Hoe lang 'moet' neuken eigenlijk duren?

Mack

Re: Hoe lang 'moet' neuken eigenlijk duren?

Bericht door Mack »

De laatste tijd ben ik neuken een stuk meer gaan waarderen. :banana:
De tijd varieert tussen een kwartier en over een uur. Maar ik kom zowiezo niet zo heel snel klaar. En er zijn zat manieren om te varieren.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Avery

Bericht door Avery »

Minimaal een kwartier, ik wil gewoon hard stootwerk van mijn vriend en het liefste verschillende standjes (doggy, ik bovenop, reverse cowgirl etc) en lekker opbouwen. Vijf minuten is voor mij een turnoff, dan ben ik net opgewarmd en lenig genoeg voor meerdere praktijken :hypocrite:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik hou van neuken. Ik hou er serieus van. Er is wel een limiet aan wat mijn kut aan kan. Maar die ligt vrij hoog.

Mijn ex die kwam standaard binnen 5 minuten klaar. Ik was het gaan accepteren. Maar nu denk ik echt van: shweety, zo kan het dus ook :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pluu

Bericht door Pluu »

Dak zegt net dat hij naar eigen schatting doorgaans 10 minuten a een kwartier aan het neuken is. Ik hou de tijd nooit bij, maar het neuk-gedeelte van de seks duurt me vaak veel te lang. Nu weet ik waarom.. kolere, een kwartier, als je er een muziekje bij aan zet is dat 5 liedjes lang! :omg: Daz bijna zo lang als een complete bondageshow! Zo lang wil je toch niet met 1 activiteit bezig zijn!

T zal de ADHD-er in me zijn... :shock:
poes

Bericht door poes »

Kort neuken (5 min tot een kwartier) is echt een afknapper voor mij. Het kan soms wel als een soort van 'dienstverlening' na een spel ofzo, maar als het gaat om lekker neuken is het echt prettig als het wat langer duurt. Daarbij heb ik nooit de klok erbij gehouden, maar ik vermoed dat een uur ofzo toch echt wel gehaald is, ook langer. En dan gaat het niet om alleen maar 'in elkaar zitten', maar van rustig tot wat heftiger bewegen. Een man kan zijn orgasme ook binnenhouden of zelfs 'opzuigen'. Het is een kwestie van oefening, en sommigen hebben schijnbaar wat meer talent. Volgens mij maakt het ook wel uit of iemand (de man) echt geinteresseerd is om er een kunst van te maken. Niet geforceerd, maar 'gewoon' streven naar het ultieme. Als je eenmaal dit hebt meegemaakt wil je eigenlijk niet meer anders, dus het is wel gevaarlijk... ;)

poes
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Puur neuken? Dat in-uit-in-uit enzo? Mwah welk standje dan ook, ik blijf het erg vermoeiend vinden. Wel heel lekker overigens, maar dan als onderdeel van meer. Seks duurt dan rustig een uur of anderhalf of langer, terwijl het neuken misschien 1 of 2 keer tussen de 5 en 15 minuten is.
Simbor

Bericht door Simbor »

Marijke, klinkt mij goed ! :hypocrite:
Wever

Bericht door Wever »

In mijn ervaring verslapt de concentratie/aandacht na een 5-10 minuten, en daarmee ook de erectie. Die deviatie is afhankelijk van externe factoren zoals externe stimuli, fitheid (vermoeidheid en/of spierpijn zijn geen goede invloeden) of het standje in kwestie. Gelukkig kan ook niet-penetratie onder de noemer 'seks' geschaard worden (hoewel technisch niet als neuken), waardoor ik met behulp van handelingen als strelen, lieve woordjes, gebruik van attributen als handen en tong en BDSM mijn gemiddelde tijdsduur en kwaliteit qua seks toch een bevredigend resultaat naar de partner toe kan voorleggen. :)

*heeft ook statistiek gehad op school*
puppysjors

Bericht door puppysjors »

*leest met gekromde tenen dit topic*

Mensen, 't gaat om neuken! Als je van lang houdt, is lang goed, hou je van kort is kort goed....
pfff zoals jullie het beschrijven, is de lol van het neuken er sowieso af :shock:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

poes schreef:Kort neuken (5 min tot een kwartier) is echt een afknapper voor mij. Het kan soms wel als een soort van 'dienstverlening' na een spel ofzo, maar als het gaat om lekker neuken is het echt prettig als het wat langer duurt. Daarbij heb ik nooit de klok erbij gehouden, maar ik vermoed dat een uur ofzo toch echt wel gehaald is, ook langer. En dan gaat het niet om alleen maar 'in elkaar zitten', maar van rustig tot wat heftiger bewegen. Een man kan zijn orgasme ook binnenhouden of zelfs 'opzuigen'. Het is een kwestie van oefening, en sommigen hebben schijnbaar wat meer talent. Volgens mij maakt het ook wel uit of iemand (de man) echt geinteresseerd is om er een kunst van te maken. Niet geforceerd, maar 'gewoon' streven naar het ultieme. Als je eenmaal dit hebt meegemaakt wil je eigenlijk niet meer anders, dus het is wel gevaarlijk... ;)

poes
Vanwaar die laatste zin? Ik kan 't natuurlijk verkeerd opvatten, maar het komt op mij over als zijnde dat dat beter is, terwijl ik denk dat dat heel persoonlijk is, en het dus zeker niet per definitie zo is dat je niet meer anders wilt, als je het ervaren hebt. Ik mis dus het gevaar enigszins ;). Ik denk daarnaast niet dat elke man in staat is tot het binnenhouden van zijn orgasme, let alone of elke man 't wil!

