Ik heb ook geen glijmiddel nodig over het algemeen (behalve bij anale dingen en ook omdat het soms wel gewoon lekker is), maar die Durex Play Tingle is gewoon lekker!
Er zit menthol o.i.d. in, dus je krijgt het effect van tandpasta/pepermuntolie. Iets minder heftig, maar wel lekker. En veiliger dus, dan rare smeerseltjes als tijgerbalsem.
En mijn vitamine c mantra was tegen de blaasontsteking
chell schreef:
En mijn vitamine c mantra was tegen de blaasontsteking
Grinnn.. Ja duh, ik zie mezelf idd niet van die gele pilletjes in mijn ... stoppen
Ik drink daarom ook regelmatig zure sappen enzo.. Maar toch, hypergevoelig. Erfenisje van mijn moeder... :icon_sad: Dokter stelde op een gegeven moment maar voor om de pillen met een vrachtwagen rechtstreeks van de groothandel af te leveren... Eeuwige ellende totdat ze op ooit haar urinebuis hebben opgerekt.
ik gebruik meestal tocotolien voor dat soort spelletjes, is een olie, munt met nog wat andere dingetjes. Meeste mensen reageren daar wel vrij heftig op en als het nat wordt begint het weer opnieuw te werken. Niet echt geschikt dus als milde variant, maar wel leuk om mee te spelen, door er half uur na het aanbrengenof zo, als effect weg is, er even een ijsklontje tegenaan te houden.
tandpasta en tijgerbalsem ken ik op die plek niet maar weet wel dat de tijgerbalsem er in twee soorten is, sterk en minder sterk. Tandpasta volgens mij net zo. Kan me zo voorstellen dat kindertandpasta bijvoorbeeld veel minder 'heet' is dan de tandpasta voor volwassenen en ook daarin zijn soorten die een minder sterke mintsmaak hebben.
schijnt dat uitproberen op binnenkant lip (v.d. mond) nog wel eens wat kan aangeven, al is dat natuurlijk alleen te doen voor de eetbare dingen.
cinderella schreef:Bij mij deed tijgerbalsem bijna niks. Weet iemand of het eraan gelegen kan hebben dat het al een best oud potje was (zo'n jaar of 5 Ã 6), dat de werking na verloop van tijd minder wordt?
Zou kunnen (weet ik niet). Wat ik wel weet is dat tijgerbalsem bijna niets doet als het niet in contact komt met...euh..."slijmvliezen" is denk ik het juiste woord (niet zeker). Het effect op een arm of been is dus niet te vergelijken met dat wat je voelt als 't over een kut of penis gesmeerd wordt (en ik gok dat 't hetzelfde effect geeft in neusgaten of op je tong).
Van tandpasta heb ik gehoord dat 't wel een branderig gevoel geeft, maar hoewel ik dat niet zelf heb gevoeld meen ik dat tijgerbalsem nog wel een tikje sterker is.
Die ervaringen die ik daarmee gehad heb waren namelijk "ietsje" sterker dan een "branderig gevoel".
grinn hygienisch maar o zo irri en blijft zeker half uur behoorlijk irri is gewoonff deodorant spuiten erop. Zeg wel grinn maar is niet echt grinn de eerste 5 minuten.
Is ietwat minder bij menthol deodorant of muskdeoranten
hoor ook goede dingen over mosterd. wat wel branderig schijnt te voelen
(net als sambal) .. alleen schijnt mosterd meteen te stoppen met branden als je't wegspoelt
sambal brandt door
rubyvita schreef:Ik zou voor de brandnetels gaan Crazaay!
*goedkoop, volop verkrijgbaar in de betere berm, en volgens mij geeft het geen blaasontsteking*
pakt alvast een stoel en leesbril in afwachting van het volgende spelverslag van juffie...
Thanks voor de input allemaal! Ik weet hier helaas geen brandnetels in de buurt colet, want die zou ik zo gebruiken. Heb dat weleens eerder gezien en dat kon geen kwaad voor zover ik weet.
Wat een opties zeg, het wordt steeds moeilijker. Het zou iig makkelijk zijn als ze het bij de drogist hebben, want ik heb vandaag geen tijd om naar de seksshop te gaan