Pfoe, spelen met meerderen, da's voor mij veel verschillende dingen in één: als sub spelen met twee Dominanten, als sub spelen met een andere sub erbij, als Dominant samen met een andere Dom met een sub spelen, etc.
Spelen met twee Dominanten lijkt mij heel leuk, maar is iets waar ik nog geen ervaring mee heb. Waarom 't me leuk lijkt? Juist vanwege de interactie tussen de twee Dominanten, de 'chemistry', het elkaar op kunnen stoken en nog nastier zijn, maar nadien ook twee mensen hebben die me knuffelen als ik 't goed gedaan heb. Daarnaast betekent twee Dominanten ook dat ik nóg harder moet werken om ze allebei tevreden te stellen. Dat lijkt me echt heel gaaf

.
Een spel met een andere sub erbij, heb ik wel al een aantal keren meegemaakt. Ik kan 't heel leuk vinden in de sense dat ik de sadistische alpha-sub uit mag hangen, maar ook in een situatie waar ik juist de andere sub steun en we samen de evil shit doorstaan. Onze ervaringen hiermee in 't verleden zijn helaas vastgelopen vanwege jaloezie-issues, en da's ook meteen mijn grootste struikelblok (voor alle situaties met meerdere mensen, trouwens).
Over een spel waarin ik in mijn eentje als Dominant met twee subs speel, kan ik heel makkelijk zijn: daar voel ik me láng niet zeker genoeg voor als Dom, dus daar zou ik niet aan beginnen. Een spel waarin ik echter samen met Romanticide Dom over een leuk subje, dat lijkt me wel heel gaaf. Juist omdat we elkaar zo goed kennen, ik door die duidelijke machtsverhouding die tussen ons speelt ook weet hoe Romanticide 'werkt' als Dominant en we elkaar zo goed aanvoelen, denk ik dat we heel veel lol kunnen hebben. Het lijkt mij een hele leuke en mooie ervaring, dus die hoop ik ook nog 'ns mee te maken.
Wat ik me ook nog wel voor kan stellen, is om met twee stellen samen te spelen, dus twee Dominanten en twee subs. Ook dat lijkt me best tof, maar dan moet je wel net mensen vinden bij wie je je comfortabel genoeg voelt om dat te doen...
Nou ja, on the whole dus niets erop tegen om met meer dan twee te spelen, het lijkt me best leuk, maar dan wel meer als 'ervaringen'. Meer iets wat leuk is om eens mee te maken, of om af en toe te doen, dan iets wat ik vast zou willen. Voor vast ben ik wel tevreden met het spelen met zijn tweeën, dan komen er tenminste geen jaloezieproblemen bij kijken. Een driehoeksding waar dat soort jaloezie bij naar boven komt, da's een gevalletje eens maar nooit weer, als 't effe kan.