Waarmee krijg jij makkelijk sporen/marks?
- Voleuse
Re: Waarmee krijg jij makkelijk sporen/marks?
Het heeft niets met wel of geen prutsub te maken of je goed tekent. Ik teken toevallig enorm snel. Misschien is het inderdaad hoe vaker je speelt hoe minder snel je het ziet?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- tessie
- Contacteer:
Wij hebben gewoon onderhuidse blauwe plekken
Das voor de echte die hard maso's

dat geloof ik ook wel. Soms voel ik toch echt pijnlijke plekken maar dan is er aan de oppervlakte niets te zien. Soms komen er dan wel een dag of wat later wat plekjes maar meestal toch niet.
- juffie
- Site Admin
Misschien dat vollere meiden ook minder snel tekenen? Bedoel, zowel tessie, anne, lotus en ik zijn allemaal wat voller, en Voleuse is natuurlijk allesbehalve vol. 
Zou het kunnen dat onze huid daardoor meer kan hebben?

Zou het kunnen dat onze huid daardoor meer kan hebben?
MILF 

- Voleuse
Hoewel de nick anders doet vermoeden jajuffie schreef: en Voleuse is natuurlijk allesbehalve vol.![]()

Maar eigenlijk zouden we meer voorbeelden moeten hebben om dat te kunnen bewijzen (wel goeie theorie vind ik). Is het dan misschien ook zo dat plekken waar geen vet zit dan sneller kleuren?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
daar zou je een punt kunnen hebben, maar ik weet in ieder geval van 1 uitzondering op de regel. Nu kan het ook zijn dat diegene een hogere pijngrens heeft.
- eireann
- Site Admin
Maar waarom kleuren mijn borsten dan wel sneller? die zijn ook niet vetloos 

**Self Rescuing Princess**
Mijn huid tekent ook behoorlijk snel.
Maar dat kan komen omdat ik nogal, euh hoe zullen dat netjes zeggen, licht en dun van bouw ben?
En ongetwijfeld het gegeven dat een spankingsessie een zeldzaamheid is bij mij; elk spel is een zeldzaamheid eigenlijk voor mij :icon_sad:
Maar dat kan komen omdat ik nogal, euh hoe zullen dat netjes zeggen, licht en dun van bouw ben?
En ongetwijfeld het gegeven dat een spankingsessie een zeldzaamheid is bij mij; elk spel is een zeldzaamheid eigenlijk voor mij :icon_sad:
- Voleuse
Dunne huid?eireann_S schreef:Maar waarom kleuren mijn borsten dan wel sneller? die zijn ook niet vetloos
- eireann
- Site Admin
Toch was ik toen met _C niet slanker dan nu... Misschien een combinatie van gewenning en gewicht?
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
- Voleuse
Dan ben ik dus dubbel erg tekenend, en dun en redelijk onervaren... Zou wel kunnen, blauwe plekken zie ik 2 weken erna nog en krassen echt nog maaanden 

- phedre
- Contacteer:
ik kleur ook nauwelijks, maar het rubberen kreng (ergens hier op forum staat foto)... krijgt me dus wel blauw, maar dan nog niet echt op mn billen, en dan moet je er ook nog behoorlijk mee tekeer gaan. Daarnaast weet ik dat mn borsten wel sneller kleuren idd, zeker als ze opgebonden zijn en daarna geslagen worden.
en ja.. ik ben ook een van de vollere dames:)
en ja.. ik ben ook een van de vollere dames:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ik teken ook niet snel, maar af en toe zijn er uitzonderingen. Wat mij is opgevallen (maar ik weet nog niet of dat altijd zo is) is dat ik veel sneller kleur wanneer ik gewoon een paar keer hard word geslagen op dezelfde plek, zonder opwarming en zonder lang doorgaan. En de keren dat ik de hele avond werd gemept, met eerst een opwarming en daarna allemaal verschillende slagwerktuigen, steeds harder, dan bleef het meestal bij een paar blauwe stipjes.
Het lijkt er dus op dat als mijn huid goed opgewarmd is, er dan niet veel sporen achterblijven.
En waarmee ik het makelijkst sporen krijg? Canes, vooral die van hout, denk ik.
En de eerste keer met de fibercane werd ik heel blauw, maar alle keren daarna nauwelijks nog... da's snelle gewenning! :icon_sad:
Ben zelf ook wat voller en teken dus over het algemeen ook niet snel, dus hypothese staat nog.

En waarmee ik het makelijkst sporen krijg? Canes, vooral die van hout, denk ik.

Ben zelf ook wat voller en teken dus over het algemeen ook niet snel, dus hypothese staat nog.

- Sabrina
Ik kwalificeer ook nog wel als vollere vrouw denk ik, dus 't zou wel kunnen dat 't gewenning en vetmassa is, dat 't allebei een rol speelt. Klinkt in ieder geval plausibel, en zeker interessant!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You