De vis bevat het gif tetrodotoxine dat 275 maal giftiger is dan cyaankali. Dit zit in de eierstokken, lever, galblaas en darmen van de kogelvis. De kok verwijdert deze organen en serveert alleen de niet-giftige delen die gelden als een ware delicatesse. De kok moet hierbij zeer goed op zijn hoede zijn, want bij de kleinste vergissing is het gerecht dodelijk.
Wat hebben jullie nog op de to do list staan qua foodplay?
Deze staat nog op mijn to do list: Fugu (kogelvis eten) dat is zeg maar rauw deze vis eten. Er zijn meerdere soorten kogelvissen. waarom:
De vis bevat het gif tetrodotoxine dat 275 maal giftiger is dan cyaankali. Dit zit in de eierstokken, lever, galblaas en darmen van de kogelvis. De kok verwijdert deze organen en serveert alleen de niet-giftige delen die gelden als een ware delicatesse. De kok moet hierbij zeer goed op zijn hoede zijn, want bij de kleinste vergissing is het gerecht dodelijk.
Wat hebben jullie nog op de to do list staan qua foodplay?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Foodplay to do/did list
in de categorie to did
of wie zoet is krijgt lekkers....
Een snoepzweep.
Het orginele exemplaar was van dropveter. Dat paste beter in het thema
Dit is de groene variant.
of wie zoet is krijgt lekkers....
Een snoepzweep.
Het orginele exemplaar was van dropveter. Dat paste beter in het thema
Dit is de groene variant.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- JJV
A. Blake girl schreef: Dit zit in de eierstokken, lever, galblaas en darmen van de kogelvis. De kok verwijdert deze organen en serveert alleen de niet-giftige delen die gelden als een ware delicatesse.

volgens mij wordt t ook alleen in japan geserveerd.. en dan op nog èrg weinig plaatsen ook
.. nooit zo over nagedacht ook eigenlijk
(heb japan an sich nog wèl op m'n wishlist staan... hmm )
~\v/~
Ja, ieder deel wordt voorzien van een nummer. Ontbreekt er een nummer, dan zou ik een ronde overslaanJJV schreef:A. Blake girl schreef: Dit zit in de eierstokken, lever, galblaas en darmen van de kogelvis. De kok verwijdert deze organen en serveert alleen de niet-giftige delen die gelden als een ware delicatesse.wat ik uit een docu gezien heb laat ie die delen ook zien aan de klant. voorzien van bordjes .. om te laten zien dat elk dodelijk onderdeel ook ècht verwijderd is...

Ik hou niet van vis.....en ben wedrom erg blij met die gedachte 

Zou het Okura hotel het niet serveren? (Fugu)
Maar wat hebben jullie gedaan of willen nog doen met voedsel?
did:
* figging gember anaal/ clitoraal
* figging mierikswortel anaal
* grote aziatische wortelsoort als dildo gebruikt
* idem komkommer
* kroeppoek op een geblindeerde bottom getrampeled
* dropveter zweep
* nog iets met dropveter
* waterijsjes streling
* bananen gag
* rode peper gag in pijnspel (so don't bite)
* wasabi lichaamsfun
* nootmuskaat snorretje
* ijsbuffet & fruit buffet transformatie
* diverse mindfucks (o.a. ragout uit hondenblik serveren)
* transformatie tot 2 lunchpakketjes (van het lichaam laten eten.. pannekoek bikini & aardbeien topje)
* stilleto aardbeien voeren (minimale uitvoering)
* vast nog meer
wat helaas niet kan chocolade of kaasfondueen op iemand...i.v.m. de hitte graad & olie in de producten. Jammer!
So come on! share some ideas about foodplay.
Maar wat hebben jullie gedaan of willen nog doen met voedsel?
did:
* figging gember anaal/ clitoraal
* figging mierikswortel anaal
* grote aziatische wortelsoort als dildo gebruikt
* idem komkommer
* kroeppoek op een geblindeerde bottom getrampeled
* dropveter zweep
* nog iets met dropveter
* waterijsjes streling
* bananen gag
* rode peper gag in pijnspel (so don't bite)
* wasabi lichaamsfun
* nootmuskaat snorretje
* ijsbuffet & fruit buffet transformatie
* diverse mindfucks (o.a. ragout uit hondenblik serveren)
* transformatie tot 2 lunchpakketjes (van het lichaam laten eten.. pannekoek bikini & aardbeien topje)
* stilleto aardbeien voeren (minimale uitvoering)
* vast nog meer
wat helaas niet kan chocolade of kaasfondueen op iemand...i.v.m. de hitte graad & olie in de producten. Jammer!
So come on! share some ideas about foodplay.
- eireann
- Site Admin
Haha. Jij bent wakker.
Wat heb jij met eten meegemaakt of zou je nog graag doen?
Wat heb jij met eten meegemaakt of zou je nog graag doen?
- eireann
- Site Admin
Kennen jullie jawbreakers nog? Van die hele hete kauwgumballen. Lijkt me leuk om dat een keer als gag te gebruiken...
Ik zag gisteren een filmpje van een citroenpartje besmeerd met sambal wat in de mond van de sub werd gestopt (tussen de tanden... "happen maar!"). Waarna de mond werd dichtgetaped. Ze keek niet echt vrolijk.
Als pruikeireanne schreef:Is er iets met suikerspin te bedenken?
met beschermingsbril & gag (want je vind suikerspin zo lekker) om je hoofd wikkelen en dan een doolhof laten doorlopen? (spreidstangetje erbij & zweten maar)
lekker high worden op de suikergeur, zicht beperking en snoep beperking, klein b'tje vernederend, heel veel plak en kleef plezier.
just the top of my little perv mind
@ feary Ja leuk en die blauwe tong. Haha.
@ Crazaay ohhh goeie. Anijs is ook zo irritant. /Doelt op citroen smaak
JJv kwam ooit eens met Mosterd op de proppen hier op het forum.
To do....grove Mosterd rub op ....?
- JJV
voor zover ik weet is fugu in europa verboden.A. Blake girl schreef:Zou het Okura hotel het niet serveren? (Fugu)
.
google geeft wel wat adressen in de usa, maar ook daar schijnt t niet al te legaal te zijn
vraag me ook af hoe vers t hier nog is als en indien
~\v/~
- perman
Het smeltpunt van chocolade ligt onder lichaamstemperatuur...A. Blake girl schreef:wat helaas niet kan chocolade of kaasfondueen op iemand...i.v.m. de hitte graad & olie in de producten. Jammer!
.
Vers. Met het vliegtuig heb je de vis alsnog binnen 24 uur op je bord; dat is heel erg vers (zeker als je bedenkt dat het vlees ook nog tijd nodig heeft om te besterven). Met kreeft en allerhande andere exclusieve vissoorten en schaal-/schelpdieren werkt het ook zoJJV schreef:vraag me ook af hoe vers t hier nog is als en indien

edit: Levend transporteren moet ook geen probleem zijn overigens, de verkoopprijs van fugu in ogenschouw nemend.