Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Sabrina

Re: Vrolijk!

Bericht door Sabrina »

*grinnikt* Neh, da's te makkelijk :P. Als je 't echt wilt weten kun je d.m.v. FetLife en opmerkingen hier op WS vast de puntjes wel verbinden :mrgreen:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
JerryM

Bericht door JerryM »

daar had ik nog niet op gekeken, maar inmiddels wel, en er zijn idd wat mogelijkheden voorbijgekomen :)
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik ben alweer vrolijk! Zooooooo'n leuk JF gehad! Eerste JF ook als lid van het feestteam, en het was echt supertof om dat 'ns te doen en mee te maken, heel gaaf! En daarnaast alwéér een nieuwe (en hele fijne) ervaring, ik ben blij!

Life isn't that bad... :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik ben ook vrolijk, heb een hele leuke middag en avond gehad en ben keurig door hem op de bus naar huis gezet. Heb weer van alles nieuws gevoeld en het was lekker.....
Toran

Bericht door Toran »

Niet gekampeert, maar wel een overheerlijk weekend gehad! Helemaal ontspannen enzo. Heerlijk weekend met een heerlijk einde :D
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ook een geweldig weekend gehad ondanks het missen van het kampeerweekend en het voorzichtig moeten doen met energie. De vrolijkheid van zaterdag is hierboven al te lezen, en daar kwam gisteravond een geweldige ervaring met breathplay, baroreceptorreflexen en buiten westen gaan bij... :inluv:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ben vrolijk omdat zo veel mensjes vrolijk zijn en ikke ook
kitten

Bericht door kitten »

En ik kom even alsnog vrolijk doen vanwege 2 zwemdiploma's en een ongeloveloos geweldig weekend en ik heb zin in vanavond!! :static:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

*ook vrolijk nieuws heeft*

ik pas nu 2 en halve week op 2 katten, 1 zwangere, en nu kwam ze net helemaal naast me liggen en ik kon de kittens tegen mn hand voelen trappen...omg dat is het liefste wat ik ooit gevoeld heb....

lekker 2 en halve week alleen in een huisje in amsterdam..heerlijk rustig en begin dus echt te banden met de katten...
volgens mij is ze al best ver....
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ikke is nog vrolijker.... Ik ga eind september nog een weekje naar Portugal. Even lekker er uit na alle stress van de afgelopen maanden. Moet ik helaas wel de Loesje-meet missen, maar ik hoop dat me dat vergeven wordt.
ranting

Bericht door ranting »

*Stuiter stuiter stuiter*

Vandaag is het zo ver! Nog drie uurtjes werken, en dan ga ik naar de tattoo-shop om m'n chestpiece af te laten maken. Ik vind hem nu al zo gaaf; ik ben echt heel benieuwd hoe hij wordt. Hou het tattoo topic in de gaten! :icon_biggrin:

*Stuitert verder*
oeps2

Bericht door oeps2 »

oww jeahhhh :banana: :banana: :banana: :banana:

dr komt zometeen een nieuwe afwasmachine aan :static: :static:

jippieee

kan k gauw weer terug naar die tent !
waar blijft die flikker nou met zn machine ????

fijne vakantie ! :bye:
colet

Bericht door colet »

:coffee: :coffee:
Jaaaa, twee koppen koffie gemaakt vanavond!
Ik kreeg als verrassing een kitten met welpjes op de koffie!! Gelukkig voelde ik mij al beter dan gisteren, ik ben er helemaal blij van.
kitten

Bericht door kitten »

Goei spul! :coffee: En dat was idd gezellig! Veul te laat voor de arme welpjes, maar ach vandaag ging de grote vakantie in. :)
colet

Bericht door colet »

mooiste van alles is, is dat we daarna op MSn gewoon verder zijn gegaan :)

ohja...bijna vergeten...iets met uitdaging ...slaan...pompompom...zoekfunctie ontdekt heeft....
Plaats reactie