Folie
- kitten
Folie
Zijn er hier ook mensen met ervaring met bondagefolie? Ik loop namelijk steeds tegen hetzelfde euvel aan...
Ik wil iemand in folie graag liggend hebben. Als hij reeds ligt, kan ik niet meer infoliën en als hij staat, kan hij vanwege de folie zijn benen en heupen niet meer goed buigen. Als ik hem dan op bed wil hebben, moet dat dus vallend... Meer dan eens ging dat dwars door de lattenbodem van het bed heen... Inmiddels heb ik een nieuw bed, maar ik durf het toch niet goed aan. Straks wordt deze lattenbodem ook zwak. Bovendien, als hij dan gevallen is, steken er vaak nog benen uit het bed. Ook al niet handig!
Hoe doen jullie dat?
Daarbij natuurlijk de kanttekening dat ik geen grote, sterke, mannelijke Dom ben die zijn kleine meisje zo -hup- ff op bed tilt.
Ik heb op de boot wel eens iemand met tafel en al ingefolied zien worden, maar dat is natuurlijk alleen te doen met een bed/tafel waar je makkelijk met de rol onderdoor kunt.
Benieuwd naar de inbreng van anderen...
Ik wil iemand in folie graag liggend hebben. Als hij reeds ligt, kan ik niet meer infoliën en als hij staat, kan hij vanwege de folie zijn benen en heupen niet meer goed buigen. Als ik hem dan op bed wil hebben, moet dat dus vallend... Meer dan eens ging dat dwars door de lattenbodem van het bed heen... Inmiddels heb ik een nieuw bed, maar ik durf het toch niet goed aan. Straks wordt deze lattenbodem ook zwak. Bovendien, als hij dan gevallen is, steken er vaak nog benen uit het bed. Ook al niet handig!
Hoe doen jullie dat?
Daarbij natuurlijk de kanttekening dat ik geen grote, sterke, mannelijke Dom ben die zijn kleine meisje zo -hup- ff op bed tilt.
Ik heb op de boot wel eens iemand met tafel en al ingefolied zien worden, maar dat is natuurlijk alleen te doen met een bed/tafel waar je makkelijk met de rol onderdoor kunt.
Benieuwd naar de inbreng van anderen...
Re: Folie
Ik ben geen lichtgewicht ,maar werd ook steeds staande gefolied.Daarna poging tot enigzins schuivelend richting bed en achterover laten vallen waarbij ik wel wat tegen werd gehouden en dan beter op bed werd geschoven/getrokken.Geen enkele keer dat lattenbodem sneuvelde.Wel is dat folie niet meer goed zat of wat sneuvelde.
Voelde altijd wel knullig hoor hahah
Mss idee om wel staande te folien ,maar tot aan de knieen? Dan kan hij rustig gaan zitten en wat minder hard achterover vallen(moet hij wel zelf wat hoger gaan liggen/martelen
) en pas daarna de rest van de benen verder te foliene.Dan zal hij zijn benen hoog moeten houden zodat jij er makkelijker om heen kan?
Voelde altijd wel knullig hoor hahah
Mss idee om wel staande te folien ,maar tot aan de knieen? Dan kan hij rustig gaan zitten en wat minder hard achterover vallen(moet hij wel zelf wat hoger gaan liggen/martelen

- miss_meeko
Meestal word ik staand ingefolied en daarna rustig laten zakken, dan lig je daarna inderdaad nog met je benen uitstekend uit bed maar die werden dan gewoon opgeschoven.
Bij iemand die te zwaar voor me was heb ik een keer gewoon hulp gehad bij het laten zakken. Iets wat ook wel eens met mij is gedaan is gewoon een matras op de grond en dan een klein duwtje, maar dat is niet echt bevorderend voor je hartslag.
Als dat te zwaar is kan je misschien kijken om eerst het bovenlichaam in te rollen en pas wanneer hij ligt een kussen onder zijn kont te stoppen en dan zijn benen in de folien, heb je meteen zijn kruis vrij als je dat tenminste wilt.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om de benen los van elkaar in het folie te stoppen, dan hou je ook al iets meer bewegingsmogelijkheden over.
Als je trouwens wel op een bed wil spelen is het dan een optie om het bed wat op te hogen met een ander matras o.i.d.? Dan komt de val van niet zo hoog en zal de bodem het misschien beter kunnen handelen.
Bij iemand die te zwaar voor me was heb ik een keer gewoon hulp gehad bij het laten zakken. Iets wat ook wel eens met mij is gedaan is gewoon een matras op de grond en dan een klein duwtje, maar dat is niet echt bevorderend voor je hartslag.
Als dat te zwaar is kan je misschien kijken om eerst het bovenlichaam in te rollen en pas wanneer hij ligt een kussen onder zijn kont te stoppen en dan zijn benen in de folien, heb je meteen zijn kruis vrij als je dat tenminste wilt.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om de benen los van elkaar in het folie te stoppen, dan hou je ook al iets meer bewegingsmogelijkheden over.
Als je trouwens wel op een bed wil spelen is het dan een optie om het bed wat op te hogen met een ander matras o.i.d.? Dan komt de val van niet zo hoog en zal de bodem het misschien beter kunnen handelen.
Nou, ik ben wel iemand die ervaringen heeft
Zelf ingefoliëd worden dan he
Gewoon stil blijven staan waarna de folie om mijn lijf gewikkeld werd, jawel van top tot teen.
Wel handig als je dit dan doet naast het bed in jouw situatie.
Daarna leg je 'm rustig achterover op het bed; néé niet gewoon laten vallen!
Het zou kunnen dat diegene die jij in folie wikkeld een zwaargewicht is en jij niet voldoende kracht hebt.
Dan heeft miss_meeko al geschreven hoe je het dan zou kunnen doen
Denk dat je reeds voldoende mogelijke oplossingen hebt gekregen nu.

