Spelen met meer dan 2

Voleuse

Spelen met meer dan 2

Bericht door Voleuse »

Wat vinden jullie van een spel met meer dan 2 mensen?

Ik heb een keer gesubt voor 2 D's en ik vond het onwijs tof. Ze vulden elkaar mooi aan, en daarnaast kan je ook dingen doen die je met zijn tweeën niet voor elkaar krijgt. Over je hoofd heen praten alsof de sub in kwestie er niet is/ er niet toe doet vond ik bijvoorbeeld onwijs gaaf :inluv: . Maar ik kan me ook situaties voorstellen waarin het niet werkt.

Heb je wel is met meerdere mensen gespeeld? Hoe was het?
Of waarom zou je het echt nooit doen?

Do share :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Re: Spelen met meer dan 2

Bericht door Frodo »

Het samen spelen met een andere D vond ik nogal... wisselvallig. Dat “over haar hoofd heen praten” herken ik absoluut en was erg leuk om te doen (Sub: “Mag ik óók nog wat zeggen?” D’s, tegelijkertijd: “Nee!”). Aan de andere kant voelde ik me vaak op m’n vingers gekeken maar dat was wel tijdens sessies waarbij ik ‘n andere D ‘n bepaalde techniek aanleerde. Dat temperde de boel wel ‘n beetje. Soort van leuk maar vermoeiend.

Spelen met twee subs... O heerlijk! Lekker tegen elkaar opzetten die twee. De één laten piepen terwijl de ander zich geblinddoekt en wel af staat te vragen wat er zich vlak achter haar in vredesnaam allemaal afspeelt. Of iemand de opdracht geven om de ander klaar te maken (op straffe van...) terwijl die ander juist een klaarkomverbod heeft.

Laten we zeggen dat dat laatste me beter is bevallen :)

F.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik ben ook een keer samen met een andere sub onder handen genomen door een D. Hij krijgt dan zoveel meer mogelijkheden. Bijv: Men neme 2 subjes, verbinden ze door tepelklemmen en gaan meppen. Degene die een stap achteruit zet... juist. Kun je erg sadistisch mee spelen.

Ook kun je elkaar juist weer steunen, want de D tapete ons met folie aan elkaar vast en toen konden we elkaar helpen, steunen, knuffelen bij pijnlijk geweld.

Ik vond het in ieder geval erg leuk om eens meegemaakt te hebben!
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Pfoe, spelen met meerderen, da's voor mij veel verschillende dingen in één: als sub spelen met twee Dominanten, als sub spelen met een andere sub erbij, als Dominant samen met een andere Dom met een sub spelen, etc.

Spelen met twee Dominanten lijkt mij heel leuk, maar is iets waar ik nog geen ervaring mee heb. Waarom 't me leuk lijkt? Juist vanwege de interactie tussen de twee Dominanten, de 'chemistry', het elkaar op kunnen stoken en nog nastier zijn, maar nadien ook twee mensen hebben die me knuffelen als ik 't goed gedaan heb. Daarnaast betekent twee Dominanten ook dat ik nóg harder moet werken om ze allebei tevreden te stellen. Dat lijkt me echt heel gaaf :).

Een spel met een andere sub erbij, heb ik wel al een aantal keren meegemaakt. Ik kan 't heel leuk vinden in de sense dat ik de sadistische alpha-sub uit mag hangen, maar ook in een situatie waar ik juist de andere sub steun en we samen de evil shit doorstaan. Onze ervaringen hiermee in 't verleden zijn helaas vastgelopen vanwege jaloezie-issues, en da's ook meteen mijn grootste struikelblok (voor alle situaties met meerdere mensen, trouwens).

Over een spel waarin ik in mijn eentje als Dominant met twee subs speel, kan ik heel makkelijk zijn: daar voel ik me láng niet zeker genoeg voor als Dom, dus daar zou ik niet aan beginnen. Een spel waarin ik echter samen met Romanticide Dom over een leuk subje, dat lijkt me wel heel gaaf. Juist omdat we elkaar zo goed kennen, ik door die duidelijke machtsverhouding die tussen ons speelt ook weet hoe Romanticide 'werkt' als Dominant en we elkaar zo goed aanvoelen, denk ik dat we heel veel lol kunnen hebben. Het lijkt mij een hele leuke en mooie ervaring, dus die hoop ik ook nog 'ns mee te maken.

Wat ik me ook nog wel voor kan stellen, is om met twee stellen samen te spelen, dus twee Dominanten en twee subs. Ook dat lijkt me best tof, maar dan moet je wel net mensen vinden bij wie je je comfortabel genoeg voelt om dat te doen...

Nou ja, on the whole dus niets erop tegen om met meer dan twee te spelen, het lijkt me best leuk, maar dan wel meer als 'ervaringen'. Meer iets wat leuk is om eens mee te maken, of om af en toe te doen, dan iets wat ik vast zou willen. Voor vast ben ik wel tevreden met het spelen met zijn tweeën, dan komen er tenminste geen jaloezieproblemen bij kijken. Een driehoeksding waar dat soort jaloezie bij naar boven komt, da's een gevalletje eens maar nooit weer, als 't effe kan.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Wever

Bericht door Wever »

Hmm...het lijkt me wel eens leuk samen met 'n ander te D'en. Zo'n interrogation met "good cop, bad cop" (or liever: bad cop, worse cop) idee.

