alternatief voor leren boeien

juffie
Site Admin

Re: alternatief voor leren boeien

Bericht door juffie »

Is goed, dan gaan ze op het meeneemlijstje :)
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Colet met boeien aan op de kampeermeet... *zet ook wat dingen op de meeneemlijst*... :twisted:
Pluu

Bericht door Pluu »

juffie schreef:Pluu; zit daar veel tijd in om te maken? Ik had mijn setje in ongeveer 2 uurtjes gemaakt, en dan deed ik het voor het eerst. Okee, wel onder leiding van kathy die precies wist hoe het moest enzo, maar zelfs ik had dat zo voor elkaar...
De meeste tijd gaat ook zitten in afwerking (en evt. voering). Boeien zoals je ze bij de WAC maakt kan ik op een webshop niet verkopen.. die zien er te goedkoop en simpel uit. Daarbij hebben mensen zoiets van, pfff, daar ga ik niet voor betalen, dat zijn gewoon een paar doodsimpele stukjes leer die met een paar holnietjes aan elkaar gezet zijn, dat kan ik zelf ook! En dat klopt ook, daarom stuur ik Colet ook naar de WAC. Als t bevalt en ze weet zeker dat ze er tegen kan dan kan ze altijd bij mij komen als ze iets luxer en specialer wil :).
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Heb je al eens bij de collarfactory.com gekeken? Die hebben van alles en nog wat.. Zoiezo kun je ze laten voeren met bv pluche.. (lekker lief ook)... en ik denk ook met rubber.
colet

Bericht door colet »

Ik ga zeker kijken op genoemde sites!
Eerst ga ik die boeien van juffie tijdens kampeerweekend uitproberen. Terwijl ik dan ondertussen ene kitten ga ontlopen en mijden.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Nou, dacht je dat het je zou helpen als je alleen ene kitten zou vermijden? Er lopen daar wel meer mensen rond, die wat meer daarvoor meenemen ;-)
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Bericht door kitten »

Mij ontlopen en dan jongetje tegen het lijf lopen in je vluchtpoging? :hypocrite:

*visualiseert* :mrgreen:
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

:devilish:
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
flamejacky

Bericht door flamejacky »

Collarfactory is wel cool... heb het voor de lol gedaan. Maar viel me niet tegen.
Voor een euro of 50(geloof ik iets minder) zou je een totaal customized collar kunnen hebben.
Zeker leuk voor toekomstige aankopen als je iets aparts wilt ^^

-xxx- jacky

Ps. iemand die weet hoe het met collar/boeien kleuren zit? paars/rood/bauw/wit etc. wat staat voor wat again (jah is wel een topic over hanky kleuren geloof ik, maar dat is met collars weer anders toch?)
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Ik begreep juist dat de kleuren van de hanky code een op een vertaald kunnen worden naar collars en boeien.
Maar het wordt vooral gebruikt in de gay scene. De meeste bdsm'ers die ik ken, kopen gewoon wat ze mooi vinden.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gesloten