contact advertenties
- kitten
Re: contact advertenties
Wat guilty zegt: het zou voor mij eerder een pro dan een con zijn dat ik iemand al een beetje (waarvan dan ook) al ken.
@guilty^: Dat is juist de reden dat ik het vraag. Kijk, als man zit je tussen al die stapels anderen...maar als ik dan deugnietjes idee lees dan denk ik: jawel, dat is wel waard iets mee te doen...toch?
- madeleine
Ha ha degene die mij koekjes heeft gegeven heb injk ontmoet via ematching. Een nilla dating site. Ik heb nergens echt een advertentie staan maar wel een profiel op Bdsm zaken en op fetlife. Soms reageren daar mannen op, en als het een leuke reactie is, mailen we wat heen en weer en dan spreken we af voor een kopje koffie oid. Ik vind het juist fijn om het daten en het feesten een beetje te scheiden. Dan kan ik mijn aandacht op het een of op het ander richten. Anders betrapt ik mezelf erop dat ik leuk met iemand sta te praten en gelijk even over diens schouder kijk of er niet nog wat leuks langs komt lopen .. vink nie relaxed
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Ik heb een advetentie gevonden
Ik zal proberen contact te zoeken
en afwachten hoe er gereageerd
gaat worden.
Ik zal proberen contact te zoeken
en afwachten hoe er gereageerd
gaat worden.
Ik ben het over het algemeen wel eens met wat hierboven allemaal is gezegd, maar heb dan zelf nog een tip:
Ik zou een eerste spel met je aanstaande partner spelen op een openbaar speelfeest van bijv. VSSM, BDSMnext, of waar dan ook. De reden dat ik dit het beste vind, is de sociale controle die hier aanwezig is. Als jij met een potentiële psychopaat in zee gaat, zal hij of zij je weinig kunnen maken bij een spelgelegenheid waar getuigen aanwezig zijn. Misschien schift het zelfs de wannabe's en de fakers die nooit een bezoek aan een speelfeest zouden kunnen overwegen van de mensen die daadwerkelijk iets voor je kunnen betekenen.
Daarbij ben ik geneigd te denken dat niet alleen een sub risico loopt met online dating, in de vorm van het tegenkomen van de immer illustere Foute Dom. Ikzelf als wannabe-foute Dom loop een ander soort risico, als ik de verkeerde sub tegen het lijf zou lopen. Stel je voor, je bent mij (I know you want to...), leert spontaan een gewillige sub kennen die binnen 24 uur met je af wilt spreken (da's een van de voordelen van het zijn van mij, want het gebeurt me relatief vaak). Je hebt met haar een voor mij typisch spel, dat haar tekenen in de vorm van een vlechtwerk van krassen, schrammen en blauwe plakken achterlaat op haar frêle lichaam. Je kust haar na het spel lief op haar voorhoofd, en je verlaat de plek des (on)heils, denkende dat je genoten hebt van een spannende en sensuele nacht from out of nowhere...
... zonder te weten dat die gewillige sub een pathologische leugenares is met een niet nader te verklaren kwaadaardige kronkel in haar hoofd, die direct nadat je weg bent gegaan naar de politie stapt, aangifte doet van verkrachting en als bewijs haar gehavende lichaam laat zien. De politie houdt je aan en wilt je verhoren. Getuigen waren er niet, dus het is jouw woord tegen het hare. Oh, en je bent mij, dus je ziet eruit als een soort langharige bebaarde biker, die fysiek twee keer zo groot is als de sub in kwestie. Benieuwd hoe je je daaruit lult.
Ik wil niet zeggen dat dit vaak gebeurt, maar het kan wel degelijk. Ik heb dates afgeblazen waarna achteraf bleek hoe dicht ik wel niet bij de afgrond heb gestaan.
Ik zou een eerste spel met je aanstaande partner spelen op een openbaar speelfeest van bijv. VSSM, BDSMnext, of waar dan ook. De reden dat ik dit het beste vind, is de sociale controle die hier aanwezig is. Als jij met een potentiële psychopaat in zee gaat, zal hij of zij je weinig kunnen maken bij een spelgelegenheid waar getuigen aanwezig zijn. Misschien schift het zelfs de wannabe's en de fakers die nooit een bezoek aan een speelfeest zouden kunnen overwegen van de mensen die daadwerkelijk iets voor je kunnen betekenen.
Één keer is al te veel, natuurlijk. Heb vertrouwen in Allah, maar bind wel je kameel vast.guilty^ schreef: Is het echt zo dat dat vaak voorkomt?
