SM met beperkingen
- Daantje
- Contacteer:
- juffie
- Site Admin
Re: SM met beperkingen
Da's wel een kort en krachtig antwoord.Crownless schreef:In therapie gaan.
Overigens, als je niet wil worden nagekeken moet je geen strak spandex pak aandoen. Dat lokt het wel een beetje uit.
Nou, wat ik beschreef heeft in het geheel niets van doen met mijn kleding. Ook zonder me omgekleed te hebben ervaarde ik het al.
- Crownless
Dan blijft therapie over 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Crownless schreef:Dan blijft therapie over
Mededeling |
Opmerking verwijderd die informatie uit de X-Files bevat |
Trouwens, ik ren ook heel snel een andere richting op na het aanhoren van deze raad.
*Allergisch is voor dit soort dingen.*
- eireann
- Site Admin
DBJ, je hebt het misschien niet door, maar dat was een rot opmerking naar Crownless. Jij moppert er alleen maar over tegen mensen die het ook niet voor je kunnen oplossen.
Niet aardig van je.
Niet aardig van je.
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
En het is lekken ook, dus ik ga de opmerking verwijderen.
Bah dbj.
Edit: anne, ik pas jouw post ook enigszins aan.
Bah dbj.
Edit: anne, ik pas jouw post ook enigszins aan.

MILF 

- Crownless
Je mag het me best pb-en, als je het kwijt wilt.
Weet je, ik gun het je gewoon als mensen je helpen. En ik kan (en eerlijk is eerlijk, ik wil) je niet helpen met je gedachten te veranderen. En dat geldt voor iedereen hier. Je kunt wel steun krijgen. Heel veel. En dat geven mensen je graag.
Weet je, ik gun het je gewoon als mensen je helpen. En ik kan (en eerlijk is eerlijk, ik wil) je niet helpen met je gedachten te veranderen. En dat geldt voor iedereen hier. Je kunt wel steun krijgen. Heel veel. En dat geven mensen je graag.
Dankjewel Crownless voor jouw positieve reactie.
Nee, ik ga je niet pb-en want jij bent druk bezig met jezelf en daar wil ik geen stoorzender in zijn.
Wèl brengt jouw reactie mij weer bij de les, als ik het zo mag noemen, waarvoor dank.
En veel succes wens ik jouw met hetgeen waar jij mee bezig bent.
Nee, ik ga je niet pb-en want jij bent druk bezig met jezelf en daar wil ik geen stoorzender in zijn.
Wèl brengt jouw reactie mij weer bij de les, als ik het zo mag noemen, waarvoor dank.
En veel succes wens ik jouw met hetgeen waar jij mee bezig bent.
- Crownless
Nou, graag gedaan. Denk ik. Wat ik allemaal gezegd heb meen ik serieus.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben wel boos. Als twee mensen zeggen dat jij een rotopmerking naar me maakte vind ik dat niet aardig en roept dat bij mij boosheid op. Ik heb niet gelezen wat je schreef (want gewist door juffie), dus ik kan niet zeggen of ik vind dat je je verontschuldigingen zou moeten aanbieden. Dus dat maakt het voor mij ook vaag. Neemt niet weg dat ik even wil laten weten dat ik boos ben, zodat je kunt kiezen of je daar wat mee wilt doen.
Aan de andere kant, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen dat in therapie gaan hetgeen is waarvan ik vind dat dat de beste oplossing voor je vraag. Wat je ermee doet is aan jou.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben wel boos. Als twee mensen zeggen dat jij een rotopmerking naar me maakte vind ik dat niet aardig en roept dat bij mij boosheid op. Ik heb niet gelezen wat je schreef (want gewist door juffie), dus ik kan niet zeggen of ik vind dat je je verontschuldigingen zou moeten aanbieden. Dus dat maakt het voor mij ook vaag. Neemt niet weg dat ik even wil laten weten dat ik boos ben, zodat je kunt kiezen of je daar wat mee wilt doen.
Aan de andere kant, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen dat in therapie gaan hetgeen is waarvan ik vind dat dat de beste oplossing voor je vraag. Wat je ermee doet is aan jou.
Je mag rustig zeggen dat je boos bent op mij, als daar reden voor is. Voor mij zijn dit soort zaken vooraf moeilijk in te schatten en dat was dus klaarblijkelijk het geval.
Ik had een opmerking gemaakt (geen citaat ofzo) waarna ik van anne feedback kreeg dat die opmerking van mij wellicht kwetsend zou kunnen zijn. Dat is niet mijn bedoeling geweest en had het ook niet als zodanig zien aankomen.
