Dom met meerdere subs/slavinnen

Peter^
Contacteer:

Re: Dom met meerdere subs/slavinnen

Bericht door Peter^ »

Ik ben een switch. Als Dominant kan ik best meerdere subjes tegelijk hebben. Seksueel zal ik er maar één hebben. De rest moet het zonder doen.
Als sub heb ik liever geen Dominant, die meerdere subs heeft. Zeker niet als die tegelijk met mij aanwezig zijn. Ik zeg liever, want ik heb momenteel contact met een Dom (met een ander subje), waarbij het wel goed gaat.
angelique

Bericht door angelique »

het kan ook goed gaan

in het begin waren we opzich ook met z'n 2-en zijn vrouw is tenslotte ook zijn slavin en dat ging goed
maar met die andere erbij... ik weet niet misschien wil zij gewoon de "enige"(naast zijn vrouw dus) zijn kan ook

oh en naar ik begrepen heb gaat hij dus ook met die beide slavinnen naar bed (hij weet dat ik daar nooit aan zal beginnen)
fantashe

Bericht door fantashe »

Ik heb er tot nog toe alleen maar negatieve ervaringen mee. Ik doe het gewoon heel slecht als 'erbij-sub', ook daar al het gedoe dat het met zich meebrengt. En ondanks dat andere subdames in kwestie aangaven het wel te kunnen, bleek het toch altijd anders.

Het gekke is, dat ik er bij Tofenaar en cruciare geen moeite (meer) mee heb. Heb haar helemaal geaccepteerd.

Bij de Vriendjescontacten kost het me ook geen moeite. Ik ben gewoon onderdanig vriendinnetje dan, geen sub.
cruciare

Bericht door cruciare »

Dank je meis.... :oops:

1 probleem... cruc wil er zelf geen sub bij... grinnik....
fantashe

Bericht door fantashe »

Eh... dat was niet helemaal wat ik bedoelde... ;)

Hij en NOG een sub gaat ook niet gebeuren, hoor :icon_biggrin:

Mijn vent mag wel een sub hebben naast mij, zijn echtgenote.
Mijn Vent mag wel een echtgenote hebben naast mij, zijn sub.
Mijn Vent gaat echt niet nog een sub hebben naast mij. *glimlach*
roos

Bericht door roos »

angel.k schreef:Roos: zo simpel ligt het helaas niet.. hij heeft een eigen chat room en daar zal ik dan ook weer moeten komen.. ofwel dan zijn die andere 2 daar ook online

Dat klinkt allerminst aantrekkelijk. Ik heb zelf behoefte aan 1 op 1 aandacht van mijn Dom.

daarbij is er een afstand van 200km?

Dat is een groot probleem die afstand. Ik heb om die reden een D/s-relatie beëindigd, voor mij werkte het niet.

dus zo even heen en weer is er ook niet bij die andere 2 wonen dichterbij (zo dichtbij dat hij dus evt zou kunnen zeggen jij verdient direct straf en staat voor hun deur...)
Maar aangezien jij de uitnodiging serieus in overweging neemt, denk ik dat je Hem toch graag wilt, naar Hem terugverlangt. En daarom zeg ik, probeer het, dan ben je van je twijfels af en kun je het loslaten als het niet blijkt te werken. Voor de duidelijkheid, persoonlijk denk ik dat het niet werkt.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik zou het ook proberen als ik jou was. Ik heb inderdaad ook de indruk dat je naar hem verlangt.
En al dan niet werken... dat weet niemand.
angelique

Bericht door angelique »

ja..nee ik doe het niet

ik zet manlief gewoon op de homepage van ws en laat hem die sm-school lezen :lol: misschien dat hij na 10 jaar eens echt overstag gaat (misschien wel een net zo kansloze missie als terug gaan bij die D)
Wever

Bericht door Wever »

Ik sluit me bij voorgaande 2 posters aan dat ik ook de indruk heb dat je naar hem verlangt (niet onlogisch: als dat niet het geval was zou je het niet eens naar voren brengen). Mijn advies is echter niet "probeer het, en kijk waar het schip strandt". Of juister gezegd: nog niet (ik ken een verhaal van een vrouw die jarenlang met onvervulde verlangens achterbleef, dus ik durf het niet uit te sluiten). En wel om volgende reden:
angel.k schreef:Moralia: goeie vraag...misschien omdat hij de enige Dom is geweest waarmee ik real ben gegaan..
Ik begrijp heel goed dat goeie Doms niet voor het oprapen liggen. maar langs de andere kant: hoe perfect is iemand als je hem moet delen met 2 andere vrouwen en als je op 200 kilometer afstand woont?
Daarop ingaan klinkt me eerlijk gezegd als een zwaktebod. Dat je je met minder tevreden stelt dan je nodig hebt omdat je het alternatief (een betere Dominant zoeken, met alle problemen die daarbij komen kijken) niet zou aandurven.

Daarom zou ik zeggen: zoek die Dominant toch. Dweil wat BDSM-gerelateerde feestjes af. Plaats een advertentie en kieper de tientallen mismatch-reacties vrolijk weg. Bouw een sociaal netwerk van vrienden in het wereldje op. Of perverteer je man (niet gemakkelijk, maar dat schijnt soms wel te lukken :) ).

Als het dan nog niet lukt om een D te vinden die aan je noodzaak voldoet, kan je nog altijd aanschuiven in zijn harem. :)

EDIT: nou...dat is snel! :P
(zeg 'm dat hij welkom is op dit forum :) ).
angelique

Bericht door angelique »

Wever: ja snel he :mrgreen:
ik dacht gisteren avond laat ineens wanneer heb ik hem voor het laatst online gezien/gesproken
dat is alweer 3 dagen geleden en toen zei hij tot morgen...

toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en eens een e-mailtje gestuurd van: je wilt mij terug je zegt tot morgen en vervolgens ben je 3 dagen niet online..?
antwoord: maandag was hij bij slavin a
dinsdag was hij bij slavin b
woensdag ?!?
vandaag weer bij slavin a
morgen met slavin a en b weg
zaterdag zal hij dan vast ook met a of b zijn
en zondag weer werken

dus tijd voor mij?!? nee niet echt
fantashe

Bericht door fantashe »

En dan was er ook nog een echtgenote?
angelique

Bericht door angelique »

oja woensdag was gisteren was ook weer werken

ja ook nog een echtgenote en nog 2 thuiswonende kinderen ;)
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

ik zelf heb een keer 2 vaste sub's tegelijk gehad en van mij hoeft dat niet meer.
al die aandacht die je goed moet weten te verdelen, anders krijg je jaloerzie en ander gedoe.
ik snap ook eigenlijk niet waar men de tijd en energie vandaan haalt om meerdere hun verdiende aandacht te geven.
want ja ik vind dat je, je sub veel aandacht moet geven.

niet dat ik nooit speel met een ander, maar dan is het een los spel en john is daarbij.
en als hij er niet bij kan zijn zoals vorig jaar met zijn gebroken voet dan weet hij er toch van.
het zijn ook 2 verschillende soorten spellen, de enne met john gaat heel diep het andere spel is veel oppervlakkiger en zie ik meer als wat dollen samen dan dat ik die sub echt domineer.

maar meedere vaste sub's ? nee bedankt!
Mack

Bericht door Mack »

Ik heb nu een paar speelpartners maar de frequentie waarmee ik ieder van hun zie varieert van eens in de twee weken tot eens in de anderhalve maand.
En het zijn speelpartners (tot nu toe). Vrouwen waar ik heel dol op ben, waarvan ik blij ben dat zij tot mijn vrienden behoren, maar nog geen echte primaire/secundaire partners in de poly-sfeer van het woord. Als het daarnaar toe zou gaan zou ik daar superblij mee zijn, maar dat moet natuurlijk en logisch groeien.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
wandering

Bericht door wandering »

Ik zou het niet kunnen. Om eerlijk te zijn ben ik nogal jaloers aangelegd, dus als mijn D er een andere slavin bij zou houden zou ik daar niet tegen kunnen. Ik wil graag iemand die helemaal voor mij kiest. Nu zit ik sowieso in een relatie met een dominant, maar daarvoor wist ik ook al dat ik nooit iemand zou kunnen delen, ook niet als er geen sprake zou zijn van een relatie.

Maar als jij daar zelf minder last van hebt en toch wel erg graag met hem wil spelen, zou je het kunnen proberen. Ik zou alleen wel voorzichtig zijn en er niet gelijk helemaal voor gaan, want dat zou nog weleens wat pijn kunnen opleveren.
Gesloten