Vrolijk!
- Mack
Re: Vrolijk!
Oom Marcuw... Klinkt goed!
:icon_biggrin:

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Sabrina
Gefeliciteerd Marcuw!
Ik wil ook even een nieuwtje delen waar ik heel vrolijk van word: Romanticide heeft, naar het er nu uit ziet, een nieuw subje... Een week of drie geleden sprak hij een oude vriendin (nooit relatie geweest, alleen gedate) ineens weer op MSN, en het klikte weer heel goed. Ze raakten aan de praat en hij vertelde over onze voorkeuren. Ze gaf aan dat dat wel niet haar ding zou zijn (het meisje is zooo preuts en verlegen
), maar diezelfde avond was ze nog netjes opdrachten aan het uitvoeren. Weliswaar hele onschuldige opdrachten, maar ze deed het toch maar! Nou ja, twee weken geleden waren we voor het eerst bij haar thuis en ontmoette ik haar voor het eerst. Het klikte tussen haar en mij beter dan ik had durven hopen, en we hadden al snel heel veel lol. Tussen Romanticide en haar hing een bijna constante spanning, maar wel een hele goede, en die avond hebben we al heel eerlijk met z'n drieën kunnen praten met dank aan een potje truth or dare waarin we alleen maar truth hadden en vragen als "Wat zou voor jou de ideale uitkomst zijn van deze avond?" waar iedereen ook gewoon eerlijk antwoord op durfde te geven. Aan het eind van die avond gaf ze aan BDSM wel met Romanticide en mij te willen ontdekken, en mijn aanwezigheid daarin ook niet vervelend te vinden!
Een week erna (afgelopen vrijdag dus) hadden we overdag afgesproken om wat te gaan drinken, en ik zou haar voor het eerst meenemen naar een seksshop om haar eerste vibrator te kopen (ze is 24 for the record). Dat werd heel leuk en gezellig en ik heb 'r meteen meegesleept naar de Laced-Up alwaar ze een setje mooie lederen polsboeien kado gekregen heeft van ons
. Na wat gedronken te hebben bleek haar avondafspraak niet door te gaan, dus zijn we wezen bowlen en hebben we weer wat gedronken bij haar thuis, en het ging wéér zo fijn! En gistermiddag vroeg ze ineens of we kwamen eten, en gisteravond was alweer supergezellig! Dus ik begin echt te geloven dat dit wat wordt en ik vind het zó leuk! Geen last van jaloezie als Romanticide haar aandacht geeft, 't is alleen maar leuk! Yay!!!!! 
Ik wil ook even een nieuwtje delen waar ik heel vrolijk van word: Romanticide heeft, naar het er nu uit ziet, een nieuw subje... Een week of drie geleden sprak hij een oude vriendin (nooit relatie geweest, alleen gedate) ineens weer op MSN, en het klikte weer heel goed. Ze raakten aan de praat en hij vertelde over onze voorkeuren. Ze gaf aan dat dat wel niet haar ding zou zijn (het meisje is zooo preuts en verlegen

Een week erna (afgelopen vrijdag dus) hadden we overdag afgesproken om wat te gaan drinken, en ik zou haar voor het eerst meenemen naar een seksshop om haar eerste vibrator te kopen (ze is 24 for the record). Dat werd heel leuk en gezellig en ik heb 'r meteen meegesleept naar de Laced-Up alwaar ze een setje mooie lederen polsboeien kado gekregen heeft van ons

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Sabrina
Echt wel! En ik mag 'r aan de hand meenemen de grote boze BDSM-wereld in! Hoe gaaf is dat?!
*echt blij is* :icon_biggrin:
*echt blij is* :icon_biggrin:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You