Om die reden hebben de mods ingegrepen.
In therapie gaan klinkt in mijn oren bepaald niet als een positief signaal. Roept allerlei vormen van weerstand op en ik ervaar het als een bevestiging dat ik dus een ziek mens zou zijn. Ziek in de zin van geest en psyche. Waarom zou je anders therapie nodig hebben?
Natuurlijk word dit ook versterkt door mijn bepaald niet positieve ervaringen met de hulpverlening.
Het was al een heel gedoe om een diagnose te krijgen, ondanks de vele duidelijke aanwijzingen.
Ik had een opmerking gemaakt (geen citaat ofzo) waarna ik van anne feedback kreeg dat die opmerking van mij wellicht kwetsend zou kunnen zijn. Dat is niet mijn bedoeling geweest en had het ook niet als zodanig zien aankomen.
Om die reden hebben de mods ingegrepen.
In therapie gaan klinkt in mijn oren bepaald niet als een positief signaal. Roept allerlei vormen van weerstand op en ik ervaar het als een bevestiging dat ik dus een ziek mens zou zijn. Ziek in de zin van geest en psyche. Waarom zou je anders therapie nodig hebben?
Natuurlijk word dit ook versterkt door mijn bepaald niet positieve ervaringen met de hulpverlening.
Het was al een heel gedoe om een diagnose te krijgen, ondanks de vele duidelijke aanwijzingen.
en met een opmerking als dat je ziek zou zijn (in de zin van geest en psyche) kwets je ook mensen.
Als je een arm breekt ga je toch ook naar de dokter? Als je je enkelbanden scheurt ook? Zelfs als je verkoudheid langer aanhoudt ga je daarheen. Waarom zou je dan niet naar een arts gaan als je geest/psyche even niet goed zit. Kan, naar mijn mening, alleen maar beter worden.
Als je een arm breekt ga je toch ook naar de dokter? Als je je enkelbanden scheurt ook? Zelfs als je verkoudheid langer aanhoudt ga je daarheen. Waarom zou je dan niet naar een arts gaan als je geest/psyche even niet goed zit. Kan, naar mijn mening, alleen maar beter worden.
- Jezebel
Er zijn wel twee verschillende ´ziek zijn´ in je psyche. De ene is, voor mij: ziek, knettergek, geschift, rijp voor een gesticht, niet geschikt voor in de samenleving.
De andere is voor mij: hulp is fijn en/of nodig, maar er is niks ´mis´ met deze persoon. Hij/zij heeft hulp nodig, net als bij de gebroken arm die al werd aangehaald.
Volgens mij ziet DBJ therapie als iets voor mensen van de eerste categorie die ik omschreef, terwijl Anne, Crownless en ik therapie zien als iets dat ook is voor mensen die hulp kunnen gebruiken.
Therapie wil niet zeggen dat je geschift bent, het wil zeggen dat je hulp kan gebruiken.
De andere is voor mij: hulp is fijn en/of nodig, maar er is niks ´mis´ met deze persoon. Hij/zij heeft hulp nodig, net als bij de gebroken arm die al werd aangehaald.
Volgens mij ziet DBJ therapie als iets voor mensen van de eerste categorie die ik omschreef, terwijl Anne, Crownless en ik therapie zien als iets dat ook is voor mensen die hulp kunnen gebruiken.
Therapie wil niet zeggen dat je geschift bent, het wil zeggen dat je hulp kan gebruiken.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- skaoot
Wel hulp willen maar niet erkennen dat er inderdaad iets mis is, dat wordt niks. Als er niet iets verkeerd/mis/ziek is, waarom dan hulp? Soms zijn dingen niet positief.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
En eerlijk DBJ? Dat ben je ook.
Iemand die zoveel beperkingen ervaart is toch ook ziek? Geen schande hoor ziek te zijn! Maar dan moet je wel erkennen dat je dat bent. Van jou een ontkenning dat je dat niet zou zijn is.... vreemd, besef je het zelf echt niet?
oh, wat Skaoot en Jezebel zeggen bedoel ik!
Iemand die zoveel beperkingen ervaart is toch ook ziek? Geen schande hoor ziek te zijn! Maar dan moet je wel erkennen dat je dat bent. Van jou een ontkenning dat je dat niet zou zijn is.... vreemd, besef je het zelf echt niet?
oh, wat Skaoot en Jezebel zeggen bedoel ik!
**Self Rescuing Princess**