Wever: nou, dat geschreeuw is wel erg lekker, maar daarmee vertel je ons nog niet wat we willen horen. Moet <naam andere D> je wat harder onder handen nemen, dan?
*tegen die ander* Zeg...jij wist toch hoe je met zo'n radeerwieltje net kan vermijden dat het bloed eruit spuit, nietwaar?
<andere D>: MUHAHAHAHA!!! :devilish:
sub: :shock:
Wever: en kijk niet zo. Je verspeelt onze tijd. En daar houden we niet van. Nietwaar, <andere D>?
<andere D>: *maniakale grijns* helemaal niet. :twisted:

...enzovoort. Waarschijnlijk verlopen dingen niet zo soepel als in fantasie, en 't moet ook maar klikken met zo'n andere D. Maar als idee is't wel :yummie: .

De andere mogelijkheden maken me niet uit (heck...als D heb ik aan één sub wel genoeg, en als sub heb ik geen prettige ervaringen met multi-D's).
Laatst gewijzigd door Wever op 12 apr 2011, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik kom hier na Next wel even op terug ^_^
Heb het idee dat het erg leuk gaat worden met m'n twee sadisten... :mrgreen: :smiley_panic:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
JerryM

Bericht door JerryM »

Ik heb wel eens gespeeld met 2 dommes, was best wel een beetje geil. :bloos:

Met een andere D mijn juffie onder handen nemen lijkt mij ook best wel een beetje geil. Maar je moet wel goed op elkaar kunnen inspelen, en een beetje afspreken hoe je het gaat doen.

Andere fantasieën zijn zeker ook als sub door Miss Juffie en een andere Domme onder handen genomen worden, of samen met een subje door haar. :oops:

2 subs onder handen nemen lijkt mij dan weer iets te veel voor mezelf. Maar ik zal de kans niet uit de weg gaan :devilish:
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

JerryM schreef:Ik heb wel eens gespeeld met 2 dommes, was best wel een beetje geil. :bloos:
Z'n natte droom die uitkwam bedoelt ie... ;)
JerryM schreef: Met een andere D mijn juffie onder handen nemen lijkt mij ook best wel een beetje geil. (again, z'n natte droom, maar dan een andere) Maar je moet wel goed op elkaar kunnen inspelen, en een beetje afspreken hoe je het gaat doen.
Ik schat die kans uitvoerbaar in. Op zich hebben we wel vrienden waarmee dit realistisch zou kunnen zijn, zo'n band is er wel mee. Tenminste, als we het hier over een pijnspel hebben. Schat, dit ging over een pijnspel, toch?? :shock:
JerryM schreef: Andere fantasieën zijn zeker ook als sub door Miss Juffie en een andere Domme onder handen genomen worden, of samen met een subje door haar. :oops:
Okee, ik schrijf mee. :mrgreen: Handig, samen op 1 forum zitten. :)
JerryM schreef: 2 subs onder handen nemen lijkt mij dan weer iets te veel voor mezelf. Maar ik zal de kans niet uit de weg gaan :devilish:
Nah, wie weet hoe het nog eens loopt. :) Ik sta daar ook wel voor open. :)

Enne, wat denk je van de optie jij en ik samen door een Dom(me) onder handen genomen worden? Nóg een natte droom, toch? :P
Switchen rulezzz! Zoveel mogelijkheden! :banana:
kitten

Bericht door kitten »

Twee D's op mij: weke knietjes. :bloos:
Een D met een andere sub op mij: kan mooi zijn, maar vaak moeizaam.
Ik met een andere Domme op jongetje: was errug leuk! :static:
Ik met Jongetje op een andere sub: damn, wat zijn wij de HEL samen! :shock:
Ik met twee subs: harde grens van jongetje :crownless:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ook een harde grens als die andere sub een meisje is?
kitten

Bericht door kitten »

Nee, da's mijn grens, klopt.
Laatst gewijzigd door kitten op 12 apr 2011, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Okee. :)
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik heb klein beetje ervaring met 2 D's en vond vooral, zoals gezegd, het praten over mij alsof ik er niet was erg leuk.

Samen met een andere sub... Is a fantasy n worst nightmare coming true. Ook ik ben vreselijk jaloers. Maar ik wil het nog wel eens meemaken.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Echt een groot uitgebreid spel heb ik nooit met meer dan twee gespeeld, maar er zijn wel heel wat momenten geweest dat er wat geplaagd werd en dat er interactie was. En eigenlijk valt of staat het hele idee met de klik tussen de mensen. Als die goed is, heb je zo enorm veel nieuwe mogelijkheden :Y maar als het niet tussen iedereen soepel loopt, kan het ook enorm tegenvallen. Beide is me in korte spellen wel gebeurd.

Maar als het loopt, is het heerlijk om tippi op zo'n manier samen met anderen te plagen. Het kan een hele leuke nieuwe dynamiek geven. Bijvoorbeeld als ze hoopt dat ze bij één van de twee veilig is :twisted: Wie weet, komt er weer een periode dat we wat meer aan dat soort dingen toe komen.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
ericadventure

Bericht door ericadventure »

Yeahhhhhhhhhhh

Ik vind het geweldig om het te doen met twee subjes. In het begin was dat heel moeilijk omdat ik heel erg de behoefte had om beide evenveel te moeten geven. Zat ik te friemelen en te knijpen in sub 1 dan ging ik over naar nummer twee. Maar hoe vaker je het doet verdwijnt dat in mijn geval. En nu vind ik het geweldig de mogelijkheden zijn uitputtend en het aan elkaar vast maken op verschillende manieren geeft vele mogelijkheden. Maar ook gewoon tussen twee subjes liggen komt voor mij toch dicht bij "heaven"

Met nog een dominant erbij ook gedaan. De ene keer loopt dat vanzelf en hoef je niks te overleggen je sluit aan als het ware. De andere keer lukte het niet omdat er teveel werd overlegd. Er moet een soort in elkaar overgaan spel worden. Maar het kijken hoe een andere dom mijn meisje "aftuigd" is ook weer lekker en leuk om naar te kijken :zweepje:
Gesloten