Mij lijkt het, dat als je veel geld hebt, je niet meteen grote bedragen over de balk gaat gooien voor je nieuwe lover. Het begint misschien klein, en als het gevoel echt goed zit, ga je misschien meer uitgeven. Als je meteen met geld gaat gooien, lijkt het toch net alsof je lover het alleen om het geld te doen is, ipv jou?
Zelf zou ik ook goed op mijn hoede zijn. En dat afhankelijk worden gebeurd natuurlijk geleidelijk, en niet in 1 klap.. Misschien als je er aan begint, goed je vriendinnen op de hoogte houden, zodat ze je evt weer met beide benen op de grond kunnen zetten als het de verkeerde kant opgaat, zonder dat je het zelf bewust bent.
Wel goed trouwens, dat je nu ook eerst aftast, voordat je er helemaal induikt! En als de voorgaande afspraakjes zo goed gingen, kunnen jullie misschien voorlopig op dezelfde manier met elkaar blijven omgaan (:
[en volgens mij is deze post echt vrij chaotisch, maar ik krijg mijn woorden niet zo goed neergeschreven]
Kleding
Re: Kleding
hmmm Ik heb een ontzettend mooie lederen gala jurk ooit gekregen (na 6mnd mentorschap)
Ik wil de prijs er niet van weten. Dat helpt.
Dat het kreng duur is geweest ala.
Gelukkig heb ik hele fijne herinneringen aan mijn Mentor en spreek ik hem nog regelmatig.
Maarrrr ik zou never en nooit een gehele kledingkast vol herinneringen aan een D/mentor willen hebben. Ik draag de jurk al zelden.
Ohja uihm voor niets gaat de zon niet op, zegt deze Domina. Het kan wel een scheve verhouding zijn, maar toch...hij/zij haalt er IETS uit.
Ik wil de prijs er niet van weten. Dat helpt.
Dat het kreng duur is geweest ala.
Gelukkig heb ik hele fijne herinneringen aan mijn Mentor en spreek ik hem nog regelmatig.
Maarrrr ik zou never en nooit een gehele kledingkast vol herinneringen aan een D/mentor willen hebben. Ik draag de jurk al zelden.
Ohja uihm voor niets gaat de zon niet op, zegt deze Domina. Het kan wel een scheve verhouding zijn, maar toch...hij/zij haalt er IETS uit.
- Peter^
- Contacteer:
1. Ik neem aan dat je bedoelt: Dat het ding krankzinnig duur is geweest, ala. I.p.v. dat de jurk een 'kreng' is.
Want het is m.i. één van de mooiste leren jurken die ik ooit gezien heb. En die was duur.
2. Het eerste wat bij mij op kwam, was een werkwijze van 'loverboys'. Daarmee wil ik niet zeggen dat je D ook een loverboy is, maar hoe snel wordt je ingepalmd en durf je hem tegen te spreken of te zeggen dat je iets niet fijn vindt?
Ik kan me nog wel voorstellen dat een Dom die veel geld heeft één kledingsetje voor je koopt, waarin hij je meeneemt naar restaurants e.d. Of een setje kleding waarin hij jou als zijn subje (tijdens feest/spel/zo maar) ziet. Ik heb zo eens een wat mooiere/luxure collar voor een subje gekocht.
Ik kan me ook vinden in de stelling van kitten hierover.
Maar ik denk dat er een 'goedvoelende' balans moet zijn tussen geven/nemen.
Veel succes.
Want het is m.i. één van de mooiste leren jurken die ik ooit gezien heb. En die was duur.
2. Het eerste wat bij mij op kwam, was een werkwijze van 'loverboys'. Daarmee wil ik niet zeggen dat je D ook een loverboy is, maar hoe snel wordt je ingepalmd en durf je hem tegen te spreken of te zeggen dat je iets niet fijn vindt?
Ik kan me nog wel voorstellen dat een Dom die veel geld heeft één kledingsetje voor je koopt, waarin hij je meeneemt naar restaurants e.d. Of een setje kleding waarin hij jou als zijn subje (tijdens feest/spel/zo maar) ziet. Ik heb zo eens een wat mooiere/luxure collar voor een subje gekocht.
Ik kan me ook vinden in de stelling van kitten hierover.
Maar ik denk dat er een 'goedvoelende' balans moet zijn tussen geven/nemen.
Veel succes.
Geniet van de positieve momenten.
Peter
dat zei JJV ook al tegen me.. Je hebt een goed punt, zoals iedereen trouwens... thnx to you alll......
