Oprichting nieuwe SM-club omgeving Eindhoven

Gesloten

Oprichting nieuwe SM- parenclub omgeving Eindhoven

Goed idee!
25
78%
Ik weet het niet.
2
6%
Liever niet.
1
3%
Anders.... (plaats een post)
4
13%

Totaal aantal stemmen: 32

Gilraen^

Re: Oprichting nieuwe SM-club omgeving Eindhoven

Bericht door Gilraen^ »

*Ziet een pitbull-mentaliteit* Good luck!!!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Zo af en toe krijg ik weleens het idee dat mensen die 'illegaal' iets ondernemen, makkelijker dingen voor elkaar krijgen en kunnen behouden, dan zij die de regeltjes volgen. Ik ga niet beweren dat het bij die Growshop zo gegaan is, maar vind het wel vreemd dat de Gemeente er niet mee bekend zegt te zijn.
Succes
Geniet van de positieve momenten.
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Gilraen^ schreef:*Ziet een pitbull-mentaliteit* Good luck!!!
-Gromt-
Raaaawrrrrrr...
Nadia

Bericht door Nadia »

Een SM-parenclub is toch ook een bedrijf? Of denken ze dat dat gratis is voor de gasten....
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Nou ... Ondanks dat het geen "Horeca" is wordt het wel weer als "Horeca" behandeld.
Ja, ik weet het ... ingewikkeld.
En op industrieterreinen mogen standaard GEEN horeca onderneming gevestigd worden.
Ergo ... Mijn club mag niet op een industrieterrein.

Zo ... En dan nu .....

Voorlopig nog even geen SM-club.
De gemeente eindelijk te pakken gekregen vandaag.

Het besluit is toch negatief uitgevallen voor beide mogelijke panden.
Ze willen toch echt industrie industrie laten en het andere pand ligt te centraal in een woonwijk.
Op zich verrassing, maar wel vervelend.
Ze willen graag behulpzaam zijn bij een advies waar ik dan wel kans van slagen heb, maar daar kunnen ze niets concreets over zeggen. Dit omdat er schijnbaar een nieuwe wet komt omtrent sekinstellingen en aanverwanten.
Met die nieuwe wet hebben ze geen rekening gehouden bij het instellen van de huidige wet.
Lang leven bureaucratie. Ooit komt er een dag waarop ze daadwerkelijk vooruitstrevend nadenken.

Ik heb wel gevraagd om alles m.b.t. het besluit en het advies voor lokatie naar me op te sturen.
Heb ook maar vast verteld dat ze niet van me af zijn tot ik wel mn zin krijg en een club ga openen. :P
Ik zal ze krijgen ook stelletje pennelikkers.
back to the drawingboard.
Arno

Bericht door Arno »

Hoi

Dit vind ik erg jammer, maar ik wens je wel succes met je verdere pogingen om toch te slagen in je opzet.
kitten

Bericht door kitten »

Oh bah!! :nopompom: Mja, het was best lollig, het opmeten en uitdenken en plannen en dromen, maar toch kut dat het dan voor niks is geweest! :nopompom:

En buiten Eindhoven?
Wever

Bericht door Wever »

Ik kom toch ook even steun betuigen.

Het is op z'n minst prijzenswaardig zoals je je opstelt, Castor: constructief, beleefd en toch to the point. Kudos!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

:nopompom: no...
Weert proberen? nog korterbij voor ikje 8-)
aimée

Bericht door aimée »

hmz compliment voor je doorzettingsvermogen..

Ik zal toch ook moeten vermelden, dat je de wetgeving goed in de gaten moet houden.. zelf gaan uitvogelen wat wel en niet kan volgens de wet (als je dit al niet hebt gedaan, zelf bestemmingsplannen doornemen etc en eventueel met een jurist). En je als het wel een vergunning krijgt heel goed gaan indekken tegen de wet van BIBOB, want als gemeentes uiteindelijk het toch geen goed idee vinden gaan ze deze wet gebruiken! Kan me zo kwaad maken om deze wet want het is bijna nooit vast te stellen wanneer je bezig bent met criminele activiteiten en wanneer niet.. er zijn nu iets van 50 bedrijfjes hierdoor onnodig van de aardbodem verdwenen.

dus mocht alles ooit zover zijn kijk dan naar http://www.bibob.info/?gclid=CMiVubK-pKMCFQkrDgodlXtp5A
Guilty

Bericht door Guilty »

astarte schreef:En je als het wel een vergunning krijgt heel goed gaan indekken tegen de wet van BIBOB, want als gemeentes uiteindelijk het toch geen goed idee vinden gaan ze deze wet gebruiken! Kan me zo kwaad maken om deze wet want het is bijna nooit vast te stellen wanneer je bezig bent met criminele activiteiten en wanneer niet.. er zijn nu iets van 50 bedrijfjes hierdoor onnodig van de aardbodem verdwenen.
Niet overdrijven. BIBOB is een uitstekend instrument en als je een schone ondernemer bent hoef je daar echt niets van te vrezen. Het zorgt er wel voor dat je je sekstent niet meer met zwart geld kunt financieren e.d. En hoezo zou je niet vast kunnen stellen of je met iets crimineels bezig bent? Het enige probleem is dat een aantal gemeenten BIBOB inderdaad inzet om mensen weg te krijgen om andere redenen. Dat is geen fout van BIBOB, maar van die gemeenten.

Juist in de seksindustrie snap ik het streven naar nette ondernemers trouwens wel. Waar ik eerder boos om wordt is dat dan juist een (voor zover ik kan beoordelen) nette ondernemer als Castor de poot dwars wordt gezet. Geen vrouwenhandel, geen zwart geld maar netjes via de bank gefinancierd, net ondernemingsplan, begrip voor overlast, volgens mij zijn dat juist de ondernemers die je WEL zou moeten willen hebben.
aimée

Bericht door aimée »

* slaat oogjes neer (mag soms wel eens wat overdrijven) :shutup:
guilty^ schreef:Juist in de seksindustrie snap ik het streven naar nette ondernemers trouwens wel. Waar ik eerder boos om wordt is dat dan juist een (voor zover ik kan beoordelen) nette ondernemer als Castor de poot dwars wordt gezet. Geen vrouwenhandel, geen zwart geld maar netjes via de bank gefinancierd, net ondernemingsplan, begrip voor overlast, volgens mij zijn dat juist de ondernemers die je WEL zou moeten willen hebben.
zo dacht ik er ook over je verwoord het enkel vele malen beter... sank you
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Jah.
Het blijft natuurlijk deels een gevoelskwestie van de gemeenteraad.
Maar meteen een jurist inschakelen en dergelijke lijkt me nog niet nodig.
Ze weten dat ik alles netjes probeer te regelen en dat ik zoveel mogelijk binnen de wetgeving met hen mee denk.
Ze hebben al laten weten dat ze dat erg op prijs stellen en ze werken volgens mij al veel meer met mij mee dan met evt andere die iets in de seksindustrie willen opzetten binnen Eindhoven.
Ik ga gewoon verder kijken binnen de aangegeven voorwaarden of ik iets kan vinden dat daar wel zoveel mogelijk binnen valt.
Dat wordt alleen geen bedrijven terrein of woonwijk. Hoewel natuurlijk dan mijn mogelijkheden extreem beperkt zijn.
Misschien toch maar eens buiten de stadsgrens gaan kijken.....
Geen industrie en geen woonwijk en geen school direct in de buurt ... kunnen ze daar al niks meer van zeggen :D
Een boerderij is natuurlijk ook een heel gaaf plekje om te hebben.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Een boerderij is ook gaaf! Heeft als voordeel waarschijnlijk makkelijk bereikbaar met de auto en voldoende parkeergelegenheid, en misschien wel wat buitenspeelplekken...

Nadeel is dan weer dat over het algemeen slechter bereikbaar is met het OV.

Ik blijf je volgen, Castor! Succes!
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Zulke clubs moeten het toch al niet van het OV hebben. Dus daar zou ik het niet van af laten hangen. Wel vraag ik me langzamerhand af of je het gaat redden zonder de vanille markt aan te boren, eigenlijk. Ik ga best vaak naar feestjes, maar ons laatste feestje waar we entree hebben betaald was volgens mij Next Wild West, anderhalve maand geleden.
Gesloten