De fascinatie voor anaal?

Gesloten
Tofenaar

Re: De fascinatie voor anaal?

Bericht door Tofenaar »

puppie schreef:Zorgen dat het geen pijn doet doe je naar mijn mening met de volgende 2 sleutelwoorden: Ontspannen en glijmiddel, zeker bij de eerste keren, véél glijmiddel :biggrin:

:hypocrite:
*spuugt ff in z'n hand en gaat los*
Eh ..... owh .. het moet voorzichtig ...

Maar even reagerend ... het is krapper, anders ..., "intiemer" , (ook) lekker, spannend (vanwege "opgelegd" taboe?), aanvulling ... en een ontzettend fraai gezicht
Laatst gewijzigd door Tofenaar op 04 jan 2010, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Boefje schreef:
Dreamer74 schreef:don't ask why.. :twisted:
Maar dat is nu juist de vraag. Dus: why?
In mijn geval dus het onbekende... het ontdekken en proberen.. juist omdat ik er zoveel over hoor en ik dus niet weet hoe het is... duidelijk genoeg ?? :hypocrite:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
puppie

Bericht door puppie »

Tofenaar schreef:
puppie schreef:Zorgen dat het geen pijn doet doe je naar mijn mening met de volgende 2 sleutelwoorden: Ontspannen en glijmiddel, zeker bij de eerste keren, véél glijmiddel :biggrin:

:hypocrite:
*spuugt ff in z'n hand en gaat los*
Eh ..... owh .. het moet voorzichtig ...
Als ik het bij jou op die manier ook ff mag proberen :hypocrite:
Zarath

Bericht door Zarath »

Dat is altijd zo jammer vind ik, als mensen anaal pijn vinden doen. Terwijl dat volgens mij niet zo hoeft te zijn.

(en ik heb zowel aktieve als passieve ervaring, al was die passieve met toys)

In de eerste plaats, lijkt me evident maar ik zeg het er toch maar bij: veel glijmiddel gebruiken. Ik heb aardig goede ervaringen met Pjur Eros (siliconenbasis) maar andere soorten werken ook prima en zeker olie werkt ook heel goed (olijfolie, zonnebloemolie, baby-olie). Als je olie gebruikt, wees er dan op bedacht dat latex condooms hier niet tegen kunnen. Maar er zijn tegenwoordig uitstekende latex-vrije condooms, bijvoorbeeld de 20 micron dikke Protex 0,02 ( http://www.condomerie.com/webshop/produ ... ts_id=1643" onclick="window.open(this.href);return false; )

Het volgende dat erg belangrijk is, is dat degene die anaal 'ontvangt' goed op haar (of zijn) gemak gesteld wordt. Rustig aan doen, de anus wat laten wennen aan de (vaak) nieuwe en ietwat vreemde gevoelens. Begin bijvoorbeeld met het glijmiddel rustig aan de buitenkant van de anus in te wrijven en nog niet naar binnen te gaan. Zorgen dat de 'ontvanger' zich schoon voelt voordat je begint helpt ook om goed te kunnen ontspannen. Dus anus goed wassen en eventueel een spoeling.

De volgende stap is langzaam anale penetratie introduceren. Dat kan met een vinger of met een dunne buttplug of iets dergelijks. Vet deze ook goed in met glijmiddel en zet voorzichtig wat lichte druk op de anus-opening. Vraag de ontvanger hulp voor de juiste plaats. Als de ontvanger protesteert, wacht dan, heb geduld. Het is absoluut niet de bedoeling om 'door te duwen' maar juist om te wachten tot de ontvanger 'klaar' is en de penetratie toelaat. Aanwijzing voor de ontvanger: probeer je zoveel mogelijk te ontspannen, een beetje zoals wanneer je naar de WC gaat. Lichte tegendruk geven van binnenuit, zorgt ervoor dat je je anus ontspant en dat maakt het gemakkelijker. Niet bang zijn dat bij heel ilcht persen er iets 'fout gaat'.

Met het dunne voorwerp of vinger kan dan glijmiddel aan de binnenkant van de anus worden aangebracht. Hierna kun je het laten bij alleen penetratie met iets duns en een volgende keer verder gaan, of, als het goed gaat, verder gaan met een penis-in-anus-poging.

De volgende stap is natuurlijk om de penis goed in te smeren met glijmiddel, vooral de top. Dan is het vervolgens zaak een voor allebei comfortabele positie te vinden voor de penetratie. Mijn ervaring is dat allebei op je zij liggend (lepeltjes) voor een eerste keer vrij ideaal is omdat je dan de penis gemakkelijk in de juiste hoek en op de juiste plaats tegen de anus kunt brengen.

