[NSFW] Vleeshaken

kitten

Re: Vleeshaken

Bericht door kitten »

Ik zou dat wel durven! 8-) Zou alleen geen idee hebben waar ik mee bezig ben dan. :clown: Oy Mack, maggik mee? :icon_biggrin: :icon_biggrin:
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Van de vragen over naaldjes kwam een huiskamer-naaldjesmeet. We gaan nu toch niet ineens een huiskamer-vleeshakenmeet doen he?

Denk dat dat me net te ver gaat ;)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
kitten

Bericht door kitten »

Jij hoeft toch niet mee? Of gaat tippi zich zorgen moeten maken? :clown:
Wever

Bericht door Wever »

Omdat er wat bloed op de vloer gaat morsen? :hypocrite:

Maar serieus...ik heb 'm niet helemaal door. Als er hier over "piercing" gesproken wordt...gaat het dan om de decoratieve metalen stukjes (die ringetjes, metalen staafjes, etc.), of over de vleeshaak zelf?

Om het anders te stellen: ik heb wel foto's gezien van mensen die een hele reeks "rondjes" in hun rug gepierced hebben (als ik wist hoe dat heette zou ik het kunnen googlen). Aangenomen dat die dingen stevig genoeg verankerd zijn* zouden die als bevestigingspunten van zo'n vleeshaaksuspension kunnen dienen.

Daarentegen heb ik de film Ichy the killer gezien. De suspension die daarin getoond werd had die vleeshaken rechtstreeks in de huid zitten (klik hier voor een linkje...WAARSCHUWING: DE LINK IS NOT SUITABLE FOR WORK (en af te raden als je een zwakke maag hebt)). Is dat het soort suspensions waar we over spreken?

Zelf heb ik er iig niks mee. Bovendien lijkt het me alsof dat wat meer schade toebrengt dan de enorm kleine littekentjes die naalden toebrengen...dus is het waarschijnlijk ook nog eens een harde grens voor mij. :)

*ik geef toe: ik heb er geen flauw benul van of dat zo is.
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

kitten schreef:Jij hoeft toch niet mee? Of gaat tippi zich zorgen moeten maken? :clown:
tippi maakt zich sowieso wel zorgen als Bite zich aan vleeshaken gaat laten ophangen :hypocrite:

Voor mezelf.. eeeuh no thnx! Hier juist absoluut geen fasinatie voor vlees-haak-hangen..
Hmz.. zo klinkt het bijna als een kinky variant op het wel bekende 'Paal-zitten' :P
"zo dames en heren..!! fijn dat u er allemaal bent.. vandaag gaan we verder met onze competitie vleeshaak-hangen! Hoe lang denkt u dat onze kandidaten het volhouden?! Over kandidaten gesproken.. hoe bereide je je nou voor op zo'n wedstrijd? Laten we het ze vragen! Aan mijn linker kant: de heer bitemarks..! En rechts van mij fantashe! *applaus*" :clown:

Mocht Bite nou na z'n eigen hang-ervaringen persee het vanuit de D-kant ook een willen doen.. dan euhm.. zal k vermoedijk wel ondergaan.. maar voormezelf?!
Hell no! :twisted:
Mack

Bericht door Mack »

De "vleeshaken" zijn meestal zwaar caliber vishaken waarvan de weerhaak is verwijderd.
Voordat je zo'n haak door de huid heen haalt moet je de huid eerst piercen met een scherpere naald. In tegenstelling tot een injectienaald heeft die geen plastic achterkant en is die meestal dikker. (±2mm)

Bij de club waar ik mee ga werken gebruiken ze geen vishaken meer maar een rechte "bar" die in een hoefijzervorm klikt. Daardoor wordt de spanning betere verdeeld en is er weer iets minder kans op uitscheuren.

Ik ga eens op jacht naar plaatjes.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Mack

Bericht door Mack »

Dit is de nieuwe methode.
g-rig-pol.jpg
new-hook-web.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
phedre

Bericht door phedre »

meestal worden dit soort haken gebruikt toch? (in de studio bij Mr hangen de zwaardere, waarmee de bouten in de vrachtwagen worden gehangen..)
vleeshaak1.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
firesub

Bericht door firesub »

Ik vind dit echt een heel eng idee. Een tijdje geleden was er een stukje op tv over dit soort dingen, ook met meerdere mensen aan elkaar door middel van zulke haken. Echt NIETS voor mij, ik weet niet eens of ik wel een tepelpiercing durf te laten zetten bij wijze van spreken en raak in paniek van bloedprikken. Dus van zulke vleeshaken gaat het al helemaal bij me duizelen. Het idee erachter spreekt me wel aan, en ik kan me ook wel indenken dat het een heel speciale ervaring moet zijn. Maar hier zeg ik toch even nee tegen.
Ik weet ook niet zeker of ik zoiets wel zou willen zien in het echt, waarschijnlijk wel maar ik denk wel dat ik niet wil zien hoe die vleeshaken door de huid heen worden gestoken.

Zou je dat trouwens ook horen? Zo'n geluid van scheurend vlees? Of scheurt je huid niet echt maar duw je het gewoon open?
phedre

Bericht door phedre »

denk wel dat ik het zou durven hoor:)
lijkt me ook best wel gaaf.. twee subs aan elkaar verbonden op die manier... en de Dom(s) ermee aan het werk.....
pluis

Bericht door pluis »

@firesub als je n vork in een rauwe biefstuk steekt hoor je t ook niet scheuren, toch? Denk dat t dan dus hiermee ook wel meevalt.

verder.. Hmm.. Interessant.. Moet er ns over nadenken of t me wat lijkt.
Guilty

Bericht door Guilty »

pluis schreef:@firesub als je n vork in een rauwe biefstuk steekt hoor je t ook niet scheuren, toch? Denk dat t dan dus hiermee ook wel meevalt.
Maar een biefstuk is een spier...
JJV

Bericht door JJV »

dat niemand er n0g ...
ach vooruit:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uAj3_CfqY_w[/youtube]

mèt t aanbrengen (ouderwetse stijl)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=q4fP08LuDoo[/youtube]
~\v/~
fantashe

Bericht door fantashe »

gaaf! (alleen die kolere-herrie erbij :icon_confused: )
colet

Re: heet van de "naald"

Bericht door colet »

Tofenaar schreef:pier·cing de; v(m) -s doorboring ve lichaamsdeel waarbij in het gat een ringetje wordt aangebracht

Ik hoop werkelijk dat je dit zelf ook hebt kunnen verzinnen, colet {knipt}
*mept ongelofelijk fel Tofenaar* :twisted: Ik ga geen discussie aan over de duidelijkheid van mijn post.
Gelukkig zag ik dat later in het topic bijna soortgelijke vraag als de mijne wordt gesteld, dus ik ben niet de enige die ....:P

Nogmaals, voor mij was het onduidelijk of het ging om ophangen aan die vleeshaken aan je rug/vel. Wat ik al ooit gezien heb, dus wéét dat het kan.
Of ophangen aan piercings die ik denk in tepels, schaamlippen, neus, klit, eikels en meer. Los van dat ik (in piercingtopic) al heb aangegeven er zelf geen te willen en hebben....stél in schaamlippen....dan kun je daar toch niet iemand aan ophangen???
Ja, ik weet dat er veel kan, zie ook heus wel eens foto's op internet. Mocht er iemand foto's hebben...jahoor dan wil ik best een link...

Misschien...misschien...als ik dan iets moet bedenken...misschien als je tepelpiercings hebt en dan aan twee borsten en als je onder de 50 kilo weegt... :confused: Maar verder...
Ik weet eigenlijk ook ineens even niet of ik hét wel wil weten!!
Wat als je hangt aan je gepiercete schaamlippen en ......ik bedoel...je zult dat heus wel voelen...maar als eh zo'n ringetje gaat uitscheuren dan gaat dat dan echt niet langzaam, hoor!

Goed. Ja, ik ken mijzelf :oops: natuurlijk wil ik wél weten hoe dat zit!
En los van wilde-indianen-verhalen over dat alles kan als je het wil..... Kun je serieus aan die bv piercings als ringetjes hangen??
Heeft iemand dat al ooit bij een ander gedaan? Heeft iemand dat al ondergaan? Hoe was dat dan? En hoe wist je of dat kon? Of neem je dan dat uitscheurrisico??
Ik wil álles weten!

:oops: ja chaotische post, ik typ wat ik denk. Its me!
Gesloten