de twijfel slaat toe...

oda

Re: de twijfel slaat toe...

Bericht door oda »

Lief dat je het vraagt!

Het gaat goed. Ik zat behoorlijk in de put (ook op andere gebieden waren het woelige tijden). BDSM maakt veel los en ik ben die emoties niet gewend. Opgeven, me overgeven...vertrouwen, en mijzelf blijven herkennen terwijl er zoveel verandert. Ik denk dat dat laatste mij heel erg heeft doen wankelen.

Ik heb de goede raad van een vriend opgevolgd en me even teruggetrokken. En dat heeft geholpen. Ook hebben de reacties op dit topic echt geholpen. Het is fijn om je even te laten vallen. Superlief dat jullie er dan zijn, met wijze warme woorden :kiss:

En nee, ik twijfel niet meer! Het was een fase, die twijfel. En ik verwacht niet dat hij niet meer zal toeslaan. Maar op dit moment ben ik weer helemaal overtuigd :inluv:
playfulpain

Bericht door playfulpain »

Ik herken ook wat je schrijft. Ik kan prima zonder. Af en toe wat kinky sex en ik kan er weer tegenaan.

Bij mij kan het van dag tot dag verschillen of ik er open voor sta of niet. Ik ben nu een nieuwe weg ingeslagen maar of ik dat nou zo leuk vind? Ik gooi het maar op mijn bi polaire stoornis. (zo lekker makkelijk ;) ) Buiten de bdsm hop ik ook van emotie naar emotie dus stabiel ben ik nog lang niet.
Ik ben in gesprek met potentiele andere (bdsm) partners maar ergens staat het me tegen. Weer andere en nieuwe mensen ontmoeten...weer lopen afstemmen, elkaar leren kennen etc. En dan ga ik twijfelen...wil ik dit wel? Heb ik hier wel zin in?
Het is zoveel gedoe. En dan zit ik er mee te praten en dan draait mijn maag om. Ligt niet aan hun maar aan mij. Ik kon toch ook groot deel van mijn leven zonder? Waarom doe ik dit dan?

Kortom verwarring alom hier. Story of my life. Als ik morgen hetzelfde zou schrijven ben ik 1 en al positiviteit en is het weer geil en spannend. Zucht..ik ben vermoeiend.
Tango

Bericht door Tango »

Ik wil gewoon even een compliment maken aan de attente eireann!! Goed dat je even terugkwam op het topic!
En fijn dat je mijn advies hebt opgevolgd oda...grinnnnn O je bedoelde mij niet..

Goed te lezen dat je er weer helemaal bent....enjoy!
oda

Bericht door oda »

playfulpain schreef:Zucht..ik ben vermoeiend.
:kiss:
Een bipolaire stoornis lijkt me inderdaad heel erg vermoeiend. En als ik het goed begrijp is verandering/spanning niet prettig voor je. Ik hoop dat je vind wat je zoekt!

Tango: ook van jou heel attent :icon_biggrin:
Dank je!
playfulpain

Bericht door playfulpain »

Dank je Oda, heel lief :hug:
En inderdaad verandering en spanning hou ik niet van. Maakt me onzeker op een vervelende manier. Dan klap ik dicht en ga weer op mijn eigen eiland zitten met de berlijnse muur om me heen. Ansich niets mis mee maar het schiet niet op.
Gesloten