steel de bunker
Re: steel de bunker
Door al het hilarische gelach, komt eireann buiten kijken, wat er nu zo grappig is.
Vervolgens ziet ze half ws haar toejuichen, vanwege haar beminnelijke bunkeractie.
Nu iedereen door alle schattigheid, niet meer goed oplet, kan ik de bunker weer de mijne maken.
Wat ik dan ook met veel plezier doe.
* Gaat Shaft afkijken*
In Mijn Bunker!
Vervolgens ziet ze half ws haar toejuichen, vanwege haar beminnelijke bunkeractie.
Nu iedereen door alle schattigheid, niet meer goed oplet, kan ik de bunker weer de mijne maken.
Wat ik dan ook met veel plezier doe.
* Gaat Shaft afkijken*
In Mijn Bunker!
- madeleine
Zegguh puppy... moet jij niet achter dat katje aan ??
* O ja, vergeten... *
puppy sprint de bunker uit.
Geen beesies in
mijn bunker
* O ja, vergeten... *
puppy sprint de bunker uit.
Geen beesies in
mijn bunker
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
*gooit een hele lading overbodige beesies van de AH naar binnen
*
*zet de deur open waarna madeleine naar buiten vliegt*
*gaat naar binnen en sluit de deur van...*
Mijn bunker

*zet de deur open waarna madeleine naar buiten vliegt*
*gaat naar binnen en sluit de deur van...*
Mijn bunker
Al vlug krijgt Boefje ademsnood en niesbuien van al die beessies in de bunker. Ze rent dan ook vlug naar buiten om weer adem te halen. Ik pak de bezem van Jane, ontdoe de bunker van al die beessies, breekt de bezem van Jane doormidden en ga naar binnen in ...
Mijn bunker!
Mijn bunker!
wie zegt! dat ik een bezem heb!!!! ik ben géén heks ofzo!!!! (misschien een klein heksje... maar da's zo lang geleden dat iemand dat tegen me zei dat ik het bijna vergeten ben)
en oh ja CatherinaBE..... afhankelijk van de locatie van de bunker heb ik weldegenlijk bevoegdheden voor sleepdiensten etc.
zet een pokertafeltje neer en begint een spelletje met als inzet de bunker....
aangezien ik géén poker-face heb maar letterlijk overal op begin te giechelen is Catherina in verwarring gebracht bij alles en verliest de pot.....
MIJN bunker dus.....
Ik ga op de grond zitten van de bunker..... met anti-D-bril op dus niemand kan mij de bunker uit kijken...... knapperd als je me er anderszijds uit weet te krijgen.
en oh ja CatherinaBE..... afhankelijk van de locatie van de bunker heb ik weldegenlijk bevoegdheden voor sleepdiensten etc.

