Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Peter^
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Vandaag weer naar summerdarkness geweest. Nu alleen in een andere outfit. (foto's volgen). En maar meteen genoten van mijn nieuwe functie: fotomodel. Diverse keren geposeerd voor de lenzen van tientallen fotografen, ook mensen die graag met mij op de foto wilden, ook van veel Jappanners, Italianen. Heel aparte belevenis.

Ook weer bekenden ontmoet. Een Dame van een eerdere party, enkele ws'ers en aantal leuke/enthousiaste mensen uit Ierland. :)

Nu lekker ontspannen terugkeren in de gewone wereld.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Vanmiddag coming-out gesprekje gehad met mama-fix. En dat is allemaal goed gegaan. Zelfs een "zie je wel, ik wist het"-reactie gekregen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Wat fantastisch fixxie!! :banana: In principe onderga je die behandeling alleen voor jezelf, maar als je ouders begrip tonen, si het altijd fijn. :) Gefeliciteerd.
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Gilraen^ schreef:4 kleedjes (lees: jurkjes) voor 40euro!!!
This message is worthless without pics.... :hypocrite:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
ranting

Bericht door ranting »

ranting schreef:Iiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh!!!!! Net de makelaar volmacht tot onderhandeling tot <afgesproken bedrag> gegeven! Dat voelde als een heel groot moment. Yay! Voor de rest van m'n leven voor zes cijfers in de schuld! Net als de rest van Nederland! :P
En het is gelukt! Yay! Feestje! Oh wacht, eerst van alles doen en verhuizen enzo. :static: :banana: :static: :banana: :static:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Gefeliciteerd ranting! is echt alles al rond? financiering enzo? overdrachtsdatum?
**Self Rescuing Princess**
iezje

Bericht door iezje »

ranting schreef:
ranting schreef:Iiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh!!!!! Net de makelaar volmacht tot onderhandeling tot <afgesproken bedrag> gegeven! Dat voelde als een heel groot moment. Yay! Voor de rest van m'n leven voor zes cijfers in de schuld! Net als de rest van Nederland! :P
En het is gelukt! Yay! Feestje! Oh wacht, eerst van alles doen en verhuizen enzo. :static: :banana: :static: :banana: :static:

HOUSEWARMING PARTY.. Ik hoor een feestje :static: :static: :static: :static: :static:
ranting

Bericht door ranting »

@Anne: Nee, dat nog niet. Ik heb het gekocht op voorbehoud van financiering. Maar ik was vorige week bij de hypotheekmeneer langsgeweest, en ik kan het prima betalen. Dus idd, feestje! :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Gefeliciteerd ranting!!! :banana:

En ik ben ook vrolijk, ik heb Jerry in Hoek van Holland opgehaald! :static:

Was zo liehief, jeej, mijn vriendje is weer in het land! :inluv:
MILF :grin_ani:
Crownless

Bericht door Crownless »

Yay ranting! Yay Peter! Yay fixertje! Yay gille! Yay Marijke! Yay chippie!En yay voor iedereen de happy is en ik vergat.

Mijn tiny moment of yay: het was laat, in een pretpark, en ik was kapotmoe. Er komt een jongetje van een jaar of 4 voorbij. Zijn ene hand in die van zijn enorme voortsjokkende vader, en de duim van de ander in z'n mond. Hij keek naar me. Ik glimlachte, en hij bleef kijken, ook nadat z'n vader allang voorbij gesjokt was en hij zowat z'n nek verdraaide om te blijven kijken. Ik zwaaide even, en wat ik nooit gedacht had gebeurde. De duim ging uit de mond, en het jochie zwaaide terug met een big smile, om vervolgens weer te gaan duimen en met een huppeltje weer langs de nietsvermoedende sjokkende vader te lopen. Yay, zwaaien naar random strangers is belangrijker dan te duimen. Whoohoo!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

Ahwww, jouw "yay een jongetje zwaaide naar me" is echt zoveel beter dan mijn "yay ik heb een jongetje ingemaakt met Carcasonne". :biggrin:
ranting

Bericht door ranting »

Yay! Net een SQL probleem opgelost, waar ik al drie dagen mee zat te kloten. W00t! :geek:
kitten

Bericht door kitten »

De welpjes zijn blij met hun Playmobil Camper waar ze pas 2 jaar om zeuren bij elke verjaardag en elke Sinterklaas. :mrgreen: Ik had hem een paar weken geleden al gekocht (met korting, er is een nieuw model uit! :static: ) en bewaard voor als ze zich zouden vervelend tijdens de regen. Die reactie toen hij zomaar ineens in de tent stond. :inluv:
cmeermin

Bericht door cmeermin »

:lol: een Handige Moeder! Ik krijg gelijk weer allemaal herinneringen...
Mijn zoon had altijd een hekel aan lange ritten als we op vakantie gingen. Ik had toen bedacht om voor de reis een koffertje te vullen met allemaal mannetjes, poppetjes, vliegtuigen, auto's, weet ik veel. Ik was er weken mee bezig om dat voor elkaar te krijgen, maar het resultaat loonde de moeite: urenlang zoet met het uitpakken, spelen en uiteindelijk in slaap vallen. Nee, wij hadden nooit een probleem onderweg :icon_biggrin:

Dit ritueel begon omstreeks z'n 4e en eindigde...ehm...nou, de laatste keer dat hij met ons nog op vakantie wilde 8-)
(hoewel de inhoud van het koffertje in de loop der jaren wél langzaam veranderde...)
vode

Bericht door vode »

Ik hou van een random kerel op de chat krijgen. Ik denk oh jee weer de zoveelste slaaf..

Zitten we nu te praten over markies de sade, nature/nurture discussie, jongerenfeesten, bdsm-'standaarden'.

Geweldig begin van je dag :static:
Plaats reactie