Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Tigerlily

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Tigerlily »

@brabbel: het is helemaal niet erg om bang te zijn voor onweer, ik persoonlijk hou er ook totaaaaaaaal niet van beneden in de woonkamer kan ik het vrij goed hebben maar boven op mijn zolderkamer schiet ik meestal in lichte paniek.

hier kwam de regen een uur terug met bakken uit de hemel, beetje lichte onweer erbij, nu is het droog en komt de zon weer uit
kitten

Bericht door kitten »

Nou, niet erg... Ik ben toch blij dat mijn kinderen vol interesse naar de mooie flitsen kijken ipv onnodig bang te zijn hoor. ;)
Crownless

Bericht door Crownless »

*grom* inderdaad acute blaasontsteking. En mevrouw de doktersassitente staat erop dat ik met een ochtendplasje kom. Ik sla wel wat extra pijnstillers achterover terwijl ik elk kwartier naar de wc loop om daar semi-bezorgd roze urine aan te treffen. En nee, ik at gisteren geen rode bietjes. De mevrouw zei wel nog heel vrolijk 'tot morgen!'. Bwuh.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Maar heb je nu geen medicijnen gekregen dan Crownless?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb gelukkig zo'n band met de doktersassistente dat ze mij op mijn woord gelooft als ik zeg dat ik blaasontsteking heb. Maar ja, dat mag ook wel, denk dat ik de laatste 10 jaar zeker 50 kuren op heb... :icon_sad: Ze weet ook wel dat ik nu onderhand wel weet wat blaasontsteking is... En hoe het voelt...

Als ik bel en zeg: 'Hoi (insert naam assistente), het is weer zover...' dan is het antwoord: 'Alweer joh? Ik fax hem door naar de apotheek, kunt het over 2 uurtjes ophalen.'

Gelukkig heb ik er de laatste tijd iets minder last van. Plassen meteen na de seks helpt echt wel hier. Mja, gevoelig ervoor.. zul je waarschijnlijk altijd blijven houden...

*Knuffel en sterkte, want plassen is NIET leuk nu...*
MILF :grin_ani:
Crownless

Bericht door Crownless »

Nope, die krijg ik morgen pas. Nadat mijn plasje gecontroleerd is. De vorige keer hield ik de avond niet vol en zat ik om 12 uur ofzo bij de spoedpost. Maar misschien is het nu minder erg.

Het stomme is, ik weet dat ik moet plassen na seks. Maar het is zo stom om meteen erna op te springen en naar het toilet te rennen. En toen vergat ik het natuurlijk. :frusty:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Stom of niet... blaasontsteking is stommer...

Enne, meteen... kan ook na een minuutje of 5/10. Btw, ik moetook gewoon vaak plassen na het seksen, jij niet dan?
Crownless

Bericht door Crownless »

Nee, eigenlijk hoef ik dan niet.

Ik hoef over het algemeen niet vaak naar het toilet.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Kan je niet gewoon nu nog eventjes langsgaan met een potje pies dan Crownless? De rest van de dag, en nacht, hiermee doorlopen lijkt me ook niet prettig....

En idd, je hoeft niet gelijk na de seks naar de wc te rennen, na een minuut of 10 kan ook prima.
kitten

Bericht door kitten »

juffie schreef:Mja, gevoelig ervoor.. zul je waarschijnlijk altijd blijven houden...
Goed nieuws! Het gaat voorbij. :yes: Ik heb het al jaren niet meer. :static: Mijn moeder had het als kind ook vaak, heeft het ook bijna nooit meer. Helaas heeft Middelste het overgenomen... daar heb ik vanmorgen een plasje voor weggebracht... :crownless:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja, ik heb juist op latere leeftijd, zeg maar vanaf de puberteit meer gekregen...
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Veel sterkte crownless. Ik ga ook altijd na seks plassen. Anders heb ik het ook zitten. Ik heb het eigenlijk heel onromantisch ook opgebiecht. Als ik nu te lang blijf hangen en knuffelen enzo wordt ik dus bijna naar toilet getrapt. Gooi dan ook even gelijk water door mijn gezicht en dan alsnog lekker naknuffen enzo.
kitten

Bericht door kitten »

juffie schreef:Ja, ik heb juist op latere leeftijd, zeg maar vanaf de puberteit meer gekregen...
Bij mij ging het over toen ik kinderen kreeg, dus de hoop niet opgeven juffie. :P
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

kitten schreef:
juffie schreef:Ja, ik heb juist op latere leeftijd, zeg maar vanaf de puberteit meer gekregen...
Bij mij ging het over toen ik kinderen kreeg, dus de hoop niet opgeven juffie. :P
Jerry!!! :mrgreen:
kitten

Bericht door kitten »

:schater:
Plaats reactie