Gewoon stil blijven staan waarna de folie om mijn lijf gewikkeld werd, jawel van top tot teen.
Wel handig als je dit dan doet naast het bed in jouw situatie.
Daarna leg je 'm rustig achterover op het bed; néé niet gewoon laten vallen!
Het zou kunnen dat diegene die jij in folie wikkeld een zwaargewicht is en jij niet voldoende kracht hebt.
Dan heeft miss_meeko al geschreven hoe je het dan zou kunnen doen

Denk dat je reeds voldoende mogelijke oplossingen hebt gekregen nu.
Laatst gewijzigd door dbj op 03 dec 2010, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
yups zo doe ik het ook.Marijke schreef:Eerst zitten op bed het bovenlijf. Dan gaan liggen, heupen in de lucht houden en de heupen en deel van de bovenbenen doen. Dan heupen naar het bed, en de rest van de benen doen. Tadaaa!
of ik laat hem staan en wikkel dan de folie rond zijn bovenlijf en laat hem dan gaan zitten/liggen en doe dan de rest.
nog een kleine tip, als je iemand lang in de folie wil laten zitten, laat dan een stukje huid vrij zoals de voetjes ofzo, zodat de huid kan blijven ademen en het geen problemen geeft.
want het totaal afsluiten van de huid voor lange tijd kan vervelende gevolgen hebben, zoals die totaal goud geschilderde vent uit een 007 film heeft ondervonden

ik zelf vind kleine rolletjes folie trouwens makkelijker werken dan zo'n grote pallet rol.
die krengen zijn zo zwaar en lastig te hanteren.
als ik die grote gebruik dan laat ik hem voor mij staan en zelf mooi rondjes draaien om ingewikkeld te worden, scheelt namelijk een heel gezeul

ben ooit nog op zoek geweest naar info of je zo'n grote rol in stukken kan maken, maar helaas niks echt nuttigs gevonden.
want snijden/zagen gaat niet dan smelt de folie aan elkaar men zei wel dat je dan die rol een nacht in de vriezer moet gooien en dan kan je het wel snijden, maar wie heeft er zo'n grote vriezer?? ikke niet ....
enne dood gewone huishoud folie werkt ook prima hoor

alleen heb je die niet in kleurtjes dus ik gebruik alle soorten door elkaar, tis maar net waar ik zin in heb

- JerryM
myth:MrsLolSMurfin schreef: nog een kleine tip, als je iemand lang in de folie wil laten zitten, laat dan een stukje huid vrij zoals de voetjes ofzo, zodat de huid kan blijven ademen en het geen problemen geeft.
want het totaal afsluiten van de huid voor lange tijd kan vervelende gevolgen hebben, zoals die totaal goud geschilderde vent uit een 007 film heeft ondervonden
http://www.snopes.com/movies/films/goldfinger.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Ja, altijd grappig hoe een zo'n bond film mensen jarenlang in medische flauwekul kan doen geloven... ik heb dat fabeltje ook jarenlang geloofdJerryM schreef:myth:
http://www.snopes.com/movies/films/goldfinger.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

Overigens staat in het artikeltje dat je aanhaalt wel dat je porien dichtsmeren voor oververhitting kan zorgen, en dat is natuurlijk bij folie ook wel een risico. Maar wat ademhalen betreft is het denk ik echt belangrijker dat je de buik (het middenrif) en de borst niet zodanig strak infoliet dat de ademhaling te zwaar wordt.
- juffie
- Site Admin
Zo simpel.... maar inderdaad, kom er maar eens op!Marijke schreef:Eerst zitten op bed het bovenlijf. Dan gaan liggen, heupen in de lucht houden en de heupen en deel van de bovenbenen doen. Dan heupen naar het bed, en de rest van de benen doen. Tadaaa!
*Échte folie op het verlanglijstje zet* --> Iemand nog een rol over??

MILF 

ik zei ook niet dat je er dood aan gaat ik zei dat het vervelende gevolgen kan hebben.
zoals dus oververhitting, en dat is waar ik op doelde dat de acteur die voor de film opnames geschilderd was problemen kreeg.
en dus niet over de film zelf waar ze op die manier een moord plegen.
klein nuance verschil ,maar had ik maar duidelijker moeten zijn
zoals dus oververhitting, en dat is waar ik op doelde dat de acteur die voor de film opnames geschilderd was problemen kreeg.
en dus niet over de film zelf waar ze op die manier een moord plegen.
klein nuance verschil ,maar had ik maar duidelijker moeten zijn

Nee, je zei dat het nodig was "om de huid te laten ademen". Letterlijk.MrsLolSMurfin schreef:ik zei ook niet dat je er dood aan gaat ik zei dat het vervelende gevolgen kan hebben.
laat dan een stukje huid vrij zoals de voetjes ofzo, zodat de huid kan blijven ademen en het geen problemen geeft.