Verlegen vraagje
- kitten
Re: Verlegen vraagje
Echt waar...? Welk type vind je minder appetijtelijk dan?
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
- Daantje
- Contacteer:
Kán ik mij wel iets bij voorstellen.Frodo schreef:Volle...
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
mijn vraag is compleet overruled.......
ik voel me ernstig verwaarloosd

ik voel me ernstig verwaarloosd

- kitten
puppysjors is de enige die antwoord heeft op jouw vraag en die heeft nog niet gereageerd. Een beetje meer geduld misschien? Daarnaast gebeurt het wel eens dat een vraag verloren raakt wanneer er reacties komen, maar je kunt niet verwachten dat mensen gewoon niet meer reageren tot jouw vraag beantwoord is. Gewoon nog een keer vragen is genoeg. Of stuur puppysjors een pb'tje, werkt ook prima.
hmmm, je hebt gelijk kitten....
geduld is niet mijn sterkste kant
geduld is niet mijn sterkste kant

kitten schreef:Ja, maar de gedachte dat er mensen zijn die "bah" en "moet dat nou" denken, weerhoudt *mij* wel.
Er zijn er ook die dat denken van spel met bloed. Er zijn er ook die dat denken van spel tussen 2 mensen van gelijke sexe. Er zijn er ook die dat denken van... vul zelf maar in. Dus hou je vooral niet in, zou ik zeggen.
@puppysjors: op de saense meet ben je ook hartelijk welkom met of zonder luier 

Zowel op de boot als op Next gewoon toegestaan hoorkitten schreef:Neuken.Voleuse schreef:Ander vraagje: is er iets wat NIET gepast is op een algemeen SM feest?

Hee deugnietje, ik heb net een heel druk weekend achter de rug, dus vandaar dat ik niet eerder reageer.deugnietje schreef:hallo puppysjors,
ik ben hier net nieuw, dus het kan zijn dat ik een hele stomme vraag stel.....
wat ik me afvraag is hoe je dan naar zo'n feest gaat, alleen in luier of draag je nog iets anders?
baby/peuterkleertjes bv of een rompertje?
Ik draag wel kleine meisjes kleding, maar geen babykleding of rompertjes. Eerder een mooi hemdje van hello kitty, en schattige roze sokjes.
Ik heb geen babyfetish, ik ben graag een klein vies geil onschuldig meisje

Ik ben na het lezen van deze reacties er toch wel anders over gaan denken dan toen ik de OP schreef.
Ik voel me gelijk een stuk welkomer overal met mijn luier, en eigenlijk wil ik volgend feest er ook wel in verschijnen.
Er zijn nog zoveel feesten to go, maar seanse en showboat staan bovenaan. Toch ben ik bang dat de volgende party toch weer die van de vssm zal zijn, dit omdat de rest van de feesten zo ver weg zijn. Dat is even sparen dus
@ Kitten, ik snap je reactie volkomen, het klonk idd alsof nu jouw kink echt niet door de beugel kon. Dat is de pest ook met internet he, soms floep je er iets uit.... en dan blijkt het gemener aan te komen dan je had verwacht.
De eerste x dat ik op een feest een sub haar D zag pijpen, had ik even zoiets van jeeeee, om daarna gelijk te denken, van hea waarom ook niet. Neuken lijkt me een onderdeel van een spel hoor, hell strelen en kussen is dat toch ook, tis niet alleen maar pijn toch?
Toen ik laatst op het naaktstrand was en mensen lagen daar open en bloot te neuken, ja daar had ik echt wat op tegen, maar ik vind het juist heel stoer als jij je kink tenvolle durft te beleven in vertrouwde omgeving als een bdsm feest.
Dus zou ik jou het zelfde advies willen geven, als wat ik hier van zovelen gekregen heb:
geniet, en doe lekker waar je jezelf prettig bij voelt.
Iedereen thnx voor de lieve reacties, ik ben er echt positiever tegenover komen staan.
Ik voel me gelijk een stuk welkomer overal met mijn luier, en eigenlijk wil ik volgend feest er ook wel in verschijnen.
Er zijn nog zoveel feesten to go, maar seanse en showboat staan bovenaan. Toch ben ik bang dat de volgende party toch weer die van de vssm zal zijn, dit omdat de rest van de feesten zo ver weg zijn. Dat is even sparen dus