Daarbij ben ik geneigd te denken dat niet alleen een sub risico loopt met online dating, in de vorm van het tegenkomen van de immer illustere Foute Dom. Ikzelf als wannabe-foute Dom loop een ander soort risico, als ik de verkeerde sub tegen het lijf zou lopen. Stel je voor, je bent mij (I know you want to...), leert spontaan een gewillige sub kennen die binnen 24 uur met je af wilt spreken (da's een van de voordelen van het zijn van mij, want het gebeurt me relatief vaak). Je hebt met haar een voor mij typisch spel, dat haar tekenen in de vorm van een vlechtwerk van krassen, schrammen en blauwe plakken achterlaat op haar frêle lichaam. Je kust haar na het spel lief op haar voorhoofd, en je verlaat de plek des (on)heils, denkende dat je genoten hebt van een spannende en sensuele nacht from out of nowhere...
... zonder te weten dat die gewillige sub een pathologische leugenares is met een niet nader te verklaren kwaadaardige kronkel in haar hoofd, die direct nadat je weg bent gegaan naar de politie stapt, aangifte doet van verkrachting en als bewijs haar gehavende lichaam laat zien. De politie houdt je aan en wilt je verhoren. Getuigen waren er niet, dus het is jouw woord tegen het hare. Oh, en je bent mij, dus je ziet eruit als een soort langharige bebaarde biker, die fysiek twee keer zo groot is als de sub in kwestie. Benieuwd hoe je je daaruit lult.
Ik wil niet zeggen dat dit vaak gebeurt, maar het kan wel degelijk. Ik heb dates afgeblazen waarna achteraf bleek hoe dicht ik wel niet bij de afgrond heb gestaan.
- juffie
- Site Admin
- kitten
Ik ben het grotendeels met je relaas en argumenten eens en ik vind het ook goed dat je de gevaren voor de D benoemt. Maar met deze zin, die ik nu citeer, ben ik het niet eens. Wellicht, bij puur sadisme/masochisme, dat dat een optie is. Maar mijn kinks zijn niet van dien aard, dat ik een spel op een meeting ga hebben. ZEKER geen eerste spel. Dat is veel te intiem om te doen met mensen erbij. En zelfs voor een pijnspel, je eerste spel met iemand waar iedereen met zn neus bovenop staat....? Liever niet eigenlijk!Akahige schreef:Ik zou een eerste spel met je aanstaande partner spelen op een openbaar speelfeest van bijv. VSSM, BDSMnext, of waar dan ook.
Een woord: chatlogsessie. Die spreekwoordelijke pathologische leugenares kan maar beter een goeie advocaat hebben.Akahige schreef:... zonder te weten dat die gewillige sub een pathologische leugenares is met een niet nader te verklaren kwaadaardige kronkel in haar hoofd, die direct nadat je weg bent gegaan naar de politie stapt, aangifte doet van verkrachting en als bewijs haar gehavende lichaam laat zien. De politie houdt je aan en wilt je verhoren. Getuigen waren er niet, dus het is jouw woord tegen het hare. Oh, en je bent mij, dus je ziet eruit als een soort langharige bebaarde biker, die fysiek twee keer zo groot is als de sub in kwestie. Benieuwd hoe je je daaruit lult.

Verder maak ik ook de bedenking die kitten maakt. Publieke spellen als eerste spellen zijn mogelijk wel aan te raden als je SNEL een spel wil spelen, maar als je het intiem wil houden is zoiets niet aan te raden. Plus dat publiek spelen ook een niet ongewone grens is (zowel voor subs als voor D's).
Mja, qua intimiteit en persoonlijke grens is spelen in het openbaar misschien niet ideaal, maar ik blijf er bij dat puur vanuit het oogpunt van veiligheid er niets beters te vinden is dan dit.
Moet ik ook wel bij zeggen dat ik openbaar spelen heel leuk vind om te doen en ik nog steeds in die situatie intimiteit ervaar. Ik moet ook zeggen dat ook ik het lang niet altijd doe, en vaak een eerste spel toch bij mij of bij haar thuis speel.
Moet ik ook wel bij zeggen dat ik openbaar spelen heel leuk vind om te doen en ik nog steeds in die situatie intimiteit ervaar. Ik moet ook zeggen dat ook ik het lang niet altijd doe, en vaak een eerste spel toch bij mij of bij haar thuis speel.
- kitten
En dan speel je waarschijnlijk meestal ook niet heel sexueel.