[NSFW] Vleeshaken

Mack

[NSFW] Vleeshaken

Bericht door Mack »

Om het maatje naalden maar eens te relativeren.
Ik ben op weg om eerst te leren piercen, en stap twee, om hook-suspencions te leren. En om die te leren wil ik er ook een ondergaan. :ugeek:

Ik hou jullie wel op de hoogte.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
phedre

Re: heet van de "naald"

Bericht door phedre »

Mack, hier hangen de vleeshaken klaar in de studio!:)
enne.. kom je ook dan 27 februari?:)
fantashe

Bericht door fantashe »

Hmz... ben jij zo'n Dom die vindt dat hij dingen aan den lijve heeft moeten ondervinden om te weten wat hij zijn/een sub aandoet?
Mack

Bericht door Mack »

Ik probeer een hoop dingen inderdaad eerst op mijzelf uit. Dat helpt mij ook inschatten hoe een sub een bepaalde handeling ervaart.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
phedre

Bericht door phedre »

<-- ziet topicsplitsing aankomen
Mack

Bericht door Mack »

phedre schreef:Mack, hier hangen de vleeshaken klaar in de studio!:)
enne.. kom je ook dan 27 februari?:)
Ik ga eerst in de leer bij een gerenomeerde studio. Ik wil echt de in's & out's ervan weten voordat ik het op iemand anders ga toepassen. Touwsuspencions zijn al iets om je hoofd goed bij te houden, en dit gaat echt nog een stapje verder.

Dus ook nog wat anatomie opvijzelen en mijn EHBO verversen.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ow Mack en foto's plaatsen ook eh als je zo aan de haakjes hangt te bungelen :hypocrite:
perman

Bericht door perman »

Het lijkt mij heel grote kick, maar ik zou absoluut geen vertrouwen in m'n eigen vel hebben...
.
Mack

Bericht door Mack »

Ja, als het echt is gebeurd komen er natuurlijk foto's.
@perman: Een van de dingen die ik ga leren is hoeveel welke huid kan hebben, en dus hoeveel piercings er nodig zijn voor een bepaald gewicht/huidtype combinatie.

Uitscheuren van de huid is niet echt een doel. 8-)
colet

Bericht door colet »

Ehm...*kijkt met schuin oog naar de mods en andere oog naar nieuwe regels over nieuw te openen topics*
Mack..voor mijn beeld...ik dacht bij die haken aan eh..nouja die haken waar bij de slager vroeger de koeien en varkens hingen. En nu heb je het over piercings..dat staat los van elkaar? Of hang je dan aan je piercings :confused: ???
Dat kan toch niet??? Nee, *spreekt zichzelf geruststellend toe* Nee zulke dingen kunnen niet.

Nog een keer voor mij.
Oke, er zijn mensen die zichzelf met van die vleeshaken aan bv het vel/ de huid op de rug (schouderbladen?) op laten hangen.
En los daarvan.. kun je jezelf/of een ander dan...aan piercings ophangen? Ik denk dan aan piercings als ringetjes oid die mensen door huid/tepels, lippen, schaamlippen enz hebben.

En los daarvan dan ook nog...wat maakt dat je zelf piercings wil kunnen aanbrengen? Dat wil je gewoon kunnen ...los van de BDSM....?

*houdt ogen nu dicht en kijkt niet op of om naar mods of regels, want dit mag volgens mij echt niet meer*
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

pier·cing de; v(m) -s doorboring ve lichaamsdeel waarbij in het gat een ringetje wordt aangebracht

Ik hoop werkelijk dat je dit zelf ook hebt kunnen verzinnen, colet en dat Mack zich dus wel degelijk aan een piercing kan/wil laten doorboren en ophangen.
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik sluit me helemaal aan bij perman hoor
kan t me niet voorstellen (bij mezelf dan he )
maar ik kijk echt wel als ik t zie gebeuren ! :icon_biggrin: :icon_biggrin:
k vind trouwens dat t dr een beetje uitziet als tovenarij .. :)
fantashe

Bericht door fantashe »

Het lijkt me zoooooooooooo kicken...

*gaat toch maar eens iemand lief aankijken... ooit... als ik heel veel moed verzameld heb*
oeps2

Bericht door oeps2 »

stoer fant :banana:
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Als ik vanavond uit werk kom, maak ik wel ff een topic split. Kan ik nu semi-off-topic meelullen:

Het staat ab-so-luut hoog op mijn wensenlijst om ooit te ondergaan. Maar wel met een D waar ik iets mee heb. En die moet het dan ook maar net willen doen natuurlijk... En weten waar ze mee bezig is.

Maar vleeshaken interesseren me mateloos.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gesloten