Waar komt-ie? Het is over het algemeen heel erg te doen hoor. Alleen m'n buik was best wel lijden. Merkte de vorige keer (maandje terug ofzo), dat ik met m'n nieuwe hobby ervaringen de pijn een stuk beter kon channelen
Ik heb nog een mooie voor je boek op m'n been, JJV!
Hoewel hij mooi is gedaan, had ik er na een maand al spijt van. Les geleerd though; voortaan denk ik langer dan een dag na voordat ik iets laat zetten
Aaaaaaargh! Brr, minder. Ik heb idd ook foto's gezien van mensen die allergisch waren voor een bepaalde soort inkt enzo. Nasty.
Tot nu toe is er maar eentje bij me misgegaan. En die is ook bij een dodgy kutshop gezet. Lesson learned, zeg maar.
Oh eh. Spijt is een groot woord. Er zijn er twee waar ik niet zo blij mee ben. Dat is dat ene ding op m'n been (ik bedoel, een tattoo van de Insane Clown Posse? Wat bezielde me?). En die op m'n rechterpols, maar meer omdat die gewoon niet zo mooi is uitgevoerd.
Inmiddels heb ik een hele fijne shop gevonden, met hele relaxte mensen, die ook nog eens hun vak verstaan. Dus als het goed is, gaat alles nu goed.