Ik ken ijs qua ervaringen alleen als tegengestelde van het kaarsvet.
Wat dus zowel de hitte-ervaring als het koude-gevoel meer deden voelen. Ik had niet wat je wel eens leest aan zintuigelijke mindfuck...dat je na kaarsvet.."oei ai heet" drup drup....en dan als instinctieve reactie nog oei heet 'voelt...terwijl er dan een drup ijswater op je valt.
Ik vond het ijs gewoon lekker na de warmte van het kaarsvet, maar had het gewoon tijdens spel ook lekker gevonden.
En ik heb er hard bij gelachen

Ik lag vast op mijn rug, keurig stil te liggen, dus don't blame me

Maar door mijn warmte smolten de ijsblokjes iets sneller dan verwacht werd, denk ik, dus die rolden soms uit de hand over de grond. Ik hoorde dan wat gemompel en hoorde vervolgens een ericadventure over de grond kruipen (;)) en voelen waar die dingen heen waren gerold. Om vol goede moed hernieuwd verder te gaan en plats...weer op de grond.... Ja dan krijg ik zo nu en dan wat lachbuien over on-handige Doms enzo. Dat hardop zeggen is dan weer niet zo handig
Wat ik wel eens las (voor de GFC?) dat je ijsdildo's kunt maken. Lijkt mij ook wel wat hebben om een gevoelig deel te 'verdoven' met ijs en dan ermee te spelen oid.
Is ook grappig als je een sub hebt die last heeft van asymmetrie....dan koel je bv één tepel heel erg af. Als je dan daarna eerst diezelfde tepel bewerkt...dan valt het vast mee en daarna de andere.... Of tegelijkertijd...dan voel je als sub ook het verschil. Geen idee trouwens of dat echt werkt, hoor.
Ben wel benieuwd hoe het zou zijn als je bv klit verdoofd door met ijs te spelen daar, en dan stimuleren....hoe zou dat zijn? Voelt dat anders? Zou je dan eerst niks echt voelen...en raak je dan toch opgewonden vanwege lichamelijke stilmulatie? Of mis je dan de connectie met tussen je oren?? En als je dan langzaam wel gevoel terugkrijgt, zou dan het orgasme er ineens al zijn?? Nouja, dat vroeg ik me wel eens af. Overduidelijk geen ervaring mee
Ik heb wel sadistisch ideetje, maar dat is de andere kant, he

Die ideetjes hou ik vaak nog maar voor me.
edit: kan inmiddels veilig posten
Veel mensen kunnen niet tegen piepende krijtjes op schoolbord...dat herkennen vast veel van jullie wel.
Nou dáár kan ik dus wel tegen, doet me niks.
Maar ijs!!!!!!!!!
Ijs wat schraapt zeg maar. Dus als iemand een diepvries opendoet en la opentrekt en langs ijs schraapt. Of gewoon iets langs elkaar veegt in diepvries. Of een ijsje wat je breekt zoals die dubbellollies, die maken (in mindere mate) ook dat geluid. Als iemand naast me zit en hard ijs afhapt, dát geluid!!!! Zelfs nu krijg ik serieus kippevel!!!
Gewoon het idee dus al van dat geluid...dat bezorgd me onaangename kippevel!!!
Als je je er geen voorstelling van kunt maken, dan kun je reactie meten als ik ergens ben en er is ook een diepvries. Om mijzelf 'gewillig slachtoffer' te noemen gaat me dan wel te ver
maar reactie is er dan vanzelf.
Antwoord op wat ijs met je doet