Ik heb een behoorlijke grote mond dus dat zeggen is geen probleem... maar voordat ik iets ga zeggen wil ik het altijd goed verwoorden... zodat het goed overkomt, daarbij advies inwinnen en zo mijn antwoord formuleren.
Eerste punt is in ieder geval gemaakt en de voorstellen om een setje te kopen voor een keer uit ala.. hier praat ik sowieso nog wel met hem over want wil niet het gevoel van afhankelijkheid krijgen..

Ik heb een behoorlijke grote mond dus dat zeggen is geen probleem... maar voordat ik iets ga zeggen wil ik het altijd goed verwoorden... zodat het goed overkomt, daarbij advies inwinnen en zo mijn antwoord formuleren.
Eerste punt is in ieder geval gemaakt en de voorstellen om een setje te kopen voor een keer uit ala.. hier praat ik sowieso nog wel met hem over want wil niet het gevoel van afhankelijkheid krijgen..
Mentor geen D. Anyhow....input is...... je blijft bepaalde associates hebben aan een gift van een Mentor/D. Waardoor je de kleding minder tot nouwelijks gaat dragen afterwards.Peter schreef: Ik kan me nog wel voorstellen dat een Dom die veel geld heeft één kledingsetje voor je koopt, waarin hij je meeneemt naar restaurants e.d. Of een setje kleding waarin hij jou als zijn subje (tijdens feest/spel/zo maar) ziet. Ik heb zo eens een wat mooiere/luxure collar voor een subje gekocht.
Je krijgt ook bep. associaties bij cadeau's van subs/bottoms of slaven
Geld,
het is en blijft een probleem.
Geld is macht, is een machtig symbool en voor ons allen het slijk der aarde.
Maar, als hij naast geld ook daadwerkelijk enige inhoud heeft dan zal ook hij begrijpen (vanuit etiquette, of gewoon good common sense) dat het niet belangrijk is.
Natuurlijk kan het leuk zijn om je te zien in een hele mooie jurk, een mooi setje of dure leren spullen. En als hij dat graag wil dan kan je daar best een afspraak over maken. Maar jouw zelf gebakken taart, gekookte diner waarin veel aandacht zit is net zo lekker als een duur restaurant. Tenminste, als het gaat om jou, en niet om de show er omheen.
Dat hij dingen betaalt die jij zelf niet zou kunnen betalen is geen probleem.
Jij kan waarschijnlijk dingen die hij niet kan.
Als hij jou daarmee denkt te kunnen kopen is dat ook geen probleem, als dat het soort relatie is dat je wilt.
Hoe basaal het ook hierbij weer is: als jij je er goed bij voelt moet je het doen.
Als je het idee hebt dat het een verplichting oplevert die je niet wilt: niet doen !
Als het een heer is, als het iemand is die jou waard is, jouw lichaam en geest, dan zal hij je respecteren.
Zo niet: liever ten halve gekeerd dan etc.....
Ik hou zelf niet zo van dat geld gedoe, het levert altijd gedoe op.
Succes
het is en blijft een probleem.
Geld is macht, is een machtig symbool en voor ons allen het slijk der aarde.
Maar, als hij naast geld ook daadwerkelijk enige inhoud heeft dan zal ook hij begrijpen (vanuit etiquette, of gewoon good common sense) dat het niet belangrijk is.
Natuurlijk kan het leuk zijn om je te zien in een hele mooie jurk, een mooi setje of dure leren spullen. En als hij dat graag wil dan kan je daar best een afspraak over maken. Maar jouw zelf gebakken taart, gekookte diner waarin veel aandacht zit is net zo lekker als een duur restaurant. Tenminste, als het gaat om jou, en niet om de show er omheen.
Dat hij dingen betaalt die jij zelf niet zou kunnen betalen is geen probleem.
Jij kan waarschijnlijk dingen die hij niet kan.
Als hij jou daarmee denkt te kunnen kopen is dat ook geen probleem, als dat het soort relatie is dat je wilt.
Hoe basaal het ook hierbij weer is: als jij je er goed bij voelt moet je het doen.
Als je het idee hebt dat het een verplichting oplevert die je niet wilt: niet doen !
Als het een heer is, als het iemand is die jou waard is, jouw lichaam en geest, dan zal hij je respecteren.
Zo niet: liever ten halve gekeerd dan etc.....
Ik hou zelf niet zo van dat geld gedoe, het levert altijd gedoe op.
Succes