compatible zoenen

wandering

Re: compatible zoenen

Bericht door wandering »

Voor mij is het eigenlijk niet zo heel belangrijk. Ja, het is wel fijn als hij goed kan zoenen, en tuurlijk is het een afknapper als hij dat niet kan, maar het geeft niet de doorslag. Slecht zoenen is trouwens ook maar relatief denk ik, wat voor de één werkt is voor de ander helemaal niks. Zou het daarom ook best wel sneu vinden als iemand door zijn/haar manier van zoenen wordt afgewezen, ik denk dat je er ook over kunt praten samen en dan kan er aangepast worden. Wil het daarna nog niet lukken... ja, dan is het jammer, maar geen enorme ramp. Dan heb ik het trouwens wel over iemand met wie je een relatie of iets voor langere tijd wil beginnen, voor een one night stand ofzo kan ik dan wel weer begrijpen dat je graag hebt dat hij/zij goed zoent. Vooral als het waar is dat slechte zoeners slechte bedpartners zijn natuurlijk. ;)
JerryM

Bericht door JerryM »

Voor mij is zoenen een onderdeel van sex. Ik wordt er ook nog gewoon extra geil van.
Met niet lekker zoenen kan je best een keer goeie sex hebben, maar dat is niet sustainable..

In een D/s spel is het mss minder belangrijk, dan kan je een zoen zo doen als je wil, haar dwingen of whatever, maar bij een vrijpartij met enige passie hoort voor mij gewoon een goeie zoensessie voor, tijdens en na.

Mijn beste sexpartijen zijn tot nu toe altijd met meisjes geweest die lekker voluit konden zoenen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

In een goede zoen kan ik me helemaal verliezen, instant geil / subbig worden, picture weke knieën en dat allemaal meer.
Iemand die niet goed kan zoenen, daarbij krijg ik een 'OMG' gevoel van. Fout, ik duw hem dan min of meer lichtjes van me af en ben alleen nog maar in gedachte bezig met die vreselijke zoen, hoe slecht het wel niet is en hoe ik het zo snel mogelijk kan laten stoppen.

Daar word ik dus ook niet geil van. Heb het weleens geprobeerd hoor. Toch doorzetten en met een niet goede zoenert in bed beland. FAIL. Doe' k nie meer. Als een vent niet kan zoenen, exit dan. Bijles werkt ook niet, heb ik ook weleens geprobeerd.

Dus goed zoenen = Yay
Slecht zoenen = Nay
MILF :grin_ani:
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

[quote="oeps2"]tis gewoon mijn ervaring ..
en die heb ik overmatig zeg maar ..
dansen is ook zoiets
iemand die goed kan dansen kan ook goed sexen .. :clown:

En iemand die heel goed kan dansen maar niet kan zoenen dan ?? :mrgreen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
JJV

Bericht door JJV »

JerryM schreef: dan kan je een zoen zo doen als je wil, haar dwingen of whatever,
ik vind een 'gedwongen' zoen heel anders dan een zoen die in dankbaarheid/ontvankelijkheid gegeven wordt vanuit dezelfde situatie

da's mede't idee dat ik dit topic opgooide

ik bleek 'zoenen' ook binnen een spel veel meer waarde toe te dichten dan ik zo op voorhand dacht
~\v/~
oeps2

Bericht door oeps2 »

:shutup: hmmmmmm :shutup:

:static: gelukt :icon_biggrin:
JerryM

Bericht door JerryM »

JJV schreef:
JerryM schreef: dan kan je een zoen zo doen als je wil, haar dwingen of whatever,
ik vind een 'gedwongen' zoen heel anders dan een zoen die in dankbaarheid/ontvankelijkheid gegeven wordt vanuit dezelfde situatie

da's mede't idee dat ik dit topic opgooide

ik bleek 'zoenen' ook binnen een spel veel meer waarde toe te dichten dan ik zo op voorhand dacht
Hangt dat niet heel erg af van wat voor spel je speelt?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
JJV

Bericht door JJV »

vast
maar t was gewoon iets dat me gister opviel
(niks ten nadele van m'n spelgenote daarin, was meer iets wat me aan mezelf opviel dat ik t blijkbaar vanzelfsprekend was gaan vinden)
~\v/~
oeps2

Bericht door oeps2 »

das mij nog nooit gebeurt eigenlijk ..
meestal pikte ik ze op van de dansvloer :mrgreen:
zoenen in de coulissen dus ...
JannaGrace

Bericht door JannaGrace »

Ik moet altijd aan mijn zoen-partner wennen.
Ik vind een eerste zoen echt bij hoge uitzondering echt goed...
Mijn Liefste gaf me wel direct weke knieën, passioneel zoenen is echt iets wat ie goed kan.
Maar over de maanden is ons zoenen alleen maar beter geworden, meer liefde, meer op elkaar ingespeelt, meer tederheid.

