Folie

Gesloten
JerryM

Re: Folie

Bericht door JerryM »

dan nog staat er op snopes dat het 'uiteindelijk' ook oververhitting kan opleveren, maar er staat nergens hoe lang dat dan wel niet duurt.
op Mythbusters hebben ze het ook getest, was ook niet iets waar ik bang van werd.

Zou mss niet ettelijke uren helemaal volledig in strak latex rondlopen, maar een uurtje of 2 in folie ingepakt, kan best.
Of je daar zelf vrolijk van zou worden is een tweede, maar je lichaam kan dat best wel aan.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
dbj

Bericht door dbj »

JerryM schreef:Zou mss niet ettelijke uren helemaal volledig in strak latex rondlopen, maar een uurtje of 2 in folie ingepakt, kan best.
Of je daar zelf vrolijk van zou worden is een tweede, maar je lichaam kan dat best wel aan.
Totaal in folie ingewikkeld (dus ook de voetjes enzo :P ) staat het "record" :shock: bij mij op vier uur, zonder onderbrekingen :static:
Volgens de Mrs die mij inwikkelde zou nog langer niet verantwoord zijn, al zou deze jongen dat best gewild hebben; ben dit wel gewend hoor :mrgreen:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

JerryM schreef:Zou mss niet ettelijke uren helemaal volledig in strak latex rondlopen, maar een uurtje of 2 in folie ingepakt, kan best.
Op zich kunnen mensen daar duidelijk tegen, daa's wel proefondervindelijk bewezen, ja. Ik zou wel oppassen met er tijden uitgedrukt in uren aan hangen. Het hangt ook sterk van de omgevingstemperatuur af, maar vooral ook van de constitutie van de persoon die ingepakt is. Als iemand al eens een zonnesteek gehad heeft, zijn ze bijvoorbeeld blijvend gevoeliger voor oververhitting.
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

tis ook van belang hoe de folie gewikkeld is ..
is dit met de benen tegen elkaar dus samen verpakt en/of de armen langs het lichaam, zodat er wat ruimte is
of de ledenmaten ieder apart, dus helemaal omwikkeld.

je hoeft ook niet bang te zijn, maar in je achterhoofd houden dat het mogelijk is, is niet verkeerd.
Aureus

Bericht door Aureus »

Volgens mij kun je mensen zonder problemen uren in de folie laten liggen.

Het afsluiten van de huid geeft op zich geen enkel probleem, dat idee berust inderdaad geheel op een fabeltje.
En je moet wel heel strak aan het wikkelen gaan, wil het mechanisch gezien problemen geven, folie is nogal rekbaar.

Wil je iemand echt mangelen in een bondage, dan kun je beter droog voorgerekt katoen nemen, en dat na de bondage natmaken.
Dat is veel heftiger.

Aureus
kitten

Bericht door kitten »

Aureus schreef:Wil je iemand echt mangelen in een bondage, dan kun je beter droog voorgerekt katoen nemen, en dat na de bondage natmaken.
Dat is veel heftiger.
Heb je dat al eens gedaan? Is dat verantwoord? En hoe kun je iemand in noodsituaties daar snel uit krijgen?
Aureus

Bericht door Aureus »

@ kitten

Ja, en ja vind ik wel, met een scherp stripmes of stevige verbandschaar.

Maar het is natuurlijk wel iets voor de gevorderden ;)

Aureus
JJV

Bericht door JJV »

.. met een verbandschaar touw doorknippen

hmmm
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

Ik vind mezelf na 4 jaar wel gevorderd. Dus vertel, waar haal je dat katoen, hoe maak je het vast?

@JJV: Oh, gaat het over touw? Ik dacht over lappen katoen!

@Aureus: heb je het over touw of lappen?
Aureus

Bericht door Aureus »

Pardon !

Ik had het over lappen of stroken katoen.
Je hebt idd ook touw van katoen, maar dat heeft natuurlijk weinig vergelijk met een foliebondage.

En ja, met goed scherp snij of knipmateriaal, ras je dat zo open.
Oveigens is een katoenen touwtje doorknippen met een verbandschaar ook wel te doen hoor.

Het beste katoen vind je (absurd genoeg) in de linnenkast, in de vorm van lakens e.d.
Maar je kunt ook op snor gaan naar kaasdoek, een rol poetskatoen, of iets dergelijks.
Er is zoveel van dat katoennen spul wat wel geschikt is, of geschikt te maken is.

Qua bevestiging zou ik zelf kiezen voor veiligheidsspelden die we om te zorgen dat de bondage niet verschuift ook door de huid heensteken....
Echter gewone verbandklemmetjes zijn ook een optie.

Met "gevorderd" bedoelen we natuurlijk dat je op zijn minst je "Dominator B Certificering" moet hebben ;)

Aureus
kitten

Bericht door kitten »

Oh joh, die heb ik al 2 jaar! 8-)
diplomaB.jpg
Ere wie ere toekomt: het ontwerp is van adira. :mrgreen:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:clown: Uitgereikt door ____________
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Een Echte Dominant (tm) staat daar boven. 8-)
dbj

Bericht door dbj »

Nou, dan zal er ook vast wel een slavencertificaat bestaan, toch? :mrgreen:
kitten

Bericht door kitten »

Anyway.. folie. :icon_biggrin:
Gesloten