@ Kitten, ik snap je reactie volkomen, het klonk idd alsof nu jouw kink echt niet door de beugel kon. Dat is de pest ook met internet he, soms floep je er iets uit.... en dan blijkt het gemener aan te komen dan je had verwacht.
De eerste x dat ik op een feest een sub haar D zag pijpen, had ik even zoiets van jeeeee, om daarna gelijk te denken, van hea waarom ook niet. Neuken lijkt me een onderdeel van een spel hoor, hell strelen en kussen is dat toch ook, tis niet alleen maar pijn toch?
Toen ik laatst op het naaktstrand was en mensen lagen daar open en bloot te neuken, ja daar had ik echt wat op tegen, maar ik vind het juist heel stoer als jij je kink tenvolle durft te beleven in vertrouwde omgeving als een bdsm feest.
Dus zou ik jou het zelfde advies willen geven, als wat ik hier van zovelen gekregen heb:
geniet, en doe lekker waar je jezelf prettig bij voelt.

Iedereen thnx voor de lieve reacties, ik ben er echt positiever tegenover komen staan.
- Daantje
- Contacteer:
Das tof Puppysjors. Dan heb jij, en wij met dit topic het doel berijkt. Nu gaan we natuurlijk allemaal op het eerstvolgende feest naar de contouren van je achterste kijken. Om te zien of.... 
Ik heb afgelopen week voor een ander forum een stukje geschreven over het waarom van luiers (voor de lol) wellicht dat ik het op WS ook post als daar behoefte aan is.
Dat andere dat je aanhaalt over eruit floepen... Je m'excuse! Die your kink is not ok opmerking over neuken had ik heel niet zo bedoelt.

Ik heb afgelopen week voor een ander forum een stukje geschreven over het waarom van luiers (voor de lol) wellicht dat ik het op WS ook post als daar behoefte aan is.
Dat andere dat je aanhaalt over eruit floepen... Je m'excuse! Die your kink is not ok opmerking over neuken had ik heel niet zo bedoelt.
Ik ben wel nieuwsgierig naar dat stukje eigenlijkfixertje schreef:Das tof Puppysjors. Dan heb jij, en wij met dit topic het doel berijkt. Nu gaan we natuurlijk allemaal op het eerstvolgende feest naar de contouren van je achterste kijken. Om te zien of....

En ja hoor, kijken mag... of ik ook nog kan praten is een tweede

- Daantje
- Contacteer:
Waarom zou je niet kunnen praten, verlegenheid?
Ik heb een extra inleiding geschreven en het stuk in de serieuze schrijfsels gezet; Waarom luiers?
Ik heb een extra inleiding geschreven en het stuk in de serieuze schrijfsels gezet; Waarom luiers?
In bepaalde settings kunnen luiers zeker iets toevoegen,
ik heb een Insex-film waarin iemand vastgebonden op een bed een luiertje om krijgt, en dat geeft een erg sexy gezicht.
Waarschijnlijk ook omdat het de indruk wekt dat zij lang in die bondage zal moeten blijven.
Bij sommige Lupus/Ridgid Eats filmpjes krijgen de meisjes (moeten een kostschoolleeftijd symboliseren, en doen dat goed) na hun straf een luier om, ook dat is geen verkeerd beeld...
Verder vind ik dat een luier op een feest net zo vreemd is als een paar blote borsten, dus ik zou het zeker aantrekken als je dat wilt. (of gaat het nou juist ook om de spanning dat het vreemd gevonden wordt ?
)
ik heb een Insex-film waarin iemand vastgebonden op een bed een luiertje om krijgt, en dat geeft een erg sexy gezicht.
Waarschijnlijk ook omdat het de indruk wekt dat zij lang in die bondage zal moeten blijven.
Bij sommige Lupus/Ridgid Eats filmpjes krijgen de meisjes (moeten een kostschoolleeftijd symboliseren, en doen dat goed) na hun straf een luier om, ook dat is geen verkeerd beeld...
Verder vind ik dat een luier op een feest net zo vreemd is als een paar blote borsten, dus ik zou het zeker aantrekken als je dat wilt. (of gaat het nou juist ook om de spanning dat het vreemd gevonden wordt ?