Magic wand en mannen??

Gesloten
sandra

Magic wand en mannen??

Bericht door sandra »

Even een vraagje... aangezien de "dreigingen" in volle gang zijn... en de magic wand er nog niet eens is.. en ik ook niet.. :mrgreen:

Is dit nou ook te gebruiken bij mannen? Beleven die er nou plezier aan? Ik heb een anaal opzetstukje gezien.. maar verder? is er nog iets wat nou echt net zo lekker is voor de man als voor de vrouw??

Sorry als het een rare vraag is.. maar ik weet het niet..

Bedankt!
ranting

Re: Magic wand en mannen??

Bericht door ranting »

Ik heb geen idee, maar ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar het antwoord. Dankjewel ook dat je komt met die vraag nadat Chris de hele boel heeft besteld. ;)

En wat nou rare vraag. We zitten op een sex/BDSM forum. :)
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb jongetej ooit eens knettergek gemaakt en op het randje van orgasme gebracht met een (andere) vieb tegen zijn ballen... :hypocrite:
Crownless

Bericht door Crownless »

Plugje erin, magic wand ertegenaan en klaar. Of tepelklemmen op, magic wand ertegenaan en klaar. Of klemmetjes op balzak, magic wand ertegenaan en... Nou ja, you get the idea. ;) :twisted:

Trillingen zijn altijd fijn. Of het nou tegen een klit is, of een eikel. En opzetstukjes zijn niet nodig als je al plugjes of masturbationsleeves of wat dan ook hebt. Iets wat zo hard trilt geeft die trilling ook aan alles door. Which is nice. Very nice.

Overigens is het ook leuk om een touwharnasje aan te leggen en daar een trilding in te verwerken. Vibraties door het hele touw, yay!!! Laat ze dan maar eens vergeten dat ze vast zitten. :thumbs_up:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

Wat zijn masturbationsleeves?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Een soort omgekeerde dildo. Een holle 'buis' van jelly oid waar de jongeheer in kan en dan kun je daarmee op en neer gaan ipv de hand.

voorbeeldje
MILF :grin_ani:
Gesloten