Zoals af en toe uit verhalen bleek, kick ik er op als Pester mij een luier aan doet. Hierbij gaat het om het vernederende aspect hiervan. Op die momenten, is mijn schaamte intens hoog, waar ik op een bepaalde manier, weer heel erg van geniet.
Nu lees ik op verschillende plaatsen, dat luierfetishisten niet echt doorsnee feestgangers zijn. Hell, ik heb zelfs waarschuwingen gelezen in de trant van je kunt wel met mensen in luiers geconfronteerd worden. Dit heeft mij heel terughoudend gemaakt.
Stel dat ik ooit een luier aan zou willen naar een feest, moet ik dan naar een speciaal feest? Dat lijkt me niet echt tof eigenlijk, ik voel me heel erg op mijn plek hier, en wil in de toekomst ook meerdere feesten zoals de showboat bezoeken, maar nu heb ik het idee, dat ik daar niet op mijn plek zou zijn.
Wat is de geldende mening hier eigenlijk over?
Het lijkt me helemaal niets om naar feesten te gaan met bejaarde babies, en oversized rammelaars, dat is niet mijn kink, het gaat me puur om de vernedering. Maar word dit verschil ook door anderen gemaakt?