beroemde mensen en BDSM
beroemde mensen en BDSM
oke....ik ben er toch wel benieuwd naar hebben jullie ook wel eens dat je iemand ziet op TV en denkt....oooh die doet zoooo aan SM! en zo ja? wie??
ik heb dat namelijk wel...
Herman den Blijker.....serieus als ik die man zie....krijg ik helemaal kriebels...en hij is niet extreem knap ofzo maar gewoon hoe hij is...en hoe hij diet dat kriebelt mijn sub kant...
dat zou denk ik een hele goede Dom zijn...
oke maar ben ik de enige of hebben anderen dit ook.
ik heb dat namelijk wel...
Herman den Blijker.....serieus als ik die man zie....krijg ik helemaal kriebels...en hij is niet extreem knap ofzo maar gewoon hoe hij is...en hoe hij diet dat kriebelt mijn sub kant...
dat zou denk ik een hele goede Dom zijn...
oke maar ben ik de enige of hebben anderen dit ook.
Re: beroemde mensen en BDSM
telt mijn leraar aardrijkskunde ook
krijg ik ook de kriebels van, mond dicht, zit normaal, gedraag je
een echte D denk ik dan

krijg ik ook de kriebels van, mond dicht, zit normaal, gedraag je
een echte D denk ik dan

- juffie
- Site Admin
En daarvoor zelfs PPRjane schreef:*knikt*die's toch van de PvdA?
Cesar Millan (die man die op National Geographic dat programma heeft als "The dog whisperer"..
- madeleine
Prince? Dacht ik.
en van een aantal hoop ik het gewoon heel hard.. Robbie Williams als Dom, liefs de mijne
en van een aantal hoop ik het gewoon heel hard.. Robbie Williams als Dom, liefs de mijne

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Als ik de Pfaffs zie, dan is Kelly echt wel haar man Sam steeds aan het toppen.
Zo af en toe is ze ook wel heel erg vrolijk bij kinky spelletjes, waarbij Sam het gehoorzaam ondergaat.
En dat toppen is niet gespeeld.
Stacey Rookhuizen (X-factor jury) lijkt me ook wel een strenge Domme.

Zo af en toe is ze ook wel heel erg vrolijk bij kinky spelletjes, waarbij Sam het gehoorzaam ondergaat.
En dat toppen is niet gespeeld.
Stacey Rookhuizen (X-factor jury) lijkt me ook wel een strenge Domme.
Bear Grylls!!!!(Ultimate survival-Discovery Channel)
Hij is gewoon zo stoer, kan aardig wat knoopjes leggen, die blik in zn ogen, ..... tzou en fantastische dom zijn
dat lekker lijf en heerlijk brits accent * zwijmel
Hij is gewoon zo stoer, kan aardig wat knoopjes leggen, die blik in zn ogen, ..... tzou en fantastische dom zijn
dat lekker lijf en heerlijk brits accent * zwijmel

hmm, de hoofdrolspeelster uit "The Good Wife" lekker stil, doet wat haar man van haar verlangt, sterk, wilskrachtig maar ze blijft 'm steunen door dik en dun, moordwijf dus.
of Eva Longoria: met haar welverzorgde glanzende lange haartjes aan de beddespijlen vastbinden en die ongetwijfeld goed "onderhouden" (€ 15.000,00?)kont eens spanken totdat die reebruine ogen gaan tranen (of was dat nou weer een fantasie? geen idee maar wel lekker, grinn)
"Because you're worth it".....
of Eva Longoria: met haar welverzorgde glanzende lange haartjes aan de beddespijlen vastbinden en die ongetwijfeld goed "onderhouden" (€ 15.000,00?)kont eens spanken totdat die reebruine ogen gaan tranen (of was dat nou weer een fantasie? geen idee maar wel lekker, grinn)
"Because you're worth it".....
@scarlet
Jaaaaaaaaa! Bear Grylls als Dominant
*kuch*
Zo. En nu weer naar de normale wereld....
Jaaaaaaaaa! Bear Grylls als Dominant

*kuch*
Zo. En nu weer naar de normale wereld....