zet een pokertafeltje neer en begint een spelletje met als inzet de bunker....
aangezien ik géén poker-face heb maar letterlijk overal op begin te giechelen is Catherina in verwarring gebracht bij alles en verliest de pot.....
MIJN bunker dus.....
Ik ga op de grond zitten van de bunker..... met anti-D-bril op dus niemand kan mij de bunker uit kijken...... knapperd als je me er anderszijds uit weet te krijgen.
Die uitdaging neem ik aan!
Eerst een paar telefoontjes plegen. * Belt Maurice de hond, Frans Bauer, Sieneke, Gerard Joling, de man van de postal gold reclame, en Patty Brard op*
Deze mensen zijn maar al te bereid om in ruil voor enige publiciteit, jane eens een bezoekje te brengen.
Het begint al goed, als Sieneke met dr draaiorgel voor de bunker parkeert.
vervolgens kom Patty Brard om de hoek en begint te schreeuwen dat ze doodsbang is voor het geluid van een draaiorgel, dan komt Gerard aangehuppeld, om Patty te troosten, en breekt vervolgens in een vreselijk gezang uit.
De man van de postal gold reclame belt aan bij de bunker en vraagt aan jane, "hebt u nog gouden juwelen die u niet meer draagt, stuur ze dan vandaag nog op naar postal gold en verander uw goud in geld!" Hij blijft dit herhalen en dwingt jane om het nummer van postal gold te gaan bellen. Dit kan ze nog maar net aan, of daar komt Maurice de hond al weer. Gewoon doen! Gewoon doen! Gewoon doen!
Dan komt Frans Bauer boos een gehobbeld, en begint een vechtpartij met Maurice, dwz hij bitchslapt Maurice, en die begint hartverscheurend te janken.
Maar Frans begint te krijsen dat hij zijn reclame terug wil, en dat hij omdat hij zo gewoon is gebleven, veel beter op tv kan zijn dan de hond.
Goed, dit blijft zich allemaal tegelijk afspelen, en jane kan hier echt niet meer tegen, en vlucht half psychotisch de bunker.
Ik stuur iedereen weer naar huis, genoeg publiciteit gehad stelletje mediahoeren?!
En ga genieten in mijn bunker!
Eerst een paar telefoontjes plegen. * Belt Maurice de hond, Frans Bauer, Sieneke, Gerard Joling, de man van de postal gold reclame, en Patty Brard op*
Deze mensen zijn maar al te bereid om in ruil voor enige publiciteit, jane eens een bezoekje te brengen.
Het begint al goed, als Sieneke met dr draaiorgel voor de bunker parkeert.
vervolgens kom Patty Brard om de hoek en begint te schreeuwen dat ze doodsbang is voor het geluid van een draaiorgel, dan komt Gerard aangehuppeld, om Patty te troosten, en breekt vervolgens in een vreselijk gezang uit.
De man van de postal gold reclame belt aan bij de bunker en vraagt aan jane, "hebt u nog gouden juwelen die u niet meer draagt, stuur ze dan vandaag nog op naar postal gold en verander uw goud in geld!" Hij blijft dit herhalen en dwingt jane om het nummer van postal gold te gaan bellen. Dit kan ze nog maar net aan, of daar komt Maurice de hond al weer. Gewoon doen! Gewoon doen! Gewoon doen!
Dan komt Frans Bauer boos een gehobbeld, en begint een vechtpartij met Maurice, dwz hij bitchslapt Maurice, en die begint hartverscheurend te janken.
Maar Frans begint te krijsen dat hij zijn reclame terug wil, en dat hij omdat hij zo gewoon is gebleven, veel beter op tv kan zijn dan de hond.
Goed, dit blijft zich allemaal tegelijk afspelen, en jane kan hier echt niet meer tegen, en vlucht half psychotisch de bunker.
Ik stuur iedereen weer naar huis, genoeg publiciteit gehad stelletje mediahoeren?!
En ga genieten in mijn bunker!
Ah, een beetje muziek zal wel helpen...
*zet mega-grote muziekboxen vlak voor de bunker*
*plugt stereoketen met versterkers erop aan*
*gooit CD-tje erin van Faithless*
*doet oorpluggen in*
*start CD-tje bij het nummer "God is a DJ"*
*zet volume op "EXTREEM LUID"*
*wacht rustig tot puppysjors wegdendert van de bas*
*schuift alle muziekspullen naar binnen*
*draait volume laag*
*gooit de deur dicht van de bunker*
*trekt oorpluggen uit*
*geniet van de muziek*
Mijn bunker.
*zet mega-grote muziekboxen vlak voor de bunker*
*plugt stereoketen met versterkers erop aan*
*gooit CD-tje erin van Faithless*
*doet oorpluggen in*
*start CD-tje bij het nummer "God is a DJ"*
*zet volume op "EXTREEM LUID"*
*wacht rustig tot puppysjors wegdendert van de bas*
*schuift alle muziekspullen naar binnen*
*draait volume laag*
*gooit de deur dicht van de bunker*
*trekt oorpluggen uit*
*geniet van de muziek*
Mijn bunker.
*wijst naar kampeer-topic*
ik doe nieteens moeite om de bunker te stelen....
ik wacht netjes tot Boefje en gevolg uit kamperen gaan en wandel dan de bunker in
ik doe nieteens moeite om de bunker te stelen....
ik wacht netjes tot Boefje en gevolg uit kamperen gaan en wandel dan de bunker in
- Ravelijne
Hee, ruik ik nou iets aanbranden? Iets van cake, ofzo, met chocola? Brownies, dat is het!
Terwijl Boefje naar de oven sprint, zink ik neer op de bank in...
Mijn Bunker.
Terwijl Boefje naar de oven sprint, zink ik neer op de bank in...
Mijn Bunker.
- madeleine
ow nee .. het was de bank.. Ravelijne sprint met een brandende kont naar buiten. De bank laat ik rustig uit branden. Ik zit op mijn favo plekje .. de vloer van
Mijn bunker
Mijn bunker
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- Dreamer74
Ondertussen is de brandweer gebeld voor een binnenbrand in een bunker... er zou nog iemand in het pand zitten...
Ik doe een binnenaanval en sleep madeleine naar buiten.... en ga terug de bunker in om de bank te blussen...
Na het ventileren kijk ik nog eens rond in de bunker....
MIJN bunker...
Ik doe een binnenaanval en sleep madeleine naar buiten.... en ga terug de bunker in om de bank te blussen...
Na het ventileren kijk ik nog eens rond in de bunker....
MIJN bunker...
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
- Ravelijne
Maar, zoals Madeleine opmerkte, er stond nog meer in brand! Dreamer is plichtsgetrouw dus zodra hij waarneemt in wat voor penibele situatie ik mij bevind, rent hij meteen de bunker weer uit. Door zijn expertise blijft de schade beperkt blijft tot voorzichtig zijn met gaan zitten. Ik bedank Dreamer hartgrondig en ga rustig rondjes lopen in...
Mijn bunker.
Mijn bunker.

Ik heb nog geen poging gedaan dus klop netjes aan de deur van de bunker en vraag of ik ook een binnen mag kijken. EN met mijn lieve glimlach zegt ravelijne tuurlijk kom binnen en laat mij binnen. Ik doe gewoon achter mijn rug de deur dicht zodat ravelijne buiten blijft staan verbaasd.
MIJN BUNKER
MIJN BUNKER