Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Muis77

Re: Vrolijk!

Bericht door Muis77 »

:static: :static: Ik heb alvast voor mijn verjaardag een weekendje weg gekregen van een stel goede vrienden. :static: :static:

Voor als sandra weer terug is!! Sm-vrienden die weten hoe belangrijk privacy is zijn super en lief enzo!! :banana:

*aftellen gaat*
sandra

Bericht door sandra »

Hé!! Mijn vriend heeft een verrassing gehad.. een cadeau ..en ik? ook dan eigenlijk.. zomaar!!!!

Wij gaan op vakantie!!!!! :static: :static: :static: Een weekendje weg naar Duitsland!!!! :static: :static:

Alleen maar leuke dingen doen en ervan genieten dat ik weer in Nederland (euhm.. dan dus even Duitsland.. ) ben!!!!!! Wauw!! Gaaf!!! Super veel zin in!!!

Muis heeft leuke vrienden!!! :static: :static: :static: aftellen was ik al aan het doen, dus geloof niet dat het helpt als ik dat twee keer ga doen.. :p

Maar wauw!! Een verliefdweekend in Duitsland :)
DomBosch

Bericht door DomBosch »

Eireanne,

Koffie en muffins.

Nu.

:hypocrite:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Gister superheerlijke dag gehad met Hertz. Geweldig spel gespeeld waardoor ik vandaag erger geradbraakt ben dan ik had verwacht. Maar hij heeft ook pijn...spierpijn :twisted:
(ok kan het me heel goed indenken en was de moeite waard en alles, maar toch even leedvermaak. Ik ben een rotsub)
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

*stuiter, stuiter* Wat is het weekend toch leuk en bijna iedereen op de wereld lief :lol: Geweldig maar vermoeiend weekend, morgen lekker bijslapen. Bedankt iedereen van de bowlingmeet en bedankt bezoek van vrijdag! :kiss:

Ga nu lekker naar bedje en kijken of ik de drukke, hyper vrolijke bui uit kan zetten. :mrgreen:
Toran

Bericht door Toran »

Nu kán ik een uitgebreid verhaal neerzetten dat ik een geweldige twee dagen achter de rug heb, enorm genoten heb, en zo onnoemelijk blij ben met de mensen om mij heen..

Maar dat heeft iemand anders al gedaan, en daar kan ik het alleen met de volle 100% mee eens zijn.

:inluv: :static: :mrgreen: :clown:
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ik heb gisteren ook een gave dag gehad. Lekker gerelaxt, leuke mensen ontmoet op de premeet, daarna een pijnlijk tussendoortje en daarna de bowlingmeet en daarna nog een goed gesprek ofzo (t was niet echt een gesprek, maar weet even geen andere omschrijving)
Het was een goede dag, ben nu wel moe, maar ook voldaan en blij dat ik een bepaalde beslissing heb genomen (nu hem nog uitvoeren).
kitten

Bericht door kitten »

hoooooi! :inluv: Mag ik dit weekend inlijsten? :inluv:

Ik ga zo met jongetje shoppen. Koopzondag in Den Bosch. Als kroontje op het weekend. Ik wil een ijsje! :inluv:
Chris

Bericht door Chris »

Graag een extra lijst voor de mijne. :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ben gister toch nog naar de jongerenmeet geweest en ben toch nog opgehangen door guilty^! Enne, het was weer gaaf!!! Ik vind suspension echt zooo lekker! Me wants more! :banana:

Thanx again guilty! :kiss:

Oh, en chell, (als je dit leest), luf ya! :kiss:
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Voor m'n verjaardag gehad van Smorph_e :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
**Self Rescuing Princess**
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ahhhww wat een tof kado! :inluv:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat ziet dat er stralend uit!
kitten