Vrolijk!
- Peter^
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
@kitten's oom:
juffie en donderstraaltje hebben in deze goed mijn gedachten hierover beschreven. Gedachten die ik niet zo makkelijk uit mijn toetsenbord kreeg.
juffie en donderstraaltje hebben in deze goed mijn gedachten hierover beschreven. Gedachten die ik niet zo makkelijk uit mijn toetsenbord kreeg.
*komt uit het beessies-topic*AET schreef:Ik wordt momenteel vrolijk van Peter zijn posts.
Die zijn lief, warm, postief stimulerend enzo.
Een fijne afwisseling met sommig grof geschut
Het is je gelukt AET

eireann en Smorph zijn net terug vertrokken. Zijn me zomaar even komen bezoeken!!! Super lief 

- miss_meeko
Ik ben vrolijk omdat het super leuk was in de Eftelingen vooral Joris en de Draak!
Preview was super leuk en gezellig en baan is zeker niet slecht!
Preview was super leuk en gezellig en baan is zeker niet slecht!

- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
't was erg gezellig! En je hondjes en paarden zijn tofGilraen^ schreef:eireann en Smorph zijn net terug vertrokken. Zijn me zomaar even komen bezoeken!!! Super lief

Wij zijn net weer in A'veen geraakt

**Self Rescuing Princess**
jah was leuk leuk leuk!eireann_S schreef:'t was erg gezellig! En je hondjes en paarden zijn tofGilraen^ schreef:eireann en Smorph zijn net terug vertrokken. Zijn me zomaar even komen bezoeken!!! Super liefen jij ook
![]()
Wij zijn net weer in A'veen geraakt
nog eens doen maar dan wat vroeger.
- pluis
Ik houd van mensen die 'ik houd' schrijven 
*kusje voor Marijke*

*kusje voor Marijke*
- JerryM
yay, de troep is binnen!!!
Kan ik eindelijk aan de slag

Kan ik eindelijk aan de slag

"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- Peter^
- Contacteer:
Ik kom net uit het topic 'nerveus voor...' gerend. Heb de uitslag van mijn eigen apk. Bloed en urine onderzoek ivm verhoogd risico op ziektes in familie. Ik zit op alle testen ver onder de norm. Ben dus zo gezond als een vis. blub. :icon_biggrin:
En ben vanavond naar een afstudeerconcert van het conservatorium geweest. Altijd leuk én topkwaliteit musici én andere geïnteresseerden ontmoeten én gratis. Leuk en ontspannen.
En ben vanavond naar een afstudeerconcert van het conservatorium geweest. Altijd leuk én topkwaliteit musici én andere geïnteresseerden ontmoeten én gratis. Leuk en ontspannen.
ik ben vrolijk met een droevige ondertoon. Mijn mobiel, die ik van mijn overleden broer ge-erft had, is ter ziele. Heb nu wel een hele mooie gekleurde nieuwe maar ja, het is toch anders..... en ik ben alle nummers van ws-ers die ik had, kwijt.... Dus kunnen jullie heel lief zijn en mij een pb'tje sturen als je weer in mijn telefoon wilt? (ik kon het foon-topic niet vinden)
En of mijn stuiterbui over is! Damn! Heerlijk gespaced, was tot niks meer in staat.
*super aan het nagenieten is*
*super aan het nagenieten is*