scarlett schreef:Bear Grylls!!!!(Ultimate survival-Discovery Channel)
Hij is gewoon zo stoer, kan aardig wat knoopjes leggen, die blik in zn ogen, ..... tzou en fantastische dom zijn
dat lekker lijf en heerlijk brits accent * zwijmel
oeps: Gibbs lijkt op mijn 'ex-mr', en dat was een zeer grillige Switch...
Moet er steeds aan denken als ik NCIS kijk.
Ik zat laatste herhalingen te kijken... is je ook opgevallen dat Abby in nieuwe afleveringen met een veel hoger en kinderachtiger stemmetje praat? Jammer vind ik dat! Zij is toch een beetje de ster van de show.
Gilraen^ schreef:Ik de zanger van Disturbed please! Dominant, sub kon beide wel werken denk ik
Delen?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ja omdat jij het bent en omdat ik ook al een lieve Dom heb, kunnen we hem best delen.
Samen ook een keertje mee spelen? Kan ons vast allebei aan! En nu je ook je dakje ontdekt, vermoed ik dat we best met 2 zijn om hem aan te kunnen.
Gilraen^ schreef:Ja omdat jij het bent en omdat ik ook al een lieve Dom heb, kunnen we hem best delen.
Samen ook een keertje mee spelen? Kan ons vast allebei aan! En nu je ook je dakje ontdekt, vermoed ik dat we best met 2 zijn om hem aan te kunnen.
Yay! En yeah, dat moet lukken met z'n tweeën! Ik ben voor!
Zullen we 'm een mailtje sturen om af te spreken?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Als je het dan toch over NCIS hebt, moet ik wel aan Abby denken. Draagt continu een collar en heeft wel eens een hogtie gelegd bij iemand die ze immobiel wilde maken in een aflevering...
poes schreef:oeps: Gibbs lijkt op mijn 'ex-mr', en dat was een zeer grillige Switch...
Moet er steeds aan denken als ik NCIS kijk.
Ik zat laatste herhalingen te kijken... is je ook opgevallen dat Abby in nieuwe afleveringen met een veel hoger en kinderachtiger stemmetje praat? Jammer vind ik dat! Zij is toch een beetje de ster van de show.
poes
Volgens mij zou Abby best wel eens eens stukje DaddyD/lg met Gibbs kunnen invullen. Puriteinse Yanks mogen fantaseren op die manier.
Ennuhh heel eerlijk? Ik ook wel
voetsletje schreef:Als je het dan toch over NCIS hebt, moet ik wel aan Abby denken. Draagt continu een collar en heeft wel eens een hogtie gelegd bij iemand die ze immobiel wilde maken in een aflevering...