Een dagje voor mezelf, Wat nu?

dutshy

Re: Een dagje voor mezelf, Wat nu?

Bericht door dutshy »

Ik denk ok dat er buiten de gay scene geen markt is voor professioneel cammende mannen, omdat er meer dan genoeg mannen zijn die graag en voor niks voor de camera willen zitten. Als ik zie wat er af en toe op niet op erotiek gerichte webcam sites voorbij komt....
Crownless

Bericht door Crownless »

Is het nog gelukt? Of moet de vrije dag nog komen?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
dutshy

Bericht door dutshy »

Nou, het is wel gelukt, min of meer. Er waren kijkers, en ik kreeg positieve feedback, maar het was meer een interessant leermoment dan een leuke ervaring. Ik heb in elke geval weer wat meer over mezelf geleerd.
Crownless

Bericht door Crownless »

*nieuwsgierig is*

Wat heb je geleerd dan? Waar heb je het gevonden? Duurde het lang voor je kijkers had? Klopte de voorspellingen dat dames er niet op zitten te wachten? Is het voor herhaling vatbaar? Was het wel fijn? Baalde je ervan dat je het niet met je vrouw kan delen?

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Vertel vertel!!! :banana:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
dutshy

Bericht door dutshy »

Ik heb uiteindelijk cam4 gebruikt. Kijkers waren er zo, en er was een vrouw bij, of in elk geval iemand die zich als vrouw uitgaf. Verder alleen mannen. Achteraf maakte mij dat eigenlijk niks uit.

Wat ik er in ieder geval van geleerd heb is dat ik gewoon naakt zijn om het naakt zijn ('s nachts naakt door de duinen zwerven of zo) eigenlijk veel leuker vind dan naakt zijn om gezien te worden.
Ook begin ik er nu wel van overtuigd te raken dat dat gehannes met wasknijpers eignlijk niks meer is dan een middel om de verveling te verdrijven.

Ik heb nog wel veel denkwark te verrichten, maar i.d.d. zou ik graag veel meer met mijn vrouw willen delen, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoiets bij haar niet in goede aarde zou vallen.
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

En dat weet je omdat je haar zo goed kent, omdat jullie elkaar al zo lang kennen. Maar dan zou zij jou even goed moeten kennen en toch kent ze dit deel van je niet.

Misschien klopt het wat je zegt en zou het niet in goede aarde vallen, maar de logica die je gebruikt ontgaat me.
Gesloten