Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
vode

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door vode »

Dankjewel voor beide reacties, dat laat me wat beter voelen. :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Herkenbaar vode. Ik heb nooit een *echte* verkrachting meegemaakt, goddank niet, maar ook ik stoeide met die gedachten. Inderdaad, wat Gille zegt, als je mijn verslagje leest, dan zie je dat ik ook die verwarring ervaar.

Knuf! Je bent niet de enige!
MILF :grin_ani:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

post het toch ook maar even hier.

ik heb echt een super leuk weekend gehad, vanmiddag zo rond....2 uur ofzo? :S krijg ik telefoon van mijn broer, vader ligt in het ziekenhuis, waren op vakantie in limburg en daar issie dus weggezakt...
in het begin even eng maar al snel stabiel en ook overgebracht naar ons eigen ziekenhuis dus.
ik zzou er vanavond langsgaan maar dat word toch morgen maar.

niks raars verder...mijn vader heeft gewoon een ziekte waarbij het elke dag wel over kan zijn maar het blijft schrikken...zeker nog even als je de laatste lootjes van het weekend aan het afleggen bent.
*zucht eens*

nouja verder wel rustig nu maar moest wel even schrikken.
zal morgen even updaten hoe hij er bij ligt.
nijntje

Hoi

Bericht door nijntje »

Minder fijn einde....

Word ik net wakker, schiet het ineens in mijn rug. Pijn!!! Lag er gewoon van te trillen zo heftig. Nu na pijnstillers gaat liggen net. Morgen niet werken vrees ik. De trap was al een uitdaging. Heb zelfs van ellende de huisarts gebeld. Dat doe ik normaal nooit. Maar die kon ook niks doen nu. Auw!
rubyvita

Bericht door rubyvita »

hé nijn, wat pijnlijk!
Heb je hulp in de buurt, iemand die boodschappen en een lekker kopje thee enzo voor je kan maken?

Nijn en brabbel...
:hug:
nijntje

Bericht door nijntje »

Boodschappen komen morgen van Albert.nl ;) En avondeten vanavond zal wel thuisbezorgd.nl worden vermoed ik.... Lang leve internet

En verder is het best frustrerend. Elke keer als ik een tijdje stil gezeten/gelegen heb vind ik mezelf een aansteller dat ik me ziekgemeld heb voor m'n werk. Maar vervolgens ga ik dan, zoals net, even koffie en een broodje voor mezelf maken en dan weet ik weer precies waarom ik niet werk. Dan heb ik alweer teveel gedaan....
rubyvita

Bericht door rubyvita »

lieve Nijn, accepteer dat je even niet kan werken en dat je GEEN aanstelster bent :neenee: Zal je goed doen :kiss:
nijntje

Bericht door nijntje »

Ja, maar dat is voor mij heel moeilijk. Mijn collega's hebben het al wel geaccepteerd en zijn zelfs al bezig om mijn afwezigheid van woensdag :shock: op te vangen. Terwijl ik zelf eigenlijk hoop dan weer wat te kunnen doen qua werk. Overigens als het dan nog aanhoudt denk ik dat er wel een tripje huisarts aan zit te komen hoor. Het is toch niet normaal dat het zomaar midden in de nacht zo veel pijn doet in je rug zonder aanleiding????
kitten

Bericht door kitten »

Nee, dat is niet normaal, nee. Wilde je huisarts je niet al zien dan?
nijntje

Bericht door nijntje »

Heb vannacht de huisartsenpost gebeld. En die wilden me niet zien. Als het vanochtend nog net zo heftig was als vannacht dan moest ik m'n eigen huisarts nog bellen, maar vanochtend was het ietsjes minder. Dus ik kijk het nu maar even een paar dagen aan. Als het morgen nog steeds zo is zal ik wel m'n eigen huisarts bellen. Maar dan moet ik er ook heen. En aangezien ik alleen woon betekent dat óf lopen en dan is die 10 minuten lopen ineens heel ver, óf met de auto, maar ik weet niet of ik dat wel fatsoenlijk ga kunnen. Nou ja, wat moet dat moet, we zullen wel zien. Mijn collega's zijn wel echt heel lief enzo. En ik vind het maar stom. Maar goed je hoort wel eens vaker van mensen dat het ineens in de rug schiet, nou dat is mij nu schijnbaar gebeurd. En volgens de assistente die ik vannacht om 3 uur aan de telefoon had kom het vaker voor en duurt het 3-7 dagen of zoiets.... Kortom, gewoon even afwachten.
Simbor

Bericht door Simbor »

nijntje, een goede raad, blijf in beweging, niet te gemakkelijk gaan zitten of trachten niets te doen
de beste medicatie is rustig bewegen
luister naar jouw lichaam
en het komt goed hoor
:hug:
Mack

Bericht door Mack »

nijntje schreef:... En volgens de assistente die ik vannacht om 3 uur aan de telefoon had kom het vaker voor en duurt het 3-7 dagen of zoiets.... Kortom, gewoon even afwachten.
Oftewel je ziek melden en gewoon jezelf een goeie week geven om je rug weer tot rust te laten komen. :yes:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

He wat balen nijn.
De huisarts doet ook huisbezoeken he, dat is misschien dan handiger ipv zelf te gaan rijden. Of anders een taxi?
nijntje

Bericht door nijntje »

Mwah, vooralsnog geen huisbezoek. En rustig bewegen in huis doe ik ook wel hoor Simbor. Maar werken zag ik toch even niet zitten. Met een beetje pijn een kopje koffie zetten en een boterham smeren gaat net, maar veel meer beweging zonder pijn zit er gewoon niet in. En da's dan al de pijn die overblijft na pijnstilling ;)

Maar komt goed, en een week?? Mack ben jij gek!! Ik kruip nu al tegen de muren omhoog zo ongeveer. Ware het niet dat mijn rug dat niet trekt ;)
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

mmm hij lag er redelijk bij...
ietwat...appart en ik zie hem nog niet binnen een weekje naar huis gaan...maar...
hij is wel stabiel en drinkt...dat is goed. zucht blijft vreemd en vervelend.
Plaats reactie