Ik kan best met iemand seksen die niet goed kan zoenen, maar het mist een bepaalde diepte.
En als je een relatie met iemand wilt beginnen is mijn ervaring dat het toch vanaf begin af aan toch wel redelijk goed moet zitten met dat zoenen.
Anders mis ik een bepaalde intimiteit die ik nodig heb.

Seksen met een goede zoenert is voor mij extra opwindend, extra geil.
Zoenen met mijn partner betekend voor mij een uitwisseling van liefde en intimiteit, een hele nieuwe dimensie aan seks en spel als die twee dan gecombineerd worden.
elise

Bericht door elise »

Ik heb er nooit iets aan gevonden dat hele tongen enzo.
Van m'n eerste vriendinnetje tot op heden heb ik het altijd proberen te vermijden.
Dat lukte natuurlijk nooit echt, en als 't moest deed ik ook braaf m'n zoenplicht (ik was al sub voor ik wist wat 't betekende geloof ik) maar ik zou en zal het nooit zelf erop aan sturen.
Momenteel is het sowieso raar natuurlijk, omdat ik geen libido heb en er dus niks bij voel, maar ik bedacht me nu ik alle berichtjes hier zo las dat ik er ook vroeger niks an vond.

Ik weet ook niet precies waarom of wat ik er niet leuk aan vond, waarschijnlijk omdat ik het een kleffe natte bedoening vond ofzo.

Maar het is voor mij altijd iets *yuks* geweest.

Gewoon een kus daarentegen weer niet, de kus uit liefde of genegenheid of omdat je een vriend/vriendin weer ziet. Maar dat is zonder tong en inwendig onderzoek enzo.
En dan verkies ik weer wel de 'mond op mond' kus boven de 2 of 3 kussen op de wang routine.

Maar écht zoenen? brr nee laat maar.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

elise schreef: Momenteel is het sowieso raar natuurlijk, omdat ik geen libido heb en er dus niks bij voel, maar ik bedacht me nu ik alle berichtjes hier zo las dat ik er ook vroeger niks an vond.
Zoenen is voor mij niet per sé seksueel geladen hoor.
Als ik echt gek ben op iemand, erg veel van iemand houd, dan wil ik ook gewoon zoenen vanwege de intimiteit met die persoon. Gewoon, voor de lekker, voor de fijn. Niet per se om er geil ofzo van te worden.

Dus dat staat voor mij weer los van mijn libido.
MILF :grin_ani:
ericadventure

Bericht door ericadventure »

zoenen yeahhhhhhhhhhhhhhhhh

zoenen is lekker opwindend en yummie. Ik weet niet of slecht zoenen definieerbaar is maar het moet van twee kanten komen denk ik wil de zoen lekker zijn. Dus opdringen en van een kant werkt niet. Dus slechte of minderen zoenen dan was er geen genegenheid naar elkaar toe denk ik of de timing was verkeerd.

En als die genegenheid er is veel heeeeel veel en dan ook heftige sex een mooie combi ook bij het naspel

:kiss:
iezje

Bericht door iezje »

ooh wauw een topic over zoenen.
De meeste mensen die ik heb gezoend, zoenen erg lekker. Een keer een inschattingsfoutje gemaakt met zoenen. Ik dacht, die wil ik zoenen maar helaas, die jongen zoende meer dan beroerd.
Mis het best wel zoenen. Sinds ik niet thuis woon heb ik niemand gezoend.
En tijdens het spel is zoenen best leuk en fijn al moet ik eerlijk toegeven dat ik het de laatste keren niet heb gedaan.
Maar als iemand slecht zoent zal ik niet snel verder gaan dan alleen een keer zoenen. Ja best krom want wie weet heb ik nu geweldige seks gemist:)
nimueh

Bericht door nimueh »

Ik kan helemaal niet zoenen (denk ik). Of beter, ik weet gewoon niet hoe je het moet doen :nopompom:

ok, ok, ik ken de technische aspecten: niet te nat, niet te droog, voldoende afwisseling, geen wasmachine nadoen, niet alleen de tong verkennen maar ook de rest van de mond (wait what?)

Maar dus, ik heb zoenstress. Ofzo. Tenzij ik erg verliefd ben (en al een tijd een relatie heb), dan gooi ik die zorgen de boom in en doe ik maar wat. Soms is het erg chaotisch en snel en aaaargh van de stress, dus ben ik weg. Bij andere momenten loop ik het lijstje af (geen wasmasjien, geen wasmasjien, geen wasmasjien)(rustig, niumueh, RUSTIG), waarna ik in de stress schiet en chaos en argh en... weer weg ben :nopompom: en dan zijn er momenten waarin ik het loslaat en hem vasthoud. Lichamen tegen elkaar, lippen die elkaar ontmoeten, tongen die strelen...

maar dus, ik kan het niet. Shiiit...

ik zou gewoon moeten oefenen. Maar ik vind alleen partners die er niet gek op zijn. Of toch niet als ik het doe :mrgreen: ik zou het hen gewoon kunnen vragen. Op een schaal van... 'kun je ook een negatieve score geven' ehhh... la ma... dat zand is zo heeeerlijk :)
Gesloten