Folie
- Daantje
- Contacteer:
Re: Folie
En volgens mij moet je hier ook een kvknummer voor hebben. Naar wat ik weet levert Rajapack alleen aan bedrijven. Het is ook maar een voorbeeld, ik ken Raja ook alleen maar omdat we op mijn werk daar dozen e.d. van betrekken. Paardekoper, ook een groothandel in verpakkingsmaterialen levert volgens mij wel gewoon aan particulieren.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
http://tufluf.com/index.php?option=com_ ... 9&Itemid=2
Kijk hier eens! Verkopen het gewoon.
Greetz von Venemaaai
Kijk hier eens! Verkopen het gewoon.
Greetz von Venemaaai
phedre schreef:ik heb nog paar rollen zwart liggen volgens mij op de GBK38 die voor 10 euro per rol weg mogen.
dwangbuisjongen schreef:Maar... ik zie alleen folie in de kleur zwart en blank (=doorzichtig). Bestaat er ook folie in andere kleuren?
En zo ja, hoe die te bemachtigen. Dan kan je kleuren gaan combineren bij het inpakken
- kitten
@phedre, zijn dat dezelfde die ik van jou heb overgenomen? Die zijn wel enorm groot, ik schat wel richting een meter breed. Voor een tientje is geen geld, maar 50cm breedte werkt volgens mij wel prettiger.
Ik zou best een subbie helemaal in kleurtjes in willen pakken en er een kunstwerkje van maken, maar voor 20-30 euro per rol, waarvan je dan dus meerdere rollen/kleuren moet bestellen wordt het een duur grapje! Bij tufluf zijn de 50cm 15 euro zie ik, maar dan nog. 4 kleurtjes is al 60 euro!
Ik zou best een subbie helemaal in kleurtjes in willen pakken en er een kunstwerkje van maken, maar voor 20-30 euro per rol, waarvan je dan dus meerdere rollen/kleuren moet bestellen wordt het een duur grapje! Bij tufluf zijn de 50cm 15 euro zie ik, maar dan nog. 4 kleurtjes is al 60 euro!
- Tie
tuurlijk, wat heeft het voor zin als subbie totaal ingepakt is en het zwart voor haar ogen ziet wat voor kleurtjes je gebruikt. Okee roze kun je voor vernedering gebruiken voor de rest ga ik graag voor functionaliteit.chippie_ schreef:Tie schreef:De vraag alleen is:
Welke Dominant gaat moeite doen om een kleurrijk geheel te maken.
Het gaat mijn inziens om het "vastleggen" van de sub, en de kleur doet er totaal niet toe.
hahahahahahaha, jij gaat niet voor het uiterlijk maar voor de functionaliteit ..geweldig
hard met een hart
- skaoot
maar maar maar.... mooi heeft ook wat. Het oog wil ook wat? Subje als foliekunstobject ofzo?
*into creatief met kleur*
*into creatief met kleur*
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!