Ik vind het best leuk om na een spel nog sporen te zien, blauwe plekken/plekjes, of schrammen van nagels of striemen van de cane.
Maar ik markeer bijna niet.. We hebben nu gemerkt dat het puntje van de cane op m'n borsten leuke blauwe plekken geeft, (beetje zwiepend canen en dan geeft het uit einde plekken)
Maar op m'n benen of billen lukt het bijna niet..
Nu zal het vast wel beter lukken als Smorph harder slaat, maar dat gaat niet altijd soms kan ik gewoon niet zoveel hebben... En de keer dat dat wel kon markeerde ik ook bijna niet...
Welk speeltje laat bij jou goeie plekken na? (zonder doormidden geslagen te worden?)
Bij mij zie je eigenlijk bijna nooit wat. Ja, gelijk na het canen zie je rode streepjes, maar binnen een uur zijn die meestal weg. En dan slaat ie echt wel hard he.
Maakt eigenlijk niet zoveel uit waar ie mee slaat, je ziet er meestal gewoon niks van.
Alleen van knijpen in mn bovenarm krijg ik blauwe plekken.
Ik heb hetzelfde. Ik heb nu een mooie blauwe plek op mijn borst, dat is ook bij mij tot nu toe de enige plek waar ik redelijk makkelijk teken. Daar lukt het ook om puntjes te creëren met de scoubidouzweep. Oh ja en de binnenkant van mijn billen (de bilspleet zeg maar) is ook gevoeliger voor tekening dan de rest van de bil.
Ik hou dit ook in de gaten. Ik hou wel van plekjes
Met die minipaardenharenflogger kan ik weleens tekenen. Kleine krasjes zijn het dan eigenlijk.
Verder heeft Jerry me weleens blauwe striemen met de quirt geslagen. Ook heb ik een keer wat marks gehad door de cane, rawhide geloof ik, maar ik teken ook nauwelijks. Helaas...
leuke topic anne en ik ga dit zeker volgen.
De keren dat ik wat langer sporen had waren nadat ik eerst in folie gepakt was en toen gezweept ben en een hele tijd terug strepen van een cane op de achterkant van mijn bovenbenen en die hebben er ook zeker wel een dikke week gestaan.
Nu heb ik een paar kleine blauwe plekjes op mijn billen en die zijn gekomen nadat we gespeeld hadden vlak nadat ik onder de douche vandaan kwam.
Het lijkt er bij mij op dat bij mij mijn huid flink warm moet zijn om sporen achter te laten.
die paardenharenflogger is LEKKER juffie! Lekker warm..
Tis raar, want ik kan me spel herinneren uit Ierland waar ik wel wekenlang (zeker 2) een blauwe kont had... Moet toch met de kracht te maken hebben gehad want zelfde soort cane materiaal als wat we nu hebben.
Toen kon ik blijkbaar meer hebben qua pijn dan nu...
Dat heb ik nog nooit gehad. twee weken lang een blauwe kont.
Zou het ook afhangen van hoe er geslagen wordt? of de opwarming van de huid? t Is maar een gedachte.
Laatst gewijzigd door lotus {P} op 17 aug 2011, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Vroegâh tekende ik heel makkelijk, en had ik blauwe plekken na een goede spanking (met een houten liniaal weliswaar, but still). Ik denk dat 't dus wel een stukje gewenning is ook, want waar ik toen van een liniaal dus al blauwe plekken had, heb ik tegenwoordig na een caning nog niets. Als ik al snel teken, is 't op mijn borsten, daar kan 't nog wel 'ns blauw worden. Als Romanticide daar een aantal keren echt hard uithaalt met zijn handen, heb ik flinke blauwe plekken.
Qua speelgoed word ik nog 't snelste blauw van de karwats en de cane. Gewone floggers doen echt de trick niet helaas, daar krijg ik echt geen blauwe plekken van. Met de karwats en de cane geldt ook dat ik hoogstens wat plekjes/lijntjes heb als hij echt heel hard uitgehaald heeft, anders is er ook niets te zien.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Dan klinkt gewenning niet heel onwaarschijnlijk. Jammer!
als ik sommige foto's op fetlife zie voel ik me wel een prutsub die niks kan hebben, de opengeslagen huid van billen, en tot bloedens toe enzo.. Dat is denk ik bereikt door LANG op 1 plek te slaan en niet perse ontiegelijk hard?
Ik denk niet dat je aan blauwe plekken kan zien hoe hard het was hoor, of dat je automatisch minder hard speelt/minder kan hebben als je geen blauwe plekken krijgt.
Als ik trouwens cane marks heb, dan is het meestal op plekjes waar ik niet zo vaak geslagen word, zoals de zijkant van mn bovenbeen of op mn arm ofzo. Dus gewenning klinkt niet zo gek.
Hebben jullie ook wel eens van die harde bulten in je billen, nadat je met de cane geslagen bent? Ik vraag me altijd af wat dat nou is. Dat blijft meestal wel een paar uur, soms zelfs de volgende dag nog als het heel hard was.
Jup, heb ik ook. Zeker als Jerry de sjambok flink tekeer heeft laten gaan.
Ik denk dat het onderhuidse kneuzingen/blauwe plekken zijn. Ik denk dat de impact van bepaald slagmateriaal gewoon een stuk dieper gaat dan de oppervlakte, de huid, en dat er dus onderhuids ook 'schade' ontstaat.