Vervolgens geldt weer hetzelfde als bij penetratie met een vinger of kleine plug: geduld. Niet duwen maar de eikel licht tegen de anusopening duwen en de bekkenbodemspieren aanspannen (dezelfde spieren die je gebruikt om te stoppen met plassen). Hierdoor verstijft de penis enigszins extra en dit geeft precies de juiste druk. Dan wachten totdat de ontvanger je 'toelaat'. Niet forceren, alleen wachten. De ontvanger gerust stellen, strelen, kussen etc. helpt vaak. Als het niet wil lukken, stop dan. Het is belangrijk dat het deze eerste keer vooral niet teveel pijn doet.

Het naar binnen glijden kan vrij plotseling gaan als de ontvanger 'toegeeft' en dit kan een beetje een schrikreaktie geven. Juist op dit moment ook kalm blijven en goed blijven ademen. Een schrikreaktie kan juist samentrekken van de anus en pijn veroorzaken.

OK, dat was het, succes!
colet

Bericht door colet »

*print handleiding uit en plakt m boven bed*

In de link van crownless staat hetzelfde als Zarath even ervoor ook al aangeeft qua idee..."ontmaagden', enz
Voor mijzelf is dat ook de reden die ik erbij bedenk, dat mannen het daarom vragen. Al snap ik nog steeds niet waarom dat zo vaak zelfs het eerste is! Als je begint met zoeken naar overeenkomsten..begin dan in het kader van BDSM..met bondage ofzo....
Juist omdat vrouwen er vaak iets vernederends bij voelen, ook als ze het diep in hun hart wél willen, gaan ze vaak niet in een beginnende kennismaking via internet roepen hoe geweldig anale sex hen trekt! Zelf begin ik dus te vraag te stellen vanwaar die fascinatie... Om daarna over koetjes en kalfjes te beginnen. Mocht contact langer lopen en onderwerp terugkomen wil ik wel antwoorden. (dat geldt voor meer dingen, ik ga namelijk niet gelijk al mijn wensen/fantasiën en diepe gevoelens delen. Wat logisch lijkt, maar desondanks vaak toch wordt verwacht)
cruciare

Bericht door cruciare »

Anaal is op zoveel manieren leuk om te ontvangen dat ik gewoon een anaal-fan ben :-)

zo'n intiem warm gevoel... Zo diep...

iemand zei me ooit dat dat de meest diepgaande manier was om iemand binnen te dringen. Hij had het toen over anaal fisten.

Ik ben niet vies van anaal.. niet van mezelf en niet van een ander. Ik ben denk ik (verbeter me rustig) een uitzondering?!

De eerste keer weet ik nog goed. Ik was er van overtuigd dat het nooit zou passen (de piemel niet). Toen bleek dat wel te kunnen... (jammie).
De eerste keer oprekken voor anaalfist dacht ik ook dat het nooit zou lukken. Nu denk ik dat het ooit wel gaat lukken. Zo dichtbij.... zo diep... dieper kan niet tenzij je chirurgie tot fetish zou maken :p

oh.. anaal kan een machtsmiddel zijn. Anaal verkracht worden wil niemand, maar er mee dreigen maakt het wel ...... *kreun*

maar jah... ik ben geen man :-) dus eigenlijk mag ik niet eens opschrijven dat ik het .. lekker vind... ?!
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik zou het wel een beetje raar vinden als iemand daar meteen naar vraagt. In een kroeg vraag ik toch ook niet de eerste beste lekkere vent (stel, ik ben op zoek naar een boytoy) 'goh, hou jij van beffen? Nee? Nou, dan is het exit, hè?'.

Beetje raar, die dominante mannen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik vind dat wanneer hij er eindelijk helemaal inzit, het een erg fijn gevoel. Dan mag ie me ook stevig neuken. Ik vind het alleen wel een erg vervelend, pijnlijk, irriterend gevoel als hij zich ver terugtrekt en dan weer helemaal in me komt.

En verder ben ik het helemaal eens met Zarath, precies zoals hij het heeft beschreven doe ik het ook. Alleen op mijn zij vind ik minder prettig, ik vind het het fijnst om op mijn buik te liggen, of eventueel doggystyle.

Maar anaal is niet iets wat ik zomaar met iemand doe, dan moet er toch wel een behoorlijk groot vertrouwen, en een wat langere voorgeschiedenis samen zijn.
MILF :grin_ani:
fantashe

Bericht door fantashe »

Mjah, dat is wel waar... het 'er doorheen gaan' is het ergste. Als het eenmaal doorgerekt is, dan maakt het me ook niet meer uit. Maar... zoals Zarath wenst... :P ... ik vind het elke keer weer een crime. Het is bij een playdate dan ook een absolute NO GO!
Laatst gewijzigd door fantashe op 04 jan 2010, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
puppie

Bericht door puppie »

cruciare schreef:Ik ben niet vies van anaal.. niet van mezelf en niet van een ander. Ik ben denk ik (verbeter me rustig) een uitzondering?!
Ik sluit me graag aan in het rijtje uitzonderingen :bye:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik ben het wel eens met Crownless. Ik ben het trouwens niet zo vaak tegengekomen dat Dominante mannen daar meteen over beginnen. Als ze dat wel doen vat ik dat ook op als een aanwijzing dat ze meer op sexy chat of op snelle sex uit zijn dan in BDSM geïnteresseerd. Moeten ze vooral doen, maar dan met iemand die hetzelfde wil en dus niet met mij. :)

Leest iemand anders Zarath's handleiding spontaan in de oude spellling? :biggrin:
phedre

Bericht door phedre »

voorbewerken met vingers helpt absoluut, tenminste.. in dat beetje ervaring wat ik er mee heb.

Verder is het bij mij ook een veel voorkomende vraag in het comm.circuit, haken veel mensen af omdat ik het niet doe.
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Ik ben zooooooo blij dat mijn D er niets mee heeft ( tot nu toe dan, het is bij plagen gebleven goddank)

Wel bedankt voor de handleiding! Duidelijk! Voor je weet maar nooit, maar hopelijk nooit.... en dan neem ik aan dat je dit ook kunt gebruiken voor dildo's?? Van een vinger naar steeds iets dikker of zo?
Zarath

Bericht door Zarath »

linne schreef:.... en dan neem ik aan dat je dit ook kunt gebruiken voor dildo's?? Van een vinger naar steeds iets dikker of zo?
Dat kan zeker. Het principe blijft hetzelfde, al moet je met dildo's wat extra voorzichtig zijn omdat je de 'tegendruk' minder goed voelt dan met je penis. Verder ook niet TE bang zijn. Een normaal ontspannen anus kan zelfs een flink geschapen penis in het algemeen wel aan. Als het erg veel pijn doet is dat vaak een teken van onvoldoende ontspanning. Het kan ook erg helpen om met jezelf wat te experimenteren. Niemand voelt natuurlijk zo goed aan wat je kunt verdragen als jij zelf.
asti

Bericht door asti »

Heb het zo'n 4 keer gedaan geloof ik, verspreid over een aantal jaar en in verschillende relaties. Eerste twee keer waren zonder glijmiddel en deden ondanks dat totaal geen pijn (mijn eigen 'glijmiddel' was blijkbaar ruimschoots voldoende). Bij de tweede keer had ik alleen wel dat ik de week erna na een stoelgang wel wat bloed erbij had zitten. Blijkbaar toch aan de binnenkant wat verwondt door gebrek aan glijmiddel. Derde keer deed goed zeer om de een of andere reden, geen idee waarom, was wel met glijmiddel. Fijnste keer was de vierde wel met heel veel glijmiddel en zonder condoom.

M.a.w., ik sta er niet negatief tegenover en heb er hele wisselende ervaringen mee. Anaal bij de man vind ik ook totaal geen probleem, ivm de prostaat enzo snap ik erg goed waarom een man het zou willen. Rimming heb ik alleen ontvangen, nooit gegeven en daar ben ik nog niet helemaal over uit... laatst nog wat ingelezen over de eventuele risico's qua hygiene en I just don't know.

Ex-collega van me die een verleden heeft als heroine-hoer had het verhaal dat ze na het fisten van een klant via slecht gewassen handen en een boterham een zodanige darminfectie heeft gekregen dat ze een stuk van haar darm hebben moeten verwijderen, ze een tijd met een stoma heeft gelopen en nu een zeer verstoorde stoelgang heeft als gevolg van die infectie en daaropvolgende operatie. Wellicht een zeer extreem voorbeeld en zijn er voor haar verhaal honderden verhalen van mensen die kerngezond dagelijks scatten en rimmen maar... it scares me! I don't wanna poop in a bag!
Gesloten