Ik doe ook een kleine voorzichtige poging blij te zijn... ik heb een date met mijn hubbie.. okay pas volgende week en idd we gaan naar bal du masque maar ja dat is wel een beetje blij
- juffie
- Site Admin
W00T! Wat een vrolijkheid allemaal!
voor iedereen!
Ik ben ook vrolijk, dr loopt hier al sinds zaterdagmiddag een Jerry rond te stappen en we hebben het alleen maar leuk en gezellig gehad. Het voelt gewoon fijn dat hij er is, om me heen is, in mijn huis rommelt en we hebben al een paar keer ontzettend lekker gespeeld. Heb ook nog een keer zomaar, vanuit mezelf, geswitcht en dat was ook gaaf!
En vannacht ... voor ons nieuw... gespeeld op vernedering. Heftig! Maar wel zooo goed. En achteraf zooo blij met elkaar en vertrouwen was zooo groot...
Kgloofdaktochstiekemweleenbeetjevlieftbenenzo...

Ik ben ook vrolijk, dr loopt hier al sinds zaterdagmiddag een Jerry rond te stappen en we hebben het alleen maar leuk en gezellig gehad. Het voelt gewoon fijn dat hij er is, om me heen is, in mijn huis rommelt en we hebben al een paar keer ontzettend lekker gespeeld. Heb ook nog een keer zomaar, vanuit mezelf, geswitcht en dat was ook gaaf!
En vannacht ... voor ons nieuw... gespeeld op vernedering. Heftig! Maar wel zooo goed. En achteraf zooo blij met elkaar en vertrouwen was zooo groot...

Kgloofdaktochstiekemweleenbeetjevlieftbenenzo...
MILF 

- puppie
Flieft zijn is zo
*blij voor juffie is* :close_knuf:

*blij voor juffie is* :close_knuf:
Versie 2 (nu ja, voor mij al versie 3) van mijn scriptie is af! Waarschijnlijk de laatste versie, waar nadat mijn begeleider er naar heeft gekeken, alleen nog taal-dingen aan moeten veranderen.

- Sabrina

Go faery!
- Peter^
- Contacteer:
Toppie faery! Ben ook blij voor date van Iezje.
- eireann
- Site Admin
Wrom zijn jullie vrolijk dan chippie en eireann?
Ik ben ook nog meer vrolijk. Op bdsmzaken had ik een advertentie geplaatst als dominant. Tot mijn stomme verbazing werd ik niet overspoelt met irritante berichtjes vol spelfouten en zonder interpunctie (misschien dat het hielp dat ik expliciet had geschreven dat ik daar niet op reageer), en kreeg ik een stuk of 5 normale reacties. Op eentje reageerde ik (de rest was direct al aan het U- en Meesteres-en, en daar ben ik lichtelijk allergisch voor, ontdekte ik) en nu zijn we aan het mailen. Met -lange- mails. En het lijkt me een erg leuke jongen! Ook relatief beginnend, net als ik, en overeenkomende interesses in het gewone leven, maar ook qua bdsm wel geloof i. Yay!
:smiley_panic:
Ik ben ook nog meer vrolijk. Op bdsmzaken had ik een advertentie geplaatst als dominant. Tot mijn stomme verbazing werd ik niet overspoelt met irritante berichtjes vol spelfouten en zonder interpunctie (misschien dat het hielp dat ik expliciet had geschreven dat ik daar niet op reageer), en kreeg ik een stuk of 5 normale reacties. Op eentje reageerde ik (de rest was direct al aan het U- en Meesteres-en, en daar ben ik lichtelijk allergisch voor, ontdekte ik) en nu zijn we aan het mailen. Met -lange- mails. En het lijkt me een erg leuke jongen! Ook relatief beginnend, net als ik, en overeenkomende interesses in het gewone leven, maar ook qua bdsm wel geloof i. Yay!

:smiley_panic:
- eireann
- Site Admin
Ik was vrolijk om iets stoms
(Smorph's was tegen komen tussen de mijne
)

(Smorph's was tegen komen tussen de mijne

**Self Rescuing Princess**