Ice ice baby...

kitten

Re: Ice ice baby...

Bericht door kitten »

mea schreef:in mijn mond zat al zo'n gagbal, vond ik super tof!
"zo'n" gagbal? Wat voor ding is dat? De bal van ijs...?
Toran

Bericht door Toran »

Ijsdildo heb ik ook wel gemaakt, maar met wisselend succes. Toch eens uitzoeken of daar niet een soort van mal voor te maken is :clown:
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Simbor

Bericht door Simbor »

Toran schreef:Ijsdildo heb ik ook wel gemaakt, maar met wisselend succes. Toch eens uitzoeken of daar niet een soort van mal voor te maken is :clown:
Toran
ik gebruik steeds een kartonne wc-rolletje, welliswaar in de lengte opengesneden... de cilindervorm verminderd (de dikte van de dildo die jij verlangt)...
condoom opgevuld met water (hoeveelheid water die nodig is voor de juiste vorm van dildo)...
in de kartonne cilinder, dicht geplakt volgens aanvoelen... in de diepvries
heerlijk de dag nadien !!! :banana:
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Je hebt bij verschillende sekswinkels zo'n Clone a Willy set. Daarmee kan je dan de penis namaken met een mal etc. Volgens mij heb je dan een mal om een kaars in penisvorm te maken. Het lijkt me dat je zo'n mal dan ook kan gebruiken om een ijsdildo ervan te maken. Heb je meteen de vorm van de persoon die je wil (of iemand je wil) laten voelen.
oeps2

Bericht door oeps2 »

alle ijs is NU goed ! :static:

hot hot hot
Chris

Bericht door Chris »

miss_meeko schreef:Je hebt bij verschillende sekswinkels zo'n Clone a Willy set.
Lekker verhaal, de mijne wordt steeds dikker en groter naar mate ik bezig ben, die van ijs steeds kleiner en dunner... :(
miss_meeko

Tja, ik zeg ook niet dat het ideaal is, maar het lijkt me wel een mogelijkheid om aan een ijsdildo te komen in de vorm die je wil hebben.
iezje

Bericht door iezje »

JJV schreef:...zou die doos perenijsjes in mn vriezer er nou voor zorgen dat ik daar 'fetish' ipv 'festini' las ?
enorm fout
bedenk net dat dat waarschijnlijk de doos is waar ik bij was toen je hem aanschafte.. dat maakt het fouter:)
voetsletje

Bericht door voetsletje »

Simbor schreef:
Toran schreef:Ijsdildo heb ik ook wel gemaakt, maar met wisselend succes. Toch eens uitzoeken of daar niet een soort van mal voor te maken is :clown:
Toran
ik gebruik steeds een kartonne wc-rolletje, welliswaar in de lengte opengesneden...
IJsdildo's zijn prima te maken met een lege keukenrol-koker. Niet opensnijden, wel diepvrieszakje erin voor het waterdicht maken. Beetje passen en meten en dan lukt het wel. Dan krijg je m er ook weer uit na invriezen. Evt. in stukken breken voor het inbrengen en eerst wat laten 'zweten', of heel laten en dan steeds maar een stukje naar binnen en even laten smelten.

Geeft in de anus een vreemd oncontroleerbaar samentrekken, omdat je voelt dat het lekt maar en niks tegen kan doen. Kan geilheid een andere dimensie geven. Hoe prettig het wordt ervaren hangt van de persoon zelf af. Het is hierbij ook: de een vindt het wel leuk, de ander niet.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

uhm ja wel es met ijsblokjes gespeeld....2 keer en het is KOUD! 1 keer gewoon omdat ik mijn stomme nieuwsgierigheid nie onder bedwang kon houden en 1 keer op de seanse meet toen ik folie zat...DAT is iritant!!! dan kan je er niks tegen doen enzo...en het lekt wel echt als ene gek....maar is opzich best wel lekker.
miss_meeko

brabbeldasje schreef:uhm ja wel es met ijsblokjes gespeeld....2 keer en het is KOUD! 1 keer gewoon omdat ik mijn stomme nieuwsgierigheid nie onder bedwang kon houden en 1 keer op de seanse meet toen ik folie zat...DAT is iritant!!! dan kan je er niks tegen doen enzo...en het lekt wel echt als ene gek....maar is opzich best wel lekker.
:aggut: Had anders nergens last van :hypocrite:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Toran schreef: IJs.. Ik heb laatst geprobeerd ijsblokjes van wijn te maken,
Duuh, alcohol :mrgreen:

kitten schreef: "zo'n" gagbal? Wat voor ding is dat? De bal van ijs...?
Ze bedoelt volgensmij dat ze een ijsblokje in haar mond had, dan een (normale) ballgag er 'bovenop'. Ze moest heel stil zitten om ervoor te zorgen dat het ijsblokje in haar keel schoot, en toen het ijsblokje eenmaal smolt ging ze enorm kwijlen van het smeltwater, want ze kon niet slikken door de gag (Zeg ik het goed zo?)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
colet

Bericht door colet »

*heeft in kast ook van die Durex ijs-massagedingen liggen*

En ohja :bloos: die befaamde Ikea waterkan :) Ik had de kan al gepakt, maar onderdeel ligt in diepvries.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

als het na 8 sept nog zo warm is mag je ene emmer ijsblokjes over me heen gooien :P
Muis77

Bericht door Muis77 »

Persoonlijk vind ik 10 graden nog heeeeeel warm voor na 8 september :mrgreen:
Gesloten