Mooi!!!
Thanks for sharing
Mooie beleving voor jullie beiden, neem ik aan? En ik glim al als ik lees hoe lief je over haar schrijft, dus kan me voorstellen hoe het is als je dit over jezelf leest of iemand dat tegen je zegt!
ik vind naalden zooooo eng... Soms wil mijn Lief er over beginnen, maar ik kan het nauwelijks aanhoren. Nu beweert hij (niet geheel onterecht) dat datgene waar ik het hardst voor wegren mij stiekem juist het meest aantrekt. Ik weet het niet hoor.
En dan zie ik je fotootje Kiyan, en vind dat op de een of andere manier zoooo lief! Dapper allebei! En mooi!
Gisteren voor het eerst naaldjes in Bryan geprikt. Gaaaaaaaaf!
Alleen... Hoe prik je zo pijnloos mogelijk? Ik stak al snel en met vaste hand. De naald er met de opening naar boven ingestoken. Een aan de binnenkant van zn dij (hij gilde echt) en later vijf aan de binnenkant van zijn bovenarm. (toen kreunde hij alleen maar).
Doe ik nou iets fout of doen naalden ook gewoon echt pijn? Misschien naïef van me, maar ik dacht dat het wel meeviel.omdat iedereen zoiets heeft van "dat prikje stelt niks voor".
Ik schrok ook wel een beetje van het bloed, ze bloedde allemaal.
Misschien ook wel omdat bryan niet echt zn vel makkelijk laat pakken, volgens mij heeft dat waterpoloen van hem al het vet weggetraind.
Dubbel. Het was kicken maar eigenlijk schrok ik ook van de impact die het op hem had. En het bloed. Maar dat was meer ook omdat ik het bed van paradise niet vies wilde maken.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Binnenkant van dij en bovenarmen lijkt me ook niet de fijnste plek. Ik ben geen expert, maar volgens mij doet het een stuk minder pijn als je de rug en billen pakt.
Of borst. Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe diep je prikt. Mijn persoonlijke ervaring met naaldjes is een sum total van 2. In mijn borst. Langzaam, niet diep en 'korte oversteek' was vrij pijnloos. Hetzelfde, maar met een iets groter stuk tussen start en finish deed al wat meer pijn. Bij de naaldjesworkshop* bij Laced Up zeiden Hans en Karin dat je gewoon nooit echt kan voorspellen of en hoeveel het gaat bloeden, omdat je nooit weet of je precies wel of niet een bloedvat raakt. Alle soorten prikjes (diep, oppervlakkig, dunne naald, dikke naald) kunnen bloeden als een rund, maar het hoeft niet. Oh, dat is wel een goeie! Wat voor dikte naald gebruikte je?
* Die workshop was voor mij echt zo slecht getimed. Ik had er heel veel zin in, leek me kei-leuk om als top te doen. Maar net die week had ik een tandartsafspraak en het ging niet zo lekker met de verdoving. Ik ben de hele workshop licht in mijn hoofd en duizelig geweest bij de aanblik van elke naald.... :smiley_panic:
De naalden moesten wel aan de voorkant van zijn lijf, want hij moest het kunnen zien. Maar misschien niet meer, aangezien ie op het moment supreme om een blinddoek vroeg
Het waren 0.8 mm naalden btw.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Stoer zeg dat hij wilde kijken!
Binnenkant dij is volgens mij wel pijnlijke plek. Ik ben er nooit geprikt, maar ken iemand die mij er ooit venijnig op dezelfde plek steeds sloeg met rotzweepje en getsie...ja pijnlijk!
Denk idd dat borsten minder gevoelig zijn, tepelhof en tepels dan weer wel gevoeliger.