Onze neukpartijen zijn vrij kort, maar dat vind ik niet erg. Het stimuleert bij mij gewoon weinig, dus ik vind het wel even prettig, maar zou er niet aan moeten denken om zo lang te neuken :shock:. Laat 'm dan alsjeblieft maar weer iets anders gaan doen, ik ga echt liever voor kort maar krachtig dan voor lang in welke vorm dan ook. Hoewel dat *wijst naar Pluu's post* ook de ADHD'er in mij zou kunnen zijn.

Enniewee, ik +1 puppysjors dus: Het is gewoon afhankelijk van wat je zelf prettig vindt.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Simbor

Bericht door Simbor »

puppysjors, jouw antwoord bevalt mij het best! :yummie:
en Sabrina ook, lees ik juist!
Crownless

Bericht door Crownless »

Ulgh Simbor, ik krijg echt de kriebels van jouw antwoorden.

Ik ben wel blij dat ik dit topic gestart heb. Heb t getimed, het was een liedje (of ja, twee halve, want ik heb t ook weer niet zo getimed dat we begonnen toen een nummer begon). Dus zo'n 3 à 4 minuten. En ik vind het wel fijn om uit de antwoorden te lezen dat t aan de korte kant is.

Nu zou ik ook niet altijd uren willen. Mijn doos wordt al schraal als ik eraan denk. Maar ietsje langer, ja, dat mag wel. Soms. Ik blijf wel een fan van kort en krachtig.

Want weet je, ik hou ook van harde seks. En ik kan me ook niet voorstellen dat iemand het uithoudingsvermogen heeft om dat tien à vijftien minuten vol te houden. Ik in ieder geval niet als ik bovenop zit.

Misschien is het dat wel. Mag knuffelseks wel langer duren, maar het ram-en-stoot-en-gebruik-me is prima zo.

Me <3 dit forum :static:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik denk dat je wel een punt hebt Crownless, knuffelseks zou evt. wel langer kunnen duren denk ik :). Alleen doen wij dan weer niet echt aan 'knuffelneuken' dus telt dat weer niet qua duur :clown:. Ik ben gewoon een fan van (TMI-warning?) harde 'ik woon je helemaal uit'-seks waar ik een dag later nog het gevoel van heb dat ik half uitgescheurd ben, en om dan rustiger aan te doen zodat hij niet klaarkomt... Ik moet er niet aan denken! Afhankelijk van hoe lang het voorspel is, is het soms met een seconde of 10 afgelopen (als hij al veel gestimuleerd is, dus), maar heb ik een voldaner gevoel dan na een half uur rustiger aan doen. En (again, misschien TMI-warning) met de manier die ik dan bedoel, geloof ik niet dat iemand dat 30 minuten vol zou kunnen houden... En anders ik zelf niet *mompelt iets over écht uitscheuren*.

Btw, agreed on the kriebels. Ik wilde 't net zeggen, ik krijg er (alwéér) een heel vervelend gevoel van Simbor. Iets met "Ik wil m'n seksuele voorkeuren kunnen uiten zonder mensen die zo reageren".
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Moet er perse een tijdsbestek gekoppeld worden aan het neuken?
Ik ga ervan uit dat de kwaliteit toch wel het belangrijkste is.
Of het lekker en leuk is?
Wat maakt het dan uit of een neukpartij 10 minuten duurt of 5 uur.
En dan nog ..... reken je er de pauzes ook bij?

Niet iedereen houd evenveel van seks.
Voor de nympho's onder ons is een uurtje of 2 misschien een vluggertje terwijl die 2 uur voor de anderen met wat minder libido een martelgang is.

Ik zou zeggen ... bepaal lekker met je partner hoe lang je bezig bent, Het is neit dat een neukpartij aan vastgestelde voorwaarden moet voldoen.
Crownless

Bericht door Crownless »

Daar heb je (en iedereen die dat al eerder zei) gelijk in Castor.

Maar -en dat is misschien typisch mij- als ik twijfel over iets. Zeg, dat de lengte van een neukpartij wel aan de korte kant is. Dan vind ik het fijn om te vergelijken met anderen om te kijken of het aan mij ligt of niet. Geeft mij meer moed ofzo om daar ooit over te beginnen.

En ik voel al een 'ja maar het zou toch niet uit moeten maken wat de rest van de wereld doet. Als jij ontevreden bent is dat toch genoeg reden?'-antwoord aankomen. Maar dat werkt zo niet voor me. Net als ik ook wil weten of het nou aan mij ligt dat statistiek soms moeilijker lijkt dan het is en ik daardoor twijfel aan mijn eerste ingeving want 'dat zal wel te makkelijk gedacht zijn'. Of dat het normaal is dat mijn katten zoveel verharen.

De 'oh, das normaal'-gedachte helpt mij vaak enorm. En ik weet zeker dat het voor veel mensen helpt. :)

Overigens sorry dat ik in mijn vorige post 'seks' ipv 'neuken' gebruikte. Maar 'knuffelneuken' klinkt zo tegenstrijdig.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gesloten