Tattoos
Re: Tattoos
Nu het dan niet off-topic is: het wordt tijd voor een nieuwe tattoo! Ik wil een feniks op m'n borst laten zetten. Flink groot, in sobere kleuren of zelfs gewoon zwart met schaduw (rest van m'n tats zit ook weinig kleur in). Ik heb alleen niet echt veel inspiratie. Kan iemand me helpen aan beeldmateriaal waar ik uit kan putten?
Toch maar geen raven?ranting schreef:Nu het dan niet off-topic is: het wordt tijd voor een nieuwe tattoo! Ik wil een feniks op m'n borst laten zetten. Flink groot, in sobere kleuren of zelfs gewoon zwart met schaduw (rest van m'n tats zit ook weinig kleur in). Ik heb alleen niet echt veel inspiratie. Kan iemand me helpen aan beeldmateriaal waar ik uit kan putten?

Nah, Lav's argument dat ze alleen maar lelijke feniks tattoos heeft gezien doet niet terzake. Ik doe het om wat het voor mij betekent. Wat niet wil zeggen dat het niet mooi moet worden natuurlijk 

- eireann
- Site Admin
Ik overweeg een tattoo. Maar ik heb de regel, dat ik hetzelfde plaatje -op dezelfde plaats- voor minstens een jaar moet willen voordat ik er zelfs maar serieus over na ga denken. En dat is nog nooit gelukt
Wat ik nu (sinds augustus, dus nog even verder wachten) In gedachten heb is een corset lint tussen m'n schouderbladen/rug

Wat ik nu (sinds augustus, dus nog even verder wachten) In gedachten heb is een corset lint tussen m'n schouderbladen/rug
**Self Rescuing Princess**
- JJV
- eireann
- Site Admin
- JJV
ik wil een mouwtje
.. kort mouwtje zo schouder voor en achter en stukje bovenarm
heeeeeeeel erg graag .. maar pfffffff tis zo duuuuur
en mezelf tattooeren op die plek is onmogelijk !

heeeeeeeel erg graag .. maar pfffffff tis zo duuuuur
en mezelf tattooeren op die plek is onmogelijk !
Had je al wat online inmiddels? Volgens mij had je wel schmink dingen gelinkt maar nog geen tattoos toch? Altijd leuk om te zien!oeps2 schreef:en mezelf tattooeren op die plek is onmogelijk !
nope.. nog nix
ik ben niet zo snel
heb nu eindelijk mijn eigen pc.. nou alles overzetten en overal vandaan halen enzo
hoop werk
(ben ook huis aan t schilderen en werken en pffffff )
first things first maar he
ik ben niet zo snel
heb nu eindelijk mijn eigen pc.. nou alles overzetten en overal vandaan halen enzo
hoop werk
(ben ook huis aan t schilderen en werken en pffffff )
first things first maar he

- tijgie{K}
Van deze site kunnen we allemaal wel wat leren.
http://ugliesttattoos.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://ugliesttattoos.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
- eireann
- Site Admin
zoiets maar dan kleiner

dit was m'n originele inspiratie:

Maar ik wil ook dat het boven m'n echte corset komt en er dus niet onder komt en dan is het al snel te groot.

dit was m'n originele inspiratie:

Maar ik wil ook dat het boven m'n echte corset komt en er dus niet onder komt en dan is het al snel te groot.
**Self Rescuing Princess**