Ice ice baby...
Re: Ice ice baby...
nog ZO warm is....wel lezen he muisje! ik heb het express zo neergezet *kent Doms Logica ondertusse wel een beetje 

- Dreamer74
Gelukkig heb je niet gezegd WAAR het zo warm moest zijn... neem aan dat in zuid afrika de temperatuur nog wel zo hoog is rond die tijd... 
*gaat alvast ijsklontjes maken...*

*gaat alvast ijsklontjes maken...*
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Ze bedoelt volgensmij dat ze een ijsblokje in haar mond had, dan een (normale) ballgag er 'bovenop'. Ze moest heel stil zitten om ervoor te zorgen dat het ijsblokje in haar keel schoot, en toen het ijsblokje eenmaal smolt ging ze enorm kwijlen van het smeltwater, want ze kon niet slikken door de gag (Zeg ik het goed zo?)[/quote]kitten schreef: "zo'n" gagbal? Wat voor ding is dat? De bal van ijs...?
juist Voleuse!
want ik was erbij

-
IJsdildo's zijn ook leuk!
Verkopen ze gewoon bij de xenos als ijs op een stokje. Zou je in je drankje moeten steken ipv ijsblokjes.
Nilla's bedenken maar vreemde dingen die je met seksspeeltjes kan doen.
Verkopen ze gewoon bij de xenos als ijs op een stokje. Zou je in je drankje moeten steken ipv ijsblokjes.
Nilla's bedenken maar vreemde dingen die je met seksspeeltjes kan doen.

Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- Heerscher-vd-nacht
poes? :icon_biggrin:
Nee, het zijn vormpjes in de vorm van een roerstaafje. Je vult het vormpje met water, zet in de vriezer...et voila je hebt een staafvormig stuk ijs. En dat is handig om je ijskoude cocktail mee door te roeren.... of om op, in, onder je sub te gebruiken
Nee, het zijn vormpjes in de vorm van een roerstaafje. Je vult het vormpje met water, zet in de vriezer...et voila je hebt een staafvormig stuk ijs. En dat is handig om je ijskoude cocktail mee door te roeren.... of om op, in, onder je sub te gebruiken

Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- tessie
- Contacteer:
Haha! Daar zat ik laatst in de Xenos ook al naar te kijken. Maar ik vond die vormpjes er niet zo fijn uitzien...
- eireann
- Site Admin
Maar is er ook iemand die dat wel eens heeft geprobeerd? (past dat?)colet schreef:
En ohjadie befaamde Ikea waterkan
Ik had de kan al gepakt, maar onderdeel ligt in diepvries.
**Self Rescuing Princess**
Anne....het hoeft toch niet helemaal te passen?
By the way....er moet iemand de eerste zijn om het uit te proberen *wink wink*
By the way....er moet iemand de eerste zijn om het uit te proberen *wink wink*
colet schreef:Anne....het hoeft toch niet helemaal te passen?

Uiteindelijk past het wel, uiteindelijk past het bij iedereen.
*pakt even een perenijsje voor oraal gebruik*
*pakt even een perenijsje voor oraal gebruik*
Als je zeker wil weten dat t past, koop dan zo'n siliconen ijsblokjes ding van Ikea.
Blokjes zijn het niet echt, maar staafjes. Gewoon water in de richeltjes laten staan en invriezen.
Hoe meer water, hoe dikker het staafje. Is 1 staafje niet dik genoeg naar je zin, gebruik je er meer dan 1 samen.
Lang leve Ikea.
Blokjes zijn het niet echt, maar staafjes. Gewoon water in de richeltjes laten staan en invriezen.
Hoe meer water, hoe dikker het staafje. Is 1 staafje niet dik genoeg naar je zin, gebruik je er meer dan 1 samen.
Lang leve Ikea.