Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Ravelijne

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Jullie zijn lief! Thanks Chippie. Er lijkt weer een stijgende lijn te zijn, gelukkig. :) :close_knuf:
Enne, Dreamer, zullen we het erop houden dat ik nog een badjasje aanhad? 8-)
Crownless

Bericht door Crownless »

Aaaaargh!!! Mijn planten zijn besmet met spint! Snel bespoten met een mengsel van water, spiritus (man, wat stinkt dat spul! Krijg er een kokhalsreflex van!) en afwasmiddel. Nu maar hopen dat de krengen dood gaan, voor mijn plantjes helemaal reddeloos verloren zijn! Gelukkig lijken ze sommige planten niet lekker te vinden, maar damn, ik baal enorm. Arme plantjes.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Toran

Bericht door Toran »

*gromt* Doe ik echt al een tijd mn best om verkeersboetes buiten de deur te houden.. Krijg ik vanmiddag een mailtje van de accountant van mn werkgever.. Ik schijn door rood gereden te hebben, op een route waar ik normaal niet kom, en op een tijdstip dat ik er ook niet in de buurt hoor te zijn..

F*cking 166 euro! Kutzooi.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
kitten

Bericht door kitten »

Was je er wel? Ik heb al eens bezwaar gemaakt tegen een parkeerboete met als enige verweer "ik was daar niet, ik woon in een andere stad en ik werk in nog een andere stad en dat was onder werktijd, dus dat kan ik niet zijn geweest.".

Gelijk gekregen. 8-)

(Ik was het overigens wel, ik was namelijk bij een klant, maar ik had de héle dag netjes bijgevuld en betaald, dik 16 euro kwijt en in de laatste 10 minuutjes dat ik te laat was, kreeg ik alsnog een boete. :eerie: Dus ik vind het evengoed terecht dat hij kwijtgescholden was!)
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Oplichter :twisted:
kitten

Bericht door kitten »

:banana:
colet

Bericht door colet »

Kan deze openlijke bekentenis niet alsnog gelden als bewijslast??

Maar is idd balen toran! En gelijk zoveel ook!!
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik zou wel even bellen als je het niet had kunnen zijn. Toen Bryan en ik nog geen auto hadden en regelmatig de auto van mijn vader leende, werd ik door hem boos opgebeld dat we een boete hadden voor te hard rijden op een of andere straat in Utrecht. Waar we echt nevernooit in de buurt geweest waren. En mijn vader ook niet. Na bellen bleek dat ze een getalletje of lettertje verkeerd hadden ingevoerd.

Scheen trouwens wel een grappig gesprek te zijn geweest.
"Ja meneer, dat zeggen ze allemaal. Maar ik zal het voor u nakijken als u erop staat. Ik moet de foto in het systeem zoeken, ik bel later terug.".
"Sorry meneer, u had gelijk. Mijn excuses voor mijn eerdere reactie.".

Hoe dan ook, geen boete :static:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Was je er wel? Ik heb al eens bezwaar gemaakt tegen een parkeerboete met als enige verweer "ik was daar niet, ik woon in een andere stad en ik werk in nog een andere stad en dat was onder werktijd, dus dat kan ik niet zijn geweest.".

Gelijk gekregen. 8-)

(Ik was het overigens wel, ik was namelijk bij een klant, maar ik had de héle dag netjes bijgevuld en betaald, dik 16 euro kwijt en in de laatste 10 minuutjes dat ik te laat was, kreeg ik alsnog een boete. :eerie: Dus ik vind het evengoed terecht dat hij kwijtgescholden was!)
Niet alleen moreel terecht, ook juridisch. Er is een uitspraak geweest dat je 10-15 minuten uitloop op je parkeertijd mag hebben. Om jezelf en de auto vertrek klaar te mogen maken.

Toran, als je er niet geweest bent: bezwaar maken inderdaad.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Dat meen je niet??? Ik heb 50euro betaald ooit omdat ik 10minuten te lang ergens stond! (had ok voor ganse dag betaald maar net zoveel cent tekort). Vond 50euro al extreem veel en nu had ik het ook nog eens kunnen aanvechten. *insert vloek*
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

jah hoor tis weer zo ver.
ruzie....
ik hou dit echt niet meer uit!
ik heb alles gedaan en ze behandelen me als een 6 jarige alsof ze alle jaren dat ze er niet voor mij waren in willen halen.

ik...ik heb alles er uit gegooid...
nu moet ik binnen een week verdwijnen als ik niet weer op mijn knieen ga smeken of ik mag blijven...
1 week...dat lukt nooit! ik wil zo graag weg hier...ze breken me gewoon langzaam...ga hier helemaal kapot aan echt!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Dan logeer even bij een vriendin of bij een paar na elkaar! Je vindt je eigen stekje wel!

zelf ook beetje verdrietig: was mooi bruin aan het worden. Nu steekt zonne allergie terug op. Ale denk dat het dat is althans? Armen voelen als een maanlandschap aan, zien rood en veel jeuk. Als kind jarreeeeennnn mee rondgelopen en nu was het al jaaarreeeennn geleden dat het nog eens de kop op steekt. Ergste is: niks helpt van alles wat toen geprobeerd is. Iemand tips?
Simbor

Bericht door Simbor »

Gille, jouw huid wat afkoelen... bepaalde afkoelende zalfjes, oliën
ik dacht wat insmeren met een beetje sesamolie, is voedend voor de huid... wat ik meestal gebruik voor massages
verder weet ik echt niet om je verder met daad te helpen
good luck... en toch verder genieten
Simbor

Bericht door Simbor »

brabbeldasje, de korte raad van mijn voorgangster lijkt mij een gezonde oplossing, doch nooit overhaast handelen...
op zege van geluk! :hug:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

oke....nou de woede is wat gezakt :)
het besluit is gevallen dat ik volgende week een weekje weg ga.
even helemaal rust en weg van elkaar nu moet ik nog even weten waar heen maar dat zal wel goed komen.

*zucht*

verder is het redelijk gekalmeerd...en ik gok dat dat weekje weg en dan zo een kampeerweekend...me best nog wel even goed kan doen :)

nog 2 maanden volhouden...ik kom er wel. wel bedankt voor de lieve PBtjes :)*is heel dankbaar voor mensen als jullie :)*
Plaats reactie