een fotografisch verzoek
Re: een fotografisch verzoek
Ben ik eigenlijk de enige die twijfelt aan het bestaan van die Domme?
Dit klinkt vooral als het fantasietje van een mansub die zich wat teveel heeft afgetrokken op vernederingsfoto's of -afbeeldingen, en dat ook in de praktijk wil brengen. Die 'Domme' is waarschijnlijk hijzelf onder een ander e-mail adres om geen argwaan te wekken. Heeft 'ze' al gezegd dat ze er zelf niet bij kan zijn en dat ze zelf geen vriendinnen heeft die iets met BDSM doen?
Dit klinkt vooral als het fantasietje van een mansub die zich wat teveel heeft afgetrokken op vernederingsfoto's of -afbeeldingen, en dat ook in de praktijk wil brengen. Die 'Domme' is waarschijnlijk hijzelf onder een ander e-mail adres om geen argwaan te wekken. Heeft 'ze' al gezegd dat ze er zelf niet bij kan zijn en dat ze zelf geen vriendinnen heeft die iets met BDSM doen?
- Daantje
- Contacteer:
Scherp Wever. Klinkt best aannemelijk.
Katzen: jammer voor het geld. Je bent fotograaf en ik meen mij te herinneren dat je 100 euro voor een shoot vraagt. Da's volgens mij best goedkoop voor een uurtje of twee pro-dommen. Want dat wil de opdrachtgever hier dat je doet: de goedkope commerciele meesteres uithangen. Manita (van de Showboat feestjes) vraagt een basistarief van 180 euro voor het eerste en 160 voor ieder volgend uur.
Als je niet achter het plan staat dan moet je het ook niet doen. Want een fotograaf die zich niet op haar gemak en comfortabel voelt zal ook niet echt geconcenteerd zijn op het maken van foto's. Dat betekent at je artistiek werk er onder zal lijden.
Katzen: jammer voor het geld. Je bent fotograaf en ik meen mij te herinneren dat je 100 euro voor een shoot vraagt. Da's volgens mij best goedkoop voor een uurtje of twee pro-dommen. Want dat wil de opdrachtgever hier dat je doet: de goedkope commerciele meesteres uithangen. Manita (van de Showboat feestjes) vraagt een basistarief van 180 euro voor het eerste en 160 voor ieder volgend uur.
Als je niet achter het plan staat dan moet je het ook niet doen. Want een fotograaf die zich niet op haar gemak en comfortabel voelt zal ook niet echt geconcenteerd zijn op het maken van foto's. Dat betekent at je artistiek werk er onder zal lijden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
ok duizenden tips
ook maar 1 van mij
als je te weinig geld vraagt voor een shoot dan denken ze zeker dat je amateur bent
(ik vraag voor grimeren 60 per uur )
dus als jij zegt ok ik doe het jij zorgt voor de dames en ik voor de set..
zoveel extra in mijn werk ...
gewoon 300 euro vragen en de boel de boel laten ..
ook maar 1 van mij
als je te weinig geld vraagt voor een shoot dan denken ze zeker dat je amateur bent
(ik vraag voor grimeren 60 per uur )
dus als jij zegt ok ik doe het jij zorgt voor de dames en ik voor de set..
zoveel extra in mijn werk ...
gewoon 300 euro vragen en de boel de boel laten ..
Ik ga mee met wat noni zegt (ben de grootste meeloper). Maar dat wat wever zegt kan ook nog idd.
@Peter meestal speelt met zulke dingen geld geen rol.. Ik denk zelfs nog wel dat hij/zij met het bedrag van 500 euro akkoord gaat..
Mocht je het wel doen, vraag een voorschot zodat je niet besodemieterd wordt.
@Peter meestal speelt met zulke dingen geld geen rol.. Ik denk zelfs nog wel dat hij/zij met het bedrag van 500 euro akkoord gaat..
Mocht je het wel doen, vraag een voorschot zodat je niet besodemieterd wordt.
ik krijg voor sommige opdrachten wel 300 euro
heel fijn
tegelijk maakt t mij dat ik gewoon goed mn werk doe en voor de rest denk bekijk t maar
goed werk geld in mn zak
wie kan t schelen !
bij opdrachten waar ik t niet zeker van weet
vooraf de helft van t geld
na de opdracht de andere helft
heel fijn
tegelijk maakt t mij dat ik gewoon goed mn werk doe en voor de rest denk bekijk t maar

goed werk geld in mn zak
wie kan t schelen !
bij opdrachten waar ik t niet zeker van weet
vooraf de helft van t geld
na de opdracht de andere helft
- kitten
Wat ga je nou doen, katzen? 

- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Een spoedcursus volgen bij M&D United Masters USA/Europe denk ik 
F.

F.
lijkt mij ook frodo!
ik ga opperste hotemetoot der Meesteressen in de orde van de roze eenhoorn worden!
maar even serieus, ik heb die Domme dus gemailed, dat ik als fotograaf een professionele ruimte met mijn klanten hou, maar als zij meer ideeen heeft die de sub zelf kan uitvoeren, dat ik dat ok vind, zolang ik eer maar niet "fysiek" bij betrokken word. toen kreeg ik een heel kortaf mailtje van: ja ik snap dat je afstand wil bewaren, als ik al meer ideeen heb mail ik je wel....
ondertussen wel weer 2 leuke opdrachten gehad
ik ga opperste hotemetoot der Meesteressen in de orde van de roze eenhoorn worden!
maar even serieus, ik heb die Domme dus gemailed, dat ik als fotograaf een professionele ruimte met mijn klanten hou, maar als zij meer ideeen heeft die de sub zelf kan uitvoeren, dat ik dat ok vind, zolang ik eer maar niet "fysiek" bij betrokken word. toen kreeg ik een heel kortaf mailtje van: ja ik snap dat je afstand wil bewaren, als ik al meer ideeen heb mail ik je wel....
ondertussen wel weer 2 leuke opdrachten gehad

Nee. Daarin ben je niet de enigeWever schreef:Ben ik eigenlijk de enige die twijfelt aan het bestaan van die Domme?
- kitten
Hey tof joh, 2 leuke opdrachten! Op een gegeven moment weten mensen je ook wel te vinden. 

Hoe is het eigenlijk afgelopen katzen?
Heeft die gene nog iets laten weten?
-xxx- jacky
Heeft die gene nog iets laten weten?
-xxx- jacky
nee ze hebben daarna niks meer van zichzelfs laten horen
*sorrt ben hie helaas niet meer zo actief, veel schoolwerk en such*
ben nu wel bezig met naar een expo toe te werken!
*sorrt ben hie helaas niet meer zo actief, veel schoolwerk en such*
ben nu wel bezig met naar een expo toe te werken!