Tofenaar schreef:pier·cing de; v(m) -s doorboring ve lichaamsdeel waarbij in het gat een ringetje wordt aangebracht
Ik hoop werkelijk dat je dit zelf ook hebt kunnen verzinnen, colet {knipt}
*mept ongelofelijk fel Tofenaar*

Ik ga geen discussie aan over de duidelijkheid van mijn post.
Gelukkig zag ik dat later in het topic bijna soortgelijke vraag als de mijne wordt gesteld, dus ik ben niet de enige die ....
Nogmaals, voor mij was het onduidelijk of het ging om ophangen aan die vleeshaken aan je rug/vel. Wat ik al ooit gezien heb, dus wéét dat het kan.
Of ophangen aan piercings die ik denk in tepels, schaamlippen, neus, klit, eikels en meer. Los van dat ik (in piercingtopic) al heb aangegeven er zelf geen te willen en hebben....stél in schaamlippen....dan kun je daar toch niet iemand aan ophangen???
Ja, ik weet dat er veel kan, zie ook heus wel eens foto's op internet. Mocht er iemand foto's hebben...jahoor dan wil ik best een link...
Misschien...misschien...als ik dan iets moet bedenken...misschien als je tepelpiercings hebt en dan aan twee borsten en als je onder de 50 kilo weegt...

Maar verder...
Ik weet eigenlijk ook ineens even niet of ik hét wel wil weten!!
Wat als je hangt aan je gepiercete schaamlippen en ......ik bedoel...je zult dat heus wel voelen...maar als eh zo'n ringetje gaat uitscheuren dan gaat dat dan echt niet langzaam, hoor!
Goed. Ja, ik ken mijzelf

natuurlijk wil ik wél weten hoe dat zit!
En los van wilde-indianen-verhalen over dat alles kan als je het wil..... Kun je serieus aan die bv piercings als ringetjes hangen??
Heeft iemand dat al ooit bij een ander gedaan? Heeft iemand dat al ondergaan? Hoe was dat dan? En hoe wist je of dat kon? Of neem je dan dat uitscheurrisico??
Ik wil álles weten!

ja chaotische post, ik typ wat ik denk. Its me!