Dom met meerdere subs/slavinnen

angelique

Dom met meerdere subs/slavinnen

Bericht door angelique »

ik heb een "aanbod" gekregen van een Dominant (nouja was meer ik heb nog speciaal voor jouw je plekje open gehouden)

even korte uitleg
5/6 jaar geleden was ik zijn "enige" sub/slavin (op zijn vrouw na dan) ging allemaal prima konden het allemaal goed met elkaar vinden enz.
toen raakte ik zwanger van m'n oudste dus de sm ging op een heel laag pitje tot zelfs helemaal niks meer
niet veel later hoorde ik toen dat hij een nieuwe slavin had
tussen mij en die nieuwe klikte het totaal niet
jaloers gedrag van haar kant steken "onder water" groot doen etc..
toen heb ik gezegd je mag hem hebben ik heb hier geen trek in
niet veel later was "mijn" plekje alweer opgevuld door weer een andere slavin
ondertussen hield ik nog wel contact met hem en raakte ik zwanger van nr2
nr2 is nu bijna 9 maanden en nu beginnen de sm gevoelens toch langzaamaan weer terug te komen (niet dat ze ooit totaal weggeweest zijn maar wel een stuk makkelijker te onderdrukken :lol:)

nu kreeg ik dus pas te horen van hem een nieuwe slavin was gekomen naar hem om te vragen of hij nog een plekje had en zei toen tegen mij dat hij alleen speciaal voor mij een plekje vrij hield...

leuk..? maar ik weet niet of ik zit te wachten op al die rivaliteit
het liefste heb ik gewoon een Dominant die "vrij" (en dan bedoel ik niet dat ik een vrijgezelle Dominant zoek want dat zal ook niet werken denk ik..) is en niet zijn aandacht moet verdelen over dan dus 3 slavinnen en z'n vrouw en gezin

ben ik nu zoveel eisend? hoe denken jullie over een Dominant met zoveel slavinnen?
Marcuw

Re: Dom met meerdere subs/slavinnen

Bericht door Marcuw »

Hmm...

Misschien ben ik nu erg kritisch maar... in je een na laatste zin zeg je het zelf ook al...
Je wilt geen Dominant die single is (dus al in een of andere relatie zit) en je dat zelf ook niet bent (je gezin).
Conclusie: je zult dan altijd moeten delen.

Of mis ik iets? :icon_confused:
phedre

Bericht door phedre »

ja je mist iets marcuw:)

een Dom met een vanilla vrouw moeten delen, terwijl je zelf ook getrouwd bent, is heel wa anders dan diezelfde Dom ook nog met twee andere slavinnen moeten delen. Volgens mij geeft ze aan dat ze het eerste wel kan/wil, maar bij het tweede haar twijfels heeft. En ik kan me dat heel goed voorstellen en ik denk ook dat ik er voor zou bedanken.
angelique

Bericht door angelique »

Marcuw misschien dat ik er bij moet vertellen dat ik alleen BDSM zoek en geen sex en ik denk dat je met een vrijgezel toch gauw aanloop tegen sex
daarom een Dom mag getrouwd zijn zijn vrouw mag zijn slavin zijn van mij part maar zoveel slavinnen...?
Wever

Bericht door Wever »

angel.k schreef:ben ik nu zoveel eisend? hoe denken jullie over een Dominant met zoveel slavinnen?
Joh! Wat een egoïste ben jij!!! Hij heeft amper één vrouw en drie slavinnen. Dat betekent dat het waarschijnlijk is dat als je hem iets vraagt (per aangetekende brief, of zo) er nog kans is dat je binnen een week nog ANTWOORD krijgt ook! :P

Nu goed...sarcasme aside: nee, dat is geen onredelijke eis. Het lijkt me zelfs heel evident dat je (min of meer) evenveel aandacht wil krijgen als dat jij geeft. Tenminste...als het dat is dat je wil.

En wat ik over Dominanten met een harem denk...op zich niets verkeerds mee. Heck, wat mij betreft mag iedereen zo veel mannen en/of vrouwen onderhouden als hij/zij wil. Aangenomen dat die dat ook allemaal willen, uiteraard.
En daar zit 't hem: dit soort situaties kan alleen ontstaan bij de gratie van alle deelnemers. Ik ga ervan uit dat iedereen volwassen genoeg is om zelf de afweging "wil ik dit echt?" te maken.

Ik ben ook benieuwd naar jouw precieze situatie. Klopt het als ik zeg dat je een eigen gezin hebt, en dat je het BDSM-gedeelte puur gescheiden wil houden? Dat bv. seks dus buiten de kwestie is? Want in dat geval vallen volgens mij idd. het grootste gedeelte (zo niet alle) vrijgezelle Doms af.

EDIT: nevermind die laatste vraag. Ik lees 't antwoord al. :)
kitten

Bericht door kitten »

Het is een keuze die je zelf moet maken. Ik zou er minder moeite mee hebben, maar dan is het sterk afhankelijk van zowel die D (het moet hem wel lukken mij me speciaal te laten voelen) en de andere subs. Die moeten er ook *oprecht* voor open staan dat ze hem niet voor zichzelf hebben.

Maar hij heeft dus een sub afgewezen, omdat hij jou terug wil? Of waren dat zijn eigen woorden?
angelique

Bericht door angelique »

Wever schreef: Joh! Wat een egoïste ben jij!!! Hij heeft amper één vrouw en drie slavinnen. Dat betekent dat het waarschijnlijk is dat als je hem iets vraagt (per aangetekende brief, of zo) er nog kans is dat je binnen een week nog ANTWOORD krijgt ook! :P
:lol: :lol: :lol:
angelique

Bericht door angelique »

kitten: ja dat zei hij dat hij die slavin had afgewezen en mij terug wil dat hij dat plekje voor mij open/vrij houd
Moralia

Bericht door Moralia »

Waarom is deze man zo bijzonder dat je het zelfs overweegt? M.a.w. waarom zou je wél weer terug willen?
roos

Bericht door roos »

Als Hij heel leuk is zou ik het gewoon proberen. Je hoeft die andere slavinnen toch niet te ontmoeten? Goede afspraken maken daarover denk ik. Jij een vaste dag met Hem alleen.
Marcuw

Bericht door Marcuw »

@phe:
Duidelijk - maar dan nog. Zoals kitten ook zei: als de dominant het aan zou kunnen, dan is de keus aan jou of je er mee in wilt gaan of niet.

@angel:
Alleen BDSM... En als die andere slavinnen nou ook dat alleen maar willen?
Er zijn ook pro-Ds die tegen betaling ook meerdere subs/slaven/slavinnen 'geven wat ze nodig hebben'.

Klinkt misschien cru - maar ik denk dat je gewoon voor jezelf duidelijk moet krijgen wat je wilt/verwacht van een BDSM relatie met hem (en dat hem ook duidelijk maken). Als hij het dan niet aankan.. tja, da's dan weer een ander verhaal.
angelique

Bericht door angelique »

Moralia: goeie vraag...misschien omdat hij de enige Dom is geweest waarmee ik real ben gegaan..

Roos: zo simpel ligt het helaas niet.. hij heeft een eigen chat room en daar zal ik dan ook weer moeten komen.. ofwel dan zijn die andere 2 daar ook online
daarbij is er een afstand van 200km? dus zo even heen en weer is er ook niet bij die andere 2 wonen dichterbij (zo dichtbij dat hij dus evt zou kunnen zeggen jij verdient direct straf en staat voor hun deur...)

Marcuw: dat ik alleen BDSM wil heeft weinig tot niets met die andere slavinnen te maken ;) heeft wel alles te maken met het feit dat ik daarom dus geen vrijgezelle Dominant zou willen
RB

Bericht door RB »

Ik geloof wel dat een D meerdere s’jes een bijzonder plekje kan geven.

Maar dan blijf je wel hangen in de “oude discussie” of alle betrokken partijen volledig op de hoogte zijn, en net een beetje of deels.

Als één schakel niet op de hoogte is, dondert de hele kar altijd om. Vroeg of laat. Ik ben zelf een poly-Dom, maar als ik één schakel vergeet, kan ik de ketting ook vergeten.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@angel.k 's laatste alinea: Veronderstel je dat alle vrijgezelle Dom's alleen bdsm met seks willen?
angelique

Bericht door angelique »

Peter: nee dat zeg ik niet maar heb je wel meer kans op
Gesloten