reacties op contactadvertenties e.d.

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Plaats reactie
JerryM

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door JerryM »

Hier word je toch verdrietig van? :?: :cry:
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
cinderella

Bericht door cinderella »

Volgens mij zijn er genoeg switchende/toppende juffen om deze kerel eens goed te leren spellen! :zweepje:
toen doet er nu niet meer toe
madeleine

Bericht door madeleine »

Nou wou ik hier een hele mailwisseling neerzetten... maar ff mijn laatste reactie op zijn mail:

Nou om heel eerlijk te zijn... Ik schrok een beetje van jouw opmerking:
'Het is volgens mij als ieder andere 'date'. alleen ga je na deze date niet voor vanilla sex, maar is het een tandje (of 2 haha) heftiger.'

Bij een eerste date ga ik geen sex of spel aan hoor ;$ Mocht dat jouw insteek zijn dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik zoek meer iets in de richting van een vast spel contact en daar mogen wat mij betreft best een of een aantal dates overheen gaan. Dat mag rustig opgebouwd worden, zeg maar.
Mocht je je hierin kunnen vinden. Kennis maken - no strings attached en dan zien we wel- dan vind ik het prima om wat met je af te spreken. (da's ook niet zo eng he ;) )
groet

Mogen jullie raden hoeveel ik daarna nog van m gehoord heb :clown:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

ehm....

3x niks?
**Self Rescuing Princess**
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Euhem ... -1 keer :mrgreen:
JerryM

Bericht door JerryM »

his loss...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
JannaGrace

Bericht door JannaGrace »

Geen zin gehad om te kijken of deze al langs was geweest:
Titel "Uw levende zitbank?"

Hallo Mevrouw Janna Grace,

Zou ik U een vriendschapsverzoek mogen doen om elkaar beter te leren kennen en te kunnen ontdekken of U mogelijk plezier zou kunnen hebben aan het gebruik van mijn specifieke slaaf zijn.
ik kwam op Uw profiel terecht en wat ik las en zag sprak mij zeer aan.
Natuurlijk zal het geen vriendschap op gelijk niveau zijn. ik besef heel goed dat ik alleen maar een zitslaaf ben en mijn gezicht een reële en volstrekt hulpeloze zitplaats voor veeleisende Vrouwen vormt, terwijl U een superieure Vrouw bent waarvan ik hoop dat U belangstelling heeft voor een slaaf als ik en U een vastlegging op Uw bank als erotische en gewone zitbank voor U en Uw Vriendinnen wel een aantrekkelijke gedachte vindt. (ik mag toch vragen of dit ook een liefhebberij van U zou kunnen zijn?)

ik hoop dat U mijn benadering niet brutaal vindt, maar integendeel mijn gezicht uitstekend geschikt vindt om als Uw hulpeloze en onherroepelijke favoriete zitplaats te dienen.

Met onderdanige groet,

Ik heb deze beste man (die tevens bijna 20 jaar ouder is dan mijn vader) niet geantwoord.
JannaGrace

Deze is wel langs geweest alleen heeft hij hier denk ik beter zijn best gedaan:

Titel: "Hiep hoi"
(tja ik wist het ook niet wat hij daarmee bedoelde)

Goedendag ,

Toen ik uw advertentie las, herkende ik meteen mezelf erin en ik zou het mezelf nooit vergeven indien ik U geen berichtje zou sturen, in de hoop nader kennis met elkaar te maken. Ik hoop dan ook dat U nader met mij kennis wensen te maken om te kijken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen. Wellicht klikt het wel en worden we goede vrienden misschien ook helemaal niet.....wie weet wat de tijd voor ons in petto heeft ;-)

Ik hoop mezelf een keer aan U te mogen voorstellen met Uw goedvinden. Ik heb wel ervaring maar realiseer me ook dat ik nog veel moet leren en ben gelukkig goed in leren. Heb zowel dominante als onderdanige gevoelens.
Ik ben ****@yahoo.com en ben ook in t bezit van een webcam indien u zich ervan wilt vergewissen dat ik echt ben. Naast onderdanig zijn, heb ik ook een sterk gevoel dominant te zijn dus vandaar ook dat ik op u reactie reageerde. Want ik zag dat uzelf ook onderdanige gevoelens had dus dacht ik dat we eens kunnen bekijken wat voor relatie we zouden kunnen opbouwen. Ik ben niet van one night stands...wil eerst iemand rustig beter leren kennen

Zo niet dan wens ik U toch een hele fijne dag toe.

Nederige Groet,
Laatst gewijzigd door JannaGrace op 13 jul 2010, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
JannaGrace

Een vrouw:
i am searching for a mistress for my brother, he's 18 and lives in groningen, if you want to meet him i'll send him to you.

En later:
we spreken allebei ook nederlands, ik doe nu af en toe wat bij hem maar wil dat hij eens iemand anders heeft. hij heeft er zelf ook niks op tegen en denkt zelf ook dat het goed voor hem zou zijn.

Ja ja. Broer/ zus BDSM...
Wever

Bericht door Wever »

JannaGrace schreef:(Een vrouw, over haar broer):
...ik doe nu af en toe wat bij hem maar wil dat hij eens iemand anders heeft. hij heeft er zelf ook niks op tegen en denkt zelf ook dat het goed voor hem zou zijn.
*facepalm*

Hoe verzinnen ze het toch? :frusty:

zus: zeg...broertje?
broer: hmm?
zus: weet je...dat BDSM, hé?
broer: ja?
zus: wordt het zo stilaan geen tijd dat je een andere vrouw zoekt?
broer: mja. boah...tja. is moeder nog altijd zo bezorgd?
zus: daar heeft het niets mee te maken. vindt je niet dat het tijd wordt om een niet-incestueuze relatie aan te gaan?
broer: hmm...dus buiten de familie iemand zoeken? Tja...daar zit wat in. Ik heb er niks op tegen.
rubyvita

Bericht door rubyvita »

@janna:
He gatver...ik raak echt instant geirriteerd door dat overdreven onderdanige gedoe. :pukey:
Als ik dit soort berichten lees dan ben ik blij dat ik geen Domina ben, ik zou er acuut erg nare, niet leuke, sadistische neigingen van krijgen!

edit: Heb je iets terug geschreven aan die incestueuze zus van die incestueuze broer? :frusty:
Laatst gewijzigd door rubyvita op 13 jul 2010, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris

Bericht door Chris »

Ik vind het wel komisch dat die lui een vrouw als een Meesteres zien ipv een vrouw.
Totaal andere belevingswereld denk ik dan maar. :)
rubyvita

Bericht door rubyvita »

Tja, ieder zijn beleving natuurlijk.

De meesteres in de vrouw is er toch ook nog als ze eerst een gewoon mailtje sturen? Voor mijn gevoel sluit je op deze manier meteen iedere mogelijkheid tot een gewone conversatie, of een gewoon kennismakingsprocesding uit.
AET

Bericht door AET »

Imperator schreef:
kitten schreef:"I am a sadist. All submissive girls in Europe, be ready to serve me."

... werkt het niet zo dan? :shock: :shock:
Gosh Darn!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Chris schreef:Ik vind het wel komisch dat die lui een vrouw als een Meesteres zien ipv een vrouw.
Totaal andere belevingswereld denk ik dan maar. :)
Hold on... Je bedoelt dat Meesteressen ook nog vrouwen zijn? :shock:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie