Ben jij wel eens door het oog van de naald gekropen?
Hoe zit dat met naaldenspel?
Vinden de meeste mensen dat 'eng' en 'ieks'?
Is dat het eerste wat je invult als NEE-grens op je sublijst? Of zet je er direct een 5 achter?
En spelen met naalden zit heel erg in je hoofd. Dat is voor de meesten ook niet hun dagelijkse ding.
(nouja, niet dat ik elke dag geslagen wordt ook, of rondloop met knijpers op onhandige plekken...)
En waar moet je opletten? Kan iedereen het doen? Of moet je een workshop volgen?
En wat is de 'kick' voor een Dom om te spelen met naalden?
Naar aanleiding van andere post: wat is een electrisch naaldje? Is dat een naaldje waar je stroom opzet? En lieve help....eh....dat, dat kan toch niet zomaar??
Zelf zou ik bepaalde plekken van mijn lijf echt wel willen ontzien. *pakt viltstift en schrijft NEE op die delen*
Dat zal dan heus wel echt waar, allemaal in mijn hoofd zitten, maar pijn op sommige plekken :icon_sad: of het idee dat die plekken pijn zouden gaan doen :icon_sad: ....doe mij maar niet.
Ik heb niks met pijn. Zeker niet onnodig. En straks gat het 'daar' juist mis....

En electrisch? Dat is de overtreffende trap! Ieks, alleen al bij het idee

Kortom, hoe staan jullie er tegenover? En heb je het wel eens gedaan, hoe was die ervaring?