Spelen met meer dan 2

mej.s

Re: Spelen met meer dan 2

Bericht door mej.s »

2x heb ik gespeeld met een ander mannelijk subje erbij (ex-vriendje is bi) en dat was leuk om te doen. Voorwaarde voor mij is ook dat ik de ander mag, iets mee heb en daardoor ook wel het gevoel kan toelaten. Een andere vrouw zie ik niet zitten, dus met mijn Dominant gaat dit 'm niet worden.

Door 2 Dominanten 'onder handen' genomen worden wil ik niet. Wat betreft BDSM ben ik monogaam en trouw. Geen andere Dominant aan mijn lijf :)
colet

Bericht door colet »

kitten schreef: Ik met Jongetje op een andere sub: damn, wat zijn wij de HEL samen! :shock:
Oh ja joh? :hypocrite:

Spelen met een andere sub erbij was gaaf! dat was én mijn eerste ervaring met een andere sub samen in spel én tegelijk eerste ervaring met een vrouw.
Klein puntje van miesmuizen: De D en ik moeten ook al wel spelervaring samen hebben.

Verder zie ik mijzelf echt nog wel een handje helpen bij een spel. Slaan, leuke dingen zeggen...enz.

Ehm, er is een wens(vertaal gerust naar grote fantasie) om door twee Doms in bepaalde setting.....:kwijlt: :oops:
kitten schreef: Ik met Jongetje op een andere sub: damn, wat zijn wij de HEL samen! :shock:
:yes: :yes:
avelon

Bericht door avelon »

Twee D's is een fantasy die nog moet uitkomen.. wel een keer met 2 subs. En wat al eerder werd aangegeven heerlijk om elkaar te kunnen opvangen, knuffelen.
justes

Bericht door justes »

zomaar een keer een spelletje met 2, geen probleem. Maar 'echt een tweede' erbij? Over my dead body :)
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik heb wel ooit als tweede D gespeeld met een stel en ook wel eens gesubt voor de man van een stel. Enige manier waarop zoiets voor mij werkt: ik moet iedereen ontzettend aardig vinden en van niemand houden (ik bedoel verliefd houden van iemand)
Crownless

Bericht door Crownless »

Bryan en ik zijn met een ander stel bezig om samen te spelen (onder andere). Een paar weken terug hebben we gespeeld, Bryan en andere dame sub, ik met andere heer dominant. Was erg gaaf! Ik kreeg allemaal gemene ideeën in de zin van kettinkjes van tepelklemmen aan lichaamsdelen van een ander verbinden en dan die ander te 'motiveren' te bewegen :twisted:

En ook de een slaan terwijl ze in een gedwongen omhelzing stonden en opmerken 'tja, als je het niet meer aan kan, dan zorg je maar dat er een andere kont in de plaats komt om te meppen. Dat was zo leuk :twisted: Echt die struggle die je ziet gebeuren zo van 'ik kan het eigenlijk niet aan, maar ja, dan gaat ze door met die ander, en die heeft mij net ingewisseld dus eigenlijk is het gemeen maar ik moet nu eigenlijk wel wisselen en aaarhg, moeilijk!'. En Bryan die heel galant de hele tijd voorstelde om te wisselen weer, terwijl ik wist dat ik net over zijn 'is dit fijn of hel?'-grens ging.

Yeah, awesome!!!

Het was wel nog best aftasten zo tussen mij en de andere D, dus daar hebben we nog best veel over nagebabbeld. Maar ik ben voor herhaling. Lijkt me tof! En misschien, heel misschien, verzamel ik de moed om in plaats van Bryan de onderdanige rol in te nemen. Maar dat durf ik niet zo goed, want zowel Bryan als de andere dame zijn masochisten, en ik absoluut niet. Ik denk dat ik daar onzeker over zou worden, dat ik denk dat zij dan denkt dat ik me aanstel of aankijkt met zo'n blik van 'jamaar, wat mekker je nou, dit is toch ergens ook heel lekker?'. Misschien dat ik het eerder zou durven met alleen de twee heren. Ik zou me toch teveel gaan vergelijken met de ander, en daar best wel gestressed/onzeker van worden.

Dus. Ja, ik vind het gaaf.

[/schaamteloze reclame]wil je meer weten over de soort van poly-ish ondekkingstocht die Bryan en ik doormaken? Kijk dan op mijn blog, kroonlozegedachten.wordpress.com[/schaamteloze reclame]
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
pluis

Bericht door pluis »

Interessante blogposts!
Crownless

Bericht door Crownless »

Ehm, ik kreeg een pb dat de url niet werkte (bizar genoeg). Voor de mensen die niet op het idee komen om de url te kopieëren en te plakken, hier een werkende link: klik hier voor kroonlozegedachten!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Spelen met meer dan 2 is iets wat ik echt heel leuk vind. Zowel om mijn Dom te "assisteren" bij het spelen met een ander subje, als het samen subben voor 1 Dom. Spelen met 2 Doms is ook leuk.

Het "assisteren" vind ik heel leuk omdat ik dan een beetje mijn sadistische gevoelens kwijt kan. Ik voel mezelf niet echt switch omdat de Dom kant veel minder leuk is voor mij dan de sub kant, daarnaast twijfel ik aan mijzelf in geschiktheid om een goede Domina te zijn. Meedoen/assisteren ligt me wel en is gewoon heel leuk.
Samen subben vind ik echt geweldig. Zowel de dingen met zijn drieeen doen als kijken hoe hij met de ander bezig is. Samen een beetje samenspannen in het spel is ook leuk en straf of pijn voelt toch beter al je het deelt. Ik hou alleen absoluut niet van competitie in het spel. Ik ben al vrij onzeker en het zou op mijn een verkeerd effect hebben en een naar gevoel hebben om te moeten strijden met de mede sub.
Twee Doms is super vermoeiend maar geeft ook echt wel een kick. Niet weten waar je moet kijken, 2 x zoveel handen, dubbel goed opletten...

Ja, spelen met meer dan 2 :inluv:
Quasar

Bericht door Quasar »

Wij hebben erg leuke ervaringen met het spelen met iemand erbij.
Op verschillende manieren hebben we daar ervaringen mee opgedaan.
Toen emma en ik elkaar leerden kennen, speelde ik ook nog met een ander meisje. Van het een kwam het ander. Ik moet wel toegeven dat het voor een D dan even topsport is. Maar zo gaaf.

Daarna hebben we een erg leuk contact gehad met een Switch vriendin. Ik denk dat we oprecht kunnen zeggen dat het een van onze leukste BDSM ervaringen tot nu toe is geweest. We zijn nog altijd blij met de vriendschap die we hebben met en haar partner.

Ook emma heeft haar D fantasietjes. We hebben daar toen een vriendinnetje bij gezocht. Daar hebben we een erg leuke periode mee gehad. Echter de D kant pakte voor emma anders uit dan dat ze had verwacht. Waar de D rol mij veel energie geeft, koste het emma bakken energie.

Het is voor ons nog steeds een wens om een sub vriendinnetje te vinden dat bij ons past. Maar dat moet wel beslist meer zijn dan just a game.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Coole foto http://fetlife.com/users/330561/pictures/3800850" onclick="window.open(this.href);return false;
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Die foto heeft als inspiratie gediend geloof ik.
Gisteren aan 2 andere subs vastgestaan met allemaal knijpers met touwtjes, in een kringetje :biggrin: En toen 3 D's met 4 zappers die ons gingen zappen *pruil*
fiona

Bericht door fiona »

Na lang meegelezen te hebben op het forum, nu maar eens posten.
Spelen met 2.... pff lastig.
Het idee dat er nog een meisje bij zou zijn is wel spannend en een heel lekker idee ;)
maar het daadwerkelijk doen ..... ik ben extreem jaloers.. dus ik denk dat ik er niet tegen zou kunnen.
Twee mannen is ook de optie niet. Dat idee vind ik dus totaal niet spannend.
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

als je denkt er niet tegen te kunnen... dan is er toch maar 1 manier om daarachter te komen ?? *grin* (a)
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Die is zo gemeen Dreamer!!!
Gesloten