BDSM en Seks.
- kitten
Re: BDSM en Seks.
In mijn geval: ik kon amper opgewonden raken en als dat gebeurde, dan was dat omdat ik dusdanig opgewonden raakte dat ik durfde toegeven aan het fantaseren over de zaken die me écht opwonden. Om de dag erna zo'n hekel te hebben aan mezelf dat die zaken me opwonden... schaamte... begreep mezelf niet. Dus stak ik het weg en sloot me af. Nog minder de kans geven opgewonden te raken, want dan kwamen de enge freak fantasieën weer.
Oké, ja, dat had ik ook wel. Ik klapte ook daadwerkelijk dicht als ik zachtjes gestreeld werd, terwijl ze zo hun best deden het naar m'n zin te maken (dat was ook het probleem waarschijnlijk, een ruk aan m'n haar en ik zou opeens wél zin krijgen, 'maar dat kun je toch niet willen?' dacht ik dan)...
Maar hoe is het dan als je nu nog af en toe 'nilla' seks hebt met iemand waarmee je ook aan BDSM doet? Voelt het dan nog steeds zo, of is het wel eens fijn voor de afwisseling?
Ik kan soms wel verlangen naar 'lieve' seks zo af en toe, even voor de afwisseling, ter compensatie van het geweld ofzo... we hebben immers ook een liefdesrelatie. Maar vorige week was hij ontzettend lief voor me, kusjes, strelen, alles zachtjes en met veel geduld... En ik vond het verschrikkelijk moeilijk! Ik wist niet goed wat ik ermee aan moest en voelde me heel ongemakkelijk. Misschien heeft dat ook wel met andere dingen te maken, verleden, of ingewortelde gedachtenpatronen. Maar waarom is het dan wel prima als hij hardhandig is of me dwingt? Dat klopt toch niet? Ik blijf me afvragen waarom ik er zo'n moeite mee had...
Maargoed als het gaat om seks TIJDENS een spel: ja, absoluut! Als wij spelen is dat vaak ook seksueel gericht, maar ook bij bijvoorbeeld een pijnspel is seks tussendoor of erna bij ons niet ongebruikelijk, gewoon omdat we tijdens spel opgewonden raken. Al zou een keertje zonder voor mij ook prima zijn. Maar liever niet te vaak.
Maar hoe is het dan als je nu nog af en toe 'nilla' seks hebt met iemand waarmee je ook aan BDSM doet? Voelt het dan nog steeds zo, of is het wel eens fijn voor de afwisseling?
Ik kan soms wel verlangen naar 'lieve' seks zo af en toe, even voor de afwisseling, ter compensatie van het geweld ofzo... we hebben immers ook een liefdesrelatie. Maar vorige week was hij ontzettend lief voor me, kusjes, strelen, alles zachtjes en met veel geduld... En ik vond het verschrikkelijk moeilijk! Ik wist niet goed wat ik ermee aan moest en voelde me heel ongemakkelijk. Misschien heeft dat ook wel met andere dingen te maken, verleden, of ingewortelde gedachtenpatronen. Maar waarom is het dan wel prima als hij hardhandig is of me dwingt? Dat klopt toch niet? Ik blijf me afvragen waarom ik er zo'n moeite mee had...
Maargoed als het gaat om seks TIJDENS een spel: ja, absoluut! Als wij spelen is dat vaak ook seksueel gericht, maar ook bij bijvoorbeeld een pijnspel is seks tussendoor of erna bij ons niet ongebruikelijk, gewoon omdat we tijdens spel opgewonden raken. Al zou een keertje zonder voor mij ook prima zijn. Maar liever niet te vaak.
Zo lang ik me kan herinneren had ik al hele sterke 'vreemde' erotische fantasieën, ook als jong meisje. Tot dat je op een gegeven moment begint met seks en dan tot je grote schaamte en frustratie ontdekt dat je daar niet opgewonden van wordt. En steeds als je aan het vrijen bent als vanzelf vertrekt naar die fantasie wereld. Met hele gruwelijke (heerlijke
) gedachten. En daar kwam ik dan van klaar....
Mijn allereerste vriendje heeft het om die reden ook uitgemaakt met mij....omdat ik altijd vér weg raakte tijdens seks. Hij vond dat heel vervelend en ik wist niet hoe het kwam en ik dacht toen dat ik gestoord was enz. enz. enz..
Wist ik veel wat er werkelijk aan de hand was
En het is ook zo lang geleden, er was toen nog niet zoveel informatie beschikbaar over dingen als BDSM.

Mijn allereerste vriendje heeft het om die reden ook uitgemaakt met mij....omdat ik altijd vér weg raakte tijdens seks. Hij vond dat heel vervelend en ik wist niet hoe het kwam en ik dacht toen dat ik gestoord was enz. enz. enz..
Wist ik veel wat er werkelijk aan de hand was

Trouwens ook herkenbaar wat je zegt wandering, over lieve seks met je D.... Dat het heel moeilijk en ongemakkelijk is.
Wat mij enorm geholpen heeft is dat ik ooit gedwóngen werd om lieve seks te accepteren, keer op keer.....ja, dat was moeilijk OMG!!! Klinkt raar, maar ik denk dat je je daar wel iets bij kunt voorstellen
Wat mij enorm geholpen heeft is dat ik ooit gedwóngen werd om lieve seks te accepteren, keer op keer.....ja, dat was moeilijk OMG!!! Klinkt raar, maar ik denk dat je je daar wel iets bij kunt voorstellen

Ja, ik snap wel wat je ermee bedoelt. 
Duidelijk uitgelegd, en wat je vertelt over wegzakken in eigen wereld met fantasieen klinkt wederom bekend, ik zakte ook weg in een eigen wereld maar dat kwam niet alleen door fantasieen, ik kon er ook echt niet tegen als ik zachtjes aangeraakt werd. Dan creerde ik als het ware een eigen bubbel en ik kon dan niet eens meer praten en het duurde soms uren voor ik weer terugkwam. Ja ik was niet bepaald een makkelijk vriendinnetje, het heeft voor veel problemen gezorgd. Nu heb ik dat bijna nooit meer, maar het blijft moeilijk.

Duidelijk uitgelegd, en wat je vertelt over wegzakken in eigen wereld met fantasieen klinkt wederom bekend, ik zakte ook weg in een eigen wereld maar dat kwam niet alleen door fantasieen, ik kon er ook echt niet tegen als ik zachtjes aangeraakt werd. Dan creerde ik als het ware een eigen bubbel en ik kon dan niet eens meer praten en het duurde soms uren voor ik weer terugkwam. Ja ik was niet bepaald een makkelijk vriendinnetje, het heeft voor veel problemen gezorgd. Nu heb ik dat bijna nooit meer, maar het blijft moeilijk.
Ja....dat zachtjes aangeraakt worden, of gekust worden...Zeker op het verkeerde moment van de maand
kon ik daar zelfs uitermate agressief van worden. En wat deed ik dan om dat te voorkomen? Ja hoor...verdwijnen in zoals jij het noemt: die bubbel, ondoordringbaar voor anderen.
Toen ik later dingen las over subspace, toen herkende ik ook gelijk het gevoel waar ik altijd al in terecht kwam, maar dan tijdens vanille seks. Mijn eerste vriendje zei dat mijn ogen regelmatig wegdraaiden, dat ik 'nergens' meer was en hij vond dat altijd heel naargeestig. Ik kon me dat ook wel voorstellen, ik heb nog de herinnering aan een aantal keren dat ik ook zo totaal van de wereld was en hij geen contact met mij kon krijgen. Vaak eindigde het dan in een huilpartij en vond ik mezelf een vriendinnetje van niks.

Toen ik later dingen las over subspace, toen herkende ik ook gelijk het gevoel waar ik altijd al in terecht kwam, maar dan tijdens vanille seks. Mijn eerste vriendje zei dat mijn ogen regelmatig wegdraaiden, dat ik 'nergens' meer was en hij vond dat altijd heel naargeestig. Ik kon me dat ook wel voorstellen, ik heb nog de herinnering aan een aantal keren dat ik ook zo totaal van de wereld was en hij geen contact met mij kon krijgen. Vaak eindigde het dan in een huilpartij en vond ik mezelf een vriendinnetje van niks.
- juffie
- Site Admin
Marijke schreef:Ik houd van vanilla seks. Ik houd ook heel erg van kinky seks hoor, hand op de keel, haren trekken, gebruiken en gebruikt worden. Maar ik houd ook echt heel erg van vanille seks. Voor mij draait seks voor een heel groot deel om lichamelijke nabijheid, het feit dat iemands lijf het mijne raakt. Dat op zichzelf is al opwindend, en roept bij mij de behoefte op aan nog meer nabijheid, zo dicht mogelijk bij me, in me. Ik kan de behoefte gaan voelen 1 te worden met die persoon, wil dat de grenzen tussen onze lichamen op houden te bestaan. Elke streling wordt een golf, alles wordt een wervelwind. Een paar van mijn meest erotische ervaringen waren met een puur vanille jongen. Het werd niets omdat ik polyamorie en BDSM in mijn leven wil (en hij wilde vanille monogamie) maar dat wat tussen ons gebeurde was overweldigend. Zijn pink om de mijne was zo indrukwekkend dat ik nergens anders aan kon denken. En dat is gaaf!
BDSM en seks zijn voor mij als liefde en seks. Liefde en seks is een geweldige combi, het veroorzaakt effecten die seks of liefde alleen niet kunnen veroorzaken. Maar seks zonder liefde is ook zeer geweldig, en zorgt weer voor heel andere effecten! Nou, zo vind ik BDSM en seks ook een match made in heaven. Maar vanille seks ook.

MILF 

- Voleuse
Hmmm, ik hou ook van gewoon lekker 'nilla seksen. Dat doe ik ook meer dan spelen volgensmij.
En dan ook zachtjes vrijen terwijl je allebei elkaars handjes vasthebt, in een soort knuffel liggen we dan. Zo, lepeltje-lepeltj, en dan zijn armen om mij heen, handjes in handjes.
Oh jaaaaa, dat zijn de beste momenten
En dan ook zachtjes vrijen terwijl je allebei elkaars handjes vasthebt, in een soort knuffel liggen we dan. Zo, lepeltje-lepeltj, en dan zijn armen om mij heen, handjes in handjes.
Oh jaaaaa, dat zijn de beste momenten

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
BDSM kan voor mij prima zonder seks. Met sex mag ook natuurlijk (hell yeah). Maar ik ben vooral van de SM van de BDSM, en pijn windt met niet seksueel op.
Seks met of zonder BDSM... Da's lastig. Mijn seksleven staat momenteel op een heel laag pitje. Ik vind het wel fijn om er iets BDSM's in te hebben. Vastgebonden, of handel op m'n mond, iets in die geest... Mijn eerste vriendinnetje vroeg ik indertijd al of ze me wilde bijten.
Marijke drukte het voor mij heel goed uit: "Voor mij draait seks voor een heel groot deel om lichamelijke nabijheid, het feit dat iemands lijf het mijne raakt." Daar sluit ik me bij aan.
Seks met of zonder BDSM... Da's lastig. Mijn seksleven staat momenteel op een heel laag pitje. Ik vind het wel fijn om er iets BDSM's in te hebben. Vastgebonden, of handel op m'n mond, iets in die geest... Mijn eerste vriendinnetje vroeg ik indertijd al of ze me wilde bijten.

Marijke drukte het voor mij heel goed uit: "Voor mij draait seks voor een heel groot deel om lichamelijke nabijheid, het feit dat iemands lijf het mijne raakt." Daar sluit ik me bij aan.

Ik hou van bdsm met seks, maar ook wel van vanilla seks. Alleen ga ik toch weer klein worden. Maar er moeten niet perse bdsm handelingen in voorkomen.
De fijnste vrijpartijen zijn voor mij waar vanilla seks en bdsmseks elkaar afwisselen.
De fijnste vrijpartijen zijn voor mij waar vanilla seks en bdsmseks elkaar afwisselen.
Er zitten voor mij altijd elementen in die te maken hebben met bdsm. Daar kan ik mij laten gaan en hoef ik mij niet in te houden. Ik bepaal en beslis Yammie
Als antwoord op de openingsvraag (zonder de spellingsfouten):
Maar door de jaren heen, na de jaren des onderscheids, is dat veranderd.
Sex is er voor mij alleen met BDSM, en BDSM is sex.
In allerlei gradaties, maar onlosmakelijk.
Ooit, toen ik nog jong en onschuldig was, was sex zonder BDSM ook prima mogelijk, zelfs heerlijk.sex en BDSM, staat dat met elkaar in connectie? kan de een zonder de ander ?
Maar door de jaren heen, na de jaren des onderscheids, is dat veranderd.
Sex is er voor mij alleen met BDSM, en BDSM is sex.
In allerlei gradaties, maar onlosmakelijk.
Vanille seks is saaie seks?
Als ik lees wat kitten en cmeermin schrijven over vanilla seks dan lees ik daarin gewoon slechte seks.
Ik kan heftig spelen zonder daar seksueel opgewonden van te raken, en toch is het spelen altijd iets seksueels voor mij. Ik kan heftig (of mild) spelen en vreselijk opgewonden raken, het is maar net wat er getriggerd word of in welke mood ik ben. Vanille seks rocks and sucks sometimes, net als BDSM seks.
Ik houd van gelijkwaardigheid tijdens seks, dat betekend niet dat er niet gespanked, geknepen of gecommandeerd mag worden, maar mijn genot is gelijk aan het genot van de ander en niet ondergeschikt aan het genot van de ander.
edit: heb de hele laatste pagina gewoon overgeslagen
dus als mijn reactie kant nog wal raakt dan heeft het daarmee te maken.
Als ik lees wat kitten en cmeermin schrijven over vanilla seks dan lees ik daarin gewoon slechte seks.
Ik kan heftig spelen zonder daar seksueel opgewonden van te raken, en toch is het spelen altijd iets seksueels voor mij. Ik kan heftig (of mild) spelen en vreselijk opgewonden raken, het is maar net wat er getriggerd word of in welke mood ik ben. Vanille seks rocks and sucks sometimes, net als BDSM seks.
Ik houd van gelijkwaardigheid tijdens seks, dat betekend niet dat er niet gespanked, geknepen of gecommandeerd mag worden, maar mijn genot is gelijk aan het genot van de ander en niet ondergeschikt aan het genot van de ander.
edit: heb de hele laatste pagina gewoon overgeslagen

- kitten
Nee, ik vind het gewoon saai.rubyvita schreef:Vanille